Written by Bella | January 19th, 2018

Hampir setahun mendirikan rumah tangga, pasangan Sharnaaz Ahmad dan Noor Nabila turut tidak terlepas dengan soalan tentang cahaya mata. Ramai yang tidak sabar untuk melihat “hasil cinta” mereka yang pasti akan kelihatan comel.

Terbaru, menerusi ruangan Forum Cari, ada seorang ustaz memberikan gambaran bahawa isteri Sharnaaz sedang hamil dengan serta meluahkan rasa syukur kepada Allah SWT atas kurniaan rezeki tersebut.

Walaubagaimanapun, buat masa ini Sharnaaz dan Noor Nabila belum mengesahkan berita kehamilan tersebut.

Jika berita ini benar,  kami ucapkan tahniah kepada Sharnaaz dan isteri. Semoga segalanya berjalan dengan lancar dan dipermudahkan.

Sumber Berita : Forum Cari

39 responses to Isteri Sharnaaz Ahmad Sedang Hamil?

  1. Bob Barli says:

    Tahniah ler kalo betul. Semoga lepas ada anak ni SA kurang sikit baran n cakap lepas dia.

    12

    1
  2. wekkkkkkk says:

    Shanaz menafikan,…tetapi akan memberitahu umum isteri hamil dlm masa terdekat, Apakah ini jawapan????????
    Putar belit lh pulak. Terus trg jelah.

    9

    0
  3. Anonymous says:

    Lantak ko lah ..dah hamil ke, x hamil ko. Apa2 pun tahniah kalau betul.

    Eloklah jaga bakal anak dan bini ko tu..karier pun dah sendu. Bini boleh je tanggung…
    Kurangkan sikit kepoyooan kau tu skali dan jgn nak perendah-rendahkan org sangat…ko tu pun belum pernah Anugerah Pelakon terbaik pun..

    17

    0
    • Anonymous says:

      fattah Amin menangkan Anugerah Pelakon terbaik….. Atau pun bakal memang ….

      3

      1
      • Anonymous says:

        Apa kena mengena dgn Fattah Amin? Yes mmg betul dia belum ada rezeki utk menang Pelakon Terbaik..but at least dah menang Bintang Paling Popular.

        Ni, 2 2 x dapat…terbaik pun x pernah dapat…popular jauh sekali. Bront Palare yg menang byak awards tu pun x pernah2 nk rendahkan apa org buat.

        8

        1
  4. Anonymous says:

    BAGUS LAH…HARAP ANAK TU JANGAN JADI MCM KO… MULUT JOYAH.

    7

    0
    • Anonymous says:

      dah kawin dgn family mulut puaka tu lah hasil nyer… kasi pinak kuturunan paki

      2

      4
      • ckp x sopa bikin says:

        keturunan paki mmg lawa/tampan, ko jeles sbb x dpt…itulah realitinya..x kn nk makan belacan dn nasi lemak je, ko ada makn roti canai,roti naan tandorri , tosai dn cepatikan jugak, x kan nasi lemk hari2 masa sarapn pagi…

        1

        3
        • wekkkkkkk says:

          hahahahahaha…nanti kalau aku komen, mesti ada yg marah, kata aku seantaro global punya citer aku tau…

          1

          0
        • Anonymous says:

          muntah aku baca.. perasan paki mmg lawa aku tgk pendatang pakistan hitam buruk or biasa jer… bangga keturunan keling erkk soh lopak kawin bangla myanmar jer melambak pendatang kt msia ni… kasi biak keturunan keling…

          5

          2
        • wekkkkkkk says:

          Paki bkn dri keturunan keling, Paki keturunan Shah Jehan/ Khan , muslim, org puteh bawa negro ke India, maka adalah keturunan tami lnadu, yg khan paki pulak asalnya dri Afganistan…ok cukup sikit aku citer.

          3

          0
        • Anonymous says:

          weekkk ko… khan tuh mcm gelaran sharifah jer kt msia… apeker kisah paki tu sume khan so org melayu kt msia sume keturunan sheikh sharifah lah… xtau xyah merepek khan lah keling.. nama bapak lofak xde khan ngok.. shah rukh khan Bollywood yg ade khan asal India..

          0

          0
        • wekkkkkkk says:

          hahahaha.
          20hb time 2.35am..reply to u..
          kalau x tau jgn byk taip, Shah Rukh Khan tu asal makbapaknya dri Pakistan…drh nya tumpah masa lahir di Pakistan, .ada je kuarga nya kt Pakistan tu…x jauh dri rmh somi aku..dia mmbsr di India..
          Shah Rukh Khan mana mengaku, sbb bini dia “lagi power dn kaya”dri SRK.
          x trlmbt aku reply ya..sbb baru bukak komen ni.

          0

          0
  5. Anonymous says:

    ada ku kesah…next?

    0

    1
  6. bunga lalang says:

    Apa la org Malaysia ni…nak mengutuk je…Mat Saleh tu walaupon kafir tp ucap congrats klu sesiapa pregnant…apa nak jadik la mentaliti orang Malaysia ni

    9

    0
    • Anonymous says:

      nara baru lepas up story faz yg cuma bergurau mengidam… gigih family keling ni kutuk.. bila tang sendiri sentap takut anak jd mulut puaka.. ape jenis mentaliti keling paki ni…

      6

      5
    • Anonymous says:

      dah mentality rakyat Malaysia…

      3

      0
  7. Anonymous says:

    berlakon dah sendu.. asek up story desparate attention jd pak joyah..
    better duk umah biak keturunan pakistan…

    3

    1
    • ckp x sopa bikin says:

      keturunan paki mmg lawa/tampan, ko jeles sbb x dpt…itulah realitinya..x kn nk makan belacan dn nasi lemak je, ko ada makn roti canai,roti naan tandorri , tosai dn cepatikan jugak, x kan nasi lemk hari2 masa sarapn pagi…

      1

      3
      • Anonymous says:

        bodoh kau ni… kakak lofuck pon pilih SA.. kawin kali ke2 pon mampos taknak kawin geng pakistan ape cer.. tampan ker bongok tak pilih melambak jantan paki bangla nepal myanmar tu dtg pakai unhcr kt msia ni.. mak dia jer nk kawin pakistan yg anak2 dia pon tak ingin.. lofuk ko soh kawin pakistan dia nk x? realiti *doh… ko pon terhegeh2 cari melayu..

        6

        1
        • ckp x sopa bikin says:

          org paki di sini x byk buat masalah, indek kdr jenyh pun kurang brbnding myanmr, nepal, indonesia, nigeria dn bangladesah. Sbb tu mereka di benarkan dtg dlm negara2 islam di dunia. Cuba ko tgok kt airport, mereka dtg sini dn balik ne negara mereka semua naik flight, bukan melalui lubng tikus.
          Byk je yg berjawatan tinggi ada di sini. Jgn kenal melayu je…cubalah bergaul2 sikit dn jgn pndg rendah org.

          3

          2
        • To says:

          xtau negara paki kt mane duh.. g balik mesti flight la ngok balik indon bru ada tongkang.. jilat tinggi2 si lofa adik beradik pon tak nak kawin paki2 jwtn tinggi tu memasing nk melayu jgk..

          1

          0
  8. Anonymous says:

    mak lofak dpt tambah 1lagi family member hauk target org kaya..

    2

    1
  9. onions says:

    kehebatan macik bawang melayu > MENGUTUK

    3

    0
  10. kakpiah says:

    Takde sape pun nak pegi melawat Khalid Salleh sakit di rumah beliau. antara pelakon terhebat yang Malaysia pernah ada. Ada zed zaidi nak melawat? Huh

    1

    1
  11. Anonymous says:

    dpt dah tumpuan lain. elok sefamily ni tak gigih kutuk yg sana. nmpk sgt tak move on.

    3

    1
  12. Anonymous says:

    nara suke up retis sendu mulut joyah ni..
    bosan… next!!

    1

    1
  13. hurm….korang pun takda beza daaaa mulut longkang mcm dia org.

    3

    0
  14. Anonymous says:

    Ust pun satu. Tak payah la up status. Tuan bdn tak cakap apa pun. Diam2 sudah laaaa. Netizen pun sama juga, mula la nk mengutuk bagai. Cuba doa yg baik2. Spread love, not hate. Mengata sharnaz, yg korang pun sama 2×5, mulut tak reti jaga, tak ada beza pun!

    9

    0
  15. aida says:

    ramainya jealous ngan lofa. keep it up gurl !! you go lofa

    4

    0
    • Anonymous says:

      wekkkkk ni cerita SA biak paki lah ngok nk dpt hidung keling.. bongok ke lofak ko pusing.. ckp serupa keling duh

      0

      0
  16. Anonymous says:

    si laki mulut joyah si bini mulut puaka. gabungan mantap kenen ke keturunan.

    0

    0
  17. Anonymous says:

    syukran tahniah..doa baik3 lh wei..kita sesama islam

    4

    0
  18. nilona says:

    mmg ngandung pun..dah agak. makan madu 2 ribu ko..

    1

    0