Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Isteri PU Abu Kongsi Cerita Bersalin Tanpa Suami Disisi

hana azraa pu abu

Umum mengetahui, rumah tangga Pencetus Ummah Abu dan isterinya, Hana Azraa sedang berantakan dan dikatakan dalam proses untuk bercerai.

hana azraa pu abu

Advertisement

Meskipun sedang melalui saat sukar dalam hidupnya, Hana yang baru sahaja selamat melahirkan seorang bayi lelaki pada 1 Februari yang lalu kira-kira jam 6.59 pagi, sempat berkongsi pengalamannya bersalin anak keduanya itu tanpa suaminya disisi.

Menerusi akaun Instagramnya, Hana berkata kali ini dia nekad untuk bersalin secara normal memandangkan anak sulungnya dilahirkan melalui pembedahan ‘caesarean’.

hana azraa

hana azraa pu abu

Pukul 4 pagi terpaksa kejut ayah nak ke hospital

Advertisement

hana azraa pu abu bercerai isteri pu abu kongsi cerita bersalin tanpa suami

Menurut Hana, dia terpaksa mengejutkan bapanya yang sedang tidur seawal jam 4 pagi untuk menghantarnya ke hospital untuk bersalin.

Meskipun diri dihina & penuh dosa, bersyukur proses bersalin dipermudahkan

hana azraa

Bukanlah seorang manusia sempurna yang sering dihina dan penuh dengan dosa, Hana  meluahkan rasa syukur proses bersalin dipermudahkan Allah.

Terdahulu, kontroversi PU Abu dengan bekas isterinya, Ain ‘Afini pernah mendapat perhatian netizen sekitar April tahun lalu. Nama Hana dikaitkan dengan kontroversi itu apabila didakwa sebagai punca perceraian antara pendakwah bebas itu dengan Ain ketika itu sarat hamil anak pertama.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

20 Comments

  1. Hana bulu bawah tebal

    February 17, 2020 at 6:12 pm

    Haa…. Shave shave shave ..jangan tak shave ..

    Ceta jangan tak ceta …. Perpurdah konon ….dlm kain pun nak ceta …

    7

  2. Anonymous

    February 17, 2020 at 5:56 pm

    Ala si anon 4.38pm, kitorg ni bukanlah emo sbb takut laki kena caras perempuan2 mcm kau tu. cuma meluat sgt dgn perangai yg sorang ni. anak no.2 kot, kalau nk bandingkan anak 1st… kau kan dah ada experience masa anak no.1 kan? tp kau pernah terfikir tak si ain tu dulu, anak 1st tau… takdelah pulak dia nk p cerita kena shave ke, kena seluk ke, kejut tok nek bagai hantar spital?…

  3. Sondol club

    February 17, 2020 at 5:37 pm

    Bulu banyak ye ..eeeuuuw …

  4. Anonymous

    February 17, 2020 at 5:00 pm

    semua benda nk cita ka..smpai shave ko nk ceta

  5. Anonymous

    February 17, 2020 at 4:38 pm

    apsal emo sangat netizen malaysia ni. ni semua geng bini pertama yang takut laki kena caras ke? sudah2 la insecure tu. si hana ni pun dah dapat balasan dia. korang jangan overlah. nanti laki betul2 kena caras baru padan muka

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama