February 17th, 2020

Umum mengetahui, rumah tangga Pencetus Ummah Abu dan isterinya, Hana Azraa sedang berantakan dan dikatakan dalam proses untuk bercerai.

hana azraa pu abu

Meskipun sedang melalui saat sukar dalam hidupnya, Hana yang baru sahaja selamat melahirkan seorang bayi lelaki pada 1 Februari yang lalu kira-kira jam 6.59 pagi, sempat berkongsi pengalamannya bersalin anak keduanya itu tanpa suaminya disisi.

Menerusi akaun Instagramnya, Hana berkata kali ini dia nekad untuk bersalin secara normal memandangkan anak sulungnya dilahirkan melalui pembedahan ‘caesarean’.

hana azraa

hana azraa pu abu

Pukul 4 pagi terpaksa kejut ayah nak ke hospital

hana azraa pu abu bercerai isteri pu abu kongsi cerita bersalin tanpa suami

Menurut Hana, dia terpaksa mengejutkan bapanya yang sedang tidur seawal jam 4 pagi untuk menghantarnya ke hospital untuk bersalin.

Meskipun diri dihina & penuh dosa, bersyukur proses bersalin dipermudahkan

hana azraa

Bukanlah seorang manusia sempurna yang sering dihina dan penuh dengan dosa, Hana  meluahkan rasa syukur proses bersalin dipermudahkan Allah.

Terdahulu, kontroversi PU Abu dengan bekas isterinya, Ain ‘Afini pernah mendapat perhatian netizen sekitar April tahun lalu. Nama Hana dikaitkan dengan kontroversi itu apabila didakwa sebagai punca perceraian antara pendakwah bebas itu dengan Ain ketika itu sarat hamil anak pertama.


20 responses to “Isteri PU Abu Kongsi Cerita Bersalin Tanpa Suami Disisi”

  1. Hana bulu bawah tebal says:

    Haa…. Shave shave shave ..jangan tak shave ..

    Ceta jangan tak ceta …. Perpurdah konon ….dlm kain pun nak ceta …

    7

  2. Anonymous says:

    Ala si anon 4.38pm, kitorg ni bukanlah emo sbb takut laki kena caras perempuan2 mcm kau tu. cuma meluat sgt dgn perangai yg sorang ni. anak no.2 kot, kalau nk bandingkan anak 1st… kau kan dah ada experience masa anak no.1 kan? tp kau pernah terfikir tak si ain tu dulu, anak 1st tau… takdelah pulak dia nk p cerita kena shave ke, kena seluk ke, kejut tok nek bagai hantar spital?…

  3. Sondol club says:

    Bulu banyak ye ..eeeuuuw …

  4. Anonymous says:

    semua benda nk cita ka..smpai shave ko nk ceta

  5. Anonymous says:

    apsal emo sangat netizen malaysia ni. ni semua geng bini pertama yang takut laki kena caras ke? sudah2 la insecure tu. si hana ni pun dah dapat balasan dia. korang jangan overlah. nanti laki betul2 kena caras baru padan muka

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...