Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Isteri Pertama Amar Asyraf Tidak Akan Tinggalkan Suaminya

Kontroversi cinta tegi segi pelakon Ammar Asyraf dengan seorang wanita dikenali sebagai Ellika Azman memang cukup hangat diperkatakan. Bagaimanapun, isteri pertama aktor tersebut, Arna Salleh tegas dengan pendiriannya yang akan tetap bersama suaminya.

amar asyraf

Advertisement

Menceritakan perkara sebenar, Arna mengakui dakwaan Ellika dimana ibu Amar memintanya wang sebanyak RM100,000 itu adalah benar. Namun, tindakan itu sebenarnya bertujuan untuk mengelakkan wanita itu berkahwin dengan Amar, tetapi Ellika pula memaklumkan dia mempunyai wang sebanyak itu dan sanggup membayarnya.

Waktu itu, Ellika memaksa kedua-dua keluarga bertemu dan membincangkan urusan pernikahan mereka, bagaimanapun ibu mentua saya menegaskan dia tidak bersetuju Amar menikahi Ellika dan dia mula bersikap kurang ajar.

amar asyraf ellika azman

Ibu mentua mencadangkan jika dia boleh bayar RM100,000 bagi menyelesaikan segala hutang Amar, barulah mereka boleh berkahwin. Dia kemudian memaklumkan ada wang sebanyak itu.

Pada masa yang sama, Arna memohon maaf kepada pihak keluarga kerana merahsiakan masalah rumah tangganya selama ini. Dia akan cuba memperbaiki kelemahan diri dan menjadi seorang isteri yang baik. Bagaimanapun, wanita itu sedia untuk berpisah dengan Amar sekiranya masalah berlaku berterusan dan semakin teruk.

isteri pertama amar asyraf

Selepas cuba memperbaiki diri dan menjadi isteri yang lebih baik, tetapi jika masalah terus berlaku saya bersedia untuk berpisah. Semuanya terpulang kepada Amar sebagai suami. Bagaimanapun dia tidak mahu kehilangan keluarganya dan berjanji akan memperbaiki kekurangan diri.

Saya bukan isteri yang baik, tetapi saya tidak akan tinggalkan suami saya berhadapan dengan situasi ini berseorangan. Kuat untuk berhadapan dengan perkara ini dan jangan menangis sendiri.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

9 Comments

  1. Anonymous

    October 14, 2019 at 9:11 am

    kannn…wahai perempuan cukup2 lah jadi bodoh dan dibodohkan..jgn jadi bodoh abadi please…

  2. Anonymous

    October 14, 2019 at 8:30 am

    Aku jarang nak meluat dkt 1st wife sbb dorang lah mangsa keadaan laki buaya darat tp dalam kes Amar ni, 1st wife dia mmg sama2 sampah dengan Amar. Patutlah Amar tu asyik gatai batang ja. Dari aritu si Arna ni downgrade diri sendiri konon dia bkn bini yang baiklah, akan baiki diri sndr lah. Dah laki mcm sampah, jadah kau nak drama psl diri kau. Aniaya diri sendiri.

  3. Anonymous

    October 14, 2019 at 8:07 am

    Kesian kekasih nya ini tak jadi pegang kuat2 batang asyraf. Itu dia mengamuk.
    Kenapa tidak jumpa no 1 ru dik gerenti dipinang.
    No 2 tu biarlah dia mcm awak juga menyondol asyraf hingga bolos lubangnya keluar hasil sondolan. Nak bela apa dah terbukti asyraf dah jolik lobangnya.
    Tunggu lobang awak lagi untuk hasilkan hasil sondolan.
    Mesti pandai coverline dik sdh tahu dia ada bini2 kau menyondol juga mcm no2. Lepas tu merayu2 dlm socmed.. ini biasa bagi retis lelaki perempuan

  4. Li

    October 14, 2019 at 7:49 am

    Haihhh,bini conel lote pn ko blh psang dua.knp la ko x brsyukur? Ni nk psang no 3 pulak..nk lwan dgn jntan red tu ke?

  5. Reeree

    October 14, 2019 at 7:26 am

    Seriously, lelaki jenis ape dia ni? Menyusahkan isteri, menyusahkan mak dia. Hutang sampai RM100000 bagai ada hati nak pasang lagi satu? Weii, sedar diri sikit. Awak tu tak mampu buat ler cara tak mampu. Bahagiakan isteri awak lagi2 yang 1st. Sanggup taknak tinggalkan awak, kalau org lain lama dh tinggalkan. Menyampah spesis tak kenang budi ni. Ish.

Loading...
To Top