Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Isteri Pergi Haji, Suami Pula Sibuk Buat Lagu Maksiat – Netizen Pelik Aliff Syukri Tidak Ikut Sekali

Isteri kepada usahawan kosmetik, Datuk Seri Aliff Syukri iaitu  Datin Seri Nur Shahida baru sahaja berangkat ke Tanah Suci Makkah bagi menunaikan ibadah haji tahun ini.

isteri aliff syukri haji

Advertisement

Shahida meluahkan rasa syukur tidak terhingga kerana sekali lagi diberikan peluang dan kesempatan untuk mengerjakan ibadah itu buat kali kedua, meskipun tanpa ditemani suami. Netizen kagum dengan semangat wanita itu yang begitu kuat untuk melakukan ibadah walaupun sedang sarat hamil.

Alhamdulillah, tahun ni rezeki saya dijemput lagi mengerjakan haji menjadi tetamu Allah. Tidak keseorangan, bersama anak saya yang masih di dalam rahim, akan temankan saya sepanjang berada di sana.

View this post on Instagram

A post shared by Ohabangkosmetik (@aliffsyukriterlajaklaris)

Advertisement

Aliff menerusi akaun Instagram turut memuat naik momen ketika dia menghantar isteri dan ibunya, Rozita Ibrahim ke lapangan terbang. Mendoakan agar segalanya dipermudahkan.

aliff syukri lucinta luna

Rata-rata netizen mula mempersoalkan mengapa Aiff tidak menemani isterinya itu menunaikan haji. Ada juga yang mempertikaikan Aliff lebih mengutamakan untuk menyiapkan lagu terbarunya daripada beribadah.

aliff syukri dikecamMungkin belum ada rezeki lagi untuk Aliff menjejakkan kaki ke Tanah Suci untuk mengerjakan haji. Siapa tahu mungkin selepas ini akan sampai seru untuk Aliff menjadi tetamuNya? Doakan yang baik-baik.

Sumber Berita : mStar Online

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

5 Comments

  1. nyah desa pondan

    August 7, 2019 at 2:18 pm

    tok sri ni sikit hari pakai pompuan pulak la jawabnye kalau dok rapat semacm dgn nyah2 ni semua,dah la diri kau tu smulajadi lembut patah hmmmm,luruh jntung dtin sri

  2. bong cit

    August 7, 2019 at 2:16 pm

    dh hati x terbuka nak g xkan korg nak paksa heret dia g mekah…dia sebok ngan klon a.aida tu dok tergedik berjoget…lantak kan dia je…yg ngok penjilat dia gak g review kat youtube…dia yg masyuk…RM RM RM

  3. hacer.ruby

    August 7, 2019 at 1:55 pm

    Ada duit bersepah2 namun belum cukup impress’kan Allah…tak dijemput menjadi tetamu Allah…nauzubillah…kamu kejar dunia…tak pernah cukup…kamu kejar akhirat…dunia milik kamu…cari ilmu akhirat sama …baik belum cukup…kamu kena TAQWA….iqra la …cari la ilmu sebelum terlambat….

    • pendosa

      August 7, 2019 at 2:14 pm

      hebatnya kamu, yakinnya kamu pasal hidaup org lain.. istigfar lah

    • korok

      August 7, 2019 at 2:18 pm

      bodohnya ko komen…dia x hina pun keri tu…nak kena tggu sempurna ke baru tegur org…

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top