Written by Bella | August 7th, 2019

Isteri kepada usahawan kosmetik, Datuk Seri Aliff Syukri iaitu  Datin Seri Nur Shahida baru sahaja berangkat ke Tanah Suci Makkah bagi menunaikan ibadah haji tahun ini.

isteri aliff syukri haji

Shahida meluahkan rasa syukur tidak terhingga kerana sekali lagi diberikan peluang dan kesempatan untuk mengerjakan ibadah itu buat kali kedua, meskipun tanpa ditemani suami. Netizen kagum dengan semangat wanita itu yang begitu kuat untuk melakukan ibadah walaupun sedang sarat hamil.

Alhamdulillah, tahun ni rezeki saya dijemput lagi mengerjakan haji menjadi tetamu Allah. Tidak keseorangan, bersama anak saya yang masih di dalam rahim, akan temankan saya sepanjang berada di sana.

View this post on Instagram

. . sila komen d bawah👇🏻👇🏻hari ni wife abg @shahidadherbs telah pergi menunaikan haji bersama dengan mak abg @bondarozitaibrahim dan juga keluarga abang.. abang nak gi sebnarya… tpi abang sahaja yang tertinggal😥😥mungkin sebab masih belum ada rezeki doakan abang ya semoga abang ada rezeki menunaikan haji lagi.. doakan abg ya smua followes abg🙏🏻🙏🏻 . . Kepada korang yang ingin menonton .. kehidupan Abang satu family.. jangan lupa saya subcride YouTube ang tvTelajak laris abang selalu upload video yang terbaru dan lebih panjangw dan menyeronokkan dan kepada anda yang saya sucbribe YouTube tv Telajak laris anda bakal mendapat hadiah berupa iPhone dan duit setiap bualann dah Subcride ke belum?? . .

A post shared by Ohabangkosmetik (@aliffsyukriterlajaklaris) on

Aliff menerusi akaun Instagram turut memuat naik momen ketika dia menghantar isteri dan ibunya, Rozita Ibrahim ke lapangan terbang. Mendoakan agar segalanya dipermudahkan.

aliff syukri lucinta luna

Rata-rata netizen mula mempersoalkan mengapa Aiff tidak menemani isterinya itu menunaikan haji. Ada juga yang mempertikaikan Aliff lebih mengutamakan untuk menyiapkan lagu terbarunya daripada beribadah.

aliff syukri dikecamMungkin belum ada rezeki lagi untuk Aliff menjejakkan kaki ke Tanah Suci untuk mengerjakan haji. Siapa tahu mungkin selepas ini akan sampai seru untuk Aliff menjadi tetamuNya? Doakan yang baik-baik.

Sumber Berita : mStar Online

5 responses to Isteri Pergi Haji, Suami Pula Sibuk Buat Lagu Maksiat – Netizen Pelik Aliff Syukri Tidak Ikut Sekali

  1. hacer.ruby says:

    Ada duit bersepah2 namun belum cukup impress’kan Allah…tak dijemput menjadi tetamu Allah…nauzubillah…kamu kejar dunia…tak pernah cukup…kamu kejar akhirat…dunia milik kamu…cari ilmu akhirat sama …baik belum cukup…kamu kena TAQWA….iqra la …cari la ilmu sebelum terlambat….

    10

    0
  2. bong cit says:

    dh hati x terbuka nak g xkan korg nak paksa heret dia g mekah…dia sebok ngan klon a.aida tu dok tergedik berjoget…lantak kan dia je…yg ngok penjilat dia gak g review kat youtube…dia yg masyuk…RM RM RM

    1

    2
  3. nyah desa pondan says:

    tok sri ni sikit hari pakai pompuan pulak la jawabnye kalau dok rapat semacm dgn nyah2 ni semua,dah la diri kau tu smulajadi lembut patah hmmmm,luruh jntung dtin sri

    1

    0

Leave a Comment

Optional