Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Isteri Pendakwah Selebriti Dedah Suami Selalu Curang, Simpan Gambar Berahi Bekas Kekasihnya

da'i didakwa curang dan mesej tak senonoh dengan perempuan

Macam-macam betul kes pendakwah yang curang sejak kebelakangan ini. Belum sejuk lagi kisah Da’i Farhan, kini timbul pula cerita mengenai seorang lagi penceramah lain yang mula popular menerusi program realiti.

da'i didakwa curang dan mesej tak senonoh dengan perempuan

Advertisement

Jangan terkejut kerana isteri kepada selebriti penceramah itu sendiri yang tampil membuat pengakuan di portal mStar Online.

Wanita itu mendakwa bahawa dia sudah tidak tahan menanggung beban sepanjang 4 tahun perkahwinannya dengan lelaki itu. Katanya. suaminya telah ‘kantoi’ curang beberapa kali sehingga menyebabkan dia mengalami tekanan emosi.

Bukan niat saya untuk membuka aib suami kepada khalayak, namun saya tak mahu mereka terpedaya dengan penampilan golongam sebegini. Bayangkan suami saya sanggup melakukan panggilan tidak senonoh dengan wanita lain. Semuanya terbongkar selepas saya menemui rakaman video tersebut yang disimpan dalam telefon bimbitnya.

Mengejutkan apabila isterinya itu menceritakan bahawa lelaki itu kerap kali menerima gambar berahi daripada bekas kekasihnya menerusi direct message (DM) di laman Instagram.

Namun saya memaafkannya dengan harapan dia akan berubah. Namun sangkaan saya meleset, dia masih berperangai buruk biarpun selepas kami dikurniakan cahaya mata.

Bukan itu sahaja, pendakwah itu sering memulakan perbualan secara rawak dengan beberapa gadis menerusi laman Instagram dengan niat untuk bersembang perkara tak senonoh selepas itu.

Sepatutnya dia gunakan gelaran yang dipikulnya untuk berdakwah dan menegakkan agama, tapi lain pula jadinya. Dia menggunakan pengaruhnya di laman sosial untuk berkenalan dengan beberapa gadis muda.
Malah saya diberitahu oleh beberapa mangsanya yang dia sering memulakan perbualan mesra malah cuba untuk membuat panggilan video.

da'i didakwa curang dan mesej tak senonoh dengan perempuan

Advertisement

Penat dengan perangai buaya suaminya, wanita tersebut menyatakan bahawa dia bakal menuntut fasakh tidak lama lagi.

Apabila dihubungi, penceramah tersebut hanya menguncikan mulutnya dan tidak mahu memberi ulasan lanjut tentang dakwaan isterinya itu.

Walaupun tidak tahu siapakah gerangan sebenar pendakwah selebriti ini, tetapi ramai yang menebak bahawa kemungkinan besar lelaki itu berasal daripada program realiti Da’i anjuran TV3.

Sumber: mStar Online, Forum CARI

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

21 Comments

  1. nNNanna

    December 23, 2019 at 10:12 am

    sebab tu islam saran kan lelaki tunduk pandangan ke arah wanita, lelaki memang di ciptakan 1 nafsu 9 akal. Nafsu lelaki memang besar, sebab tu di jadikan 1:10. my advice utk lelaki, tunduk lah pandangan awda terhadap wanita supaya iman kamu kuat.

  2. Anonymous

    December 22, 2019 at 6:29 pm

    Kau la lelaki neraka lagi dayus

  3. Hai

    December 22, 2019 at 9:07 am

    Kesiann laki neraka ni, dah betul kena brainwashed oleh hukum Islam masakini. Maluuu baca statement ni.

  4. ANON

    December 20, 2019 at 5:21 pm

    bodohnya komen awak. nak kahwin tu semata2 seks shj ke? isteri patut taat cakap suami pasal seks shj ke? kalau dah sampai tanggungjawab lain tak ditunaikan, lepas tu boleh pula main mesej berahi dengan perempuan lain, kongsi2 gmbr berahi, nak suruh taat jugak ke?

    kepala otak kau ni fikir seks aje. kau ingat hidup ni berputar sekitar seks aje ke? benda lain dah tak penting? kesian la dengan isteri kau dapat suami mcm ni.

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top