Written by Bella | November 30th, 2017

Susulan kontroversi pelakon Izreen Azminda sudah berkahwin dengan suami orang, seorang wanita yang mengakui sebagai isteri pemuzik bebas yang bertugas di GV 2017 mendedahkan suaminya sudah sah mendirikan rumah tangga bersama seorang pelakon yang dipercayai adalah Izreen.

Wanita berkenaan yang dikenali sebagai Intan mengakui terkejut dengan berita perkahwinan suaminya kerana hubungan mereka suami isteri tidak mempunyai sebarang masalah.

Saya terkejut apabila mendapat tahu perkara ini pada dua minggu lalu dan tidak sangka kerana hubungan kami baik sebagai suami isteri. Pada mulanya saya tidak terima namun disebabkan kasih sayang kepada suami dan anak, saya reda dan terima takdir yang telah ditentukan.

Dia suami yang baik. Kalau bab anak-anak, dia bertanggungjawab. Saya yakin dia mampu untuk berlaku adil.  Mungkin salah saya, tak pandai jaga suami.

Intan dan pemuzik yang lebih dikenali sebagai Uda itu mendirikan rumah tangga empat tahun lalu dan dikurniakan dua orang cahaya mata berusia 3 tahun dan 11 bulan.

Terdahulu, Izreen mengakui sedanga menjalin hubungan dengan pemuzik berkenaan tetapi menafikan dakwaan kekasihnya itu adalah suami orang.

Sumber Berita : mStar Online

139 responses to Isteri Pemuzik GV 2017 Dedah Suaminya Sudah Berkahwin Dengan Izreen Azminda?

  1. Anonymous says:

    Alahai… gelenya juga janda ni…. cuba kalau dulu orang nak cantas laki hang izreen .. mahu hang kecoh 1 malaysia… patut la beberapa bln lps keluar kenyataan tak kisah jika bersuamikan suami org… ehh… kaki sondol juga…

    51

    0
    • Martha Tilaa` says:

      apa yg korang harapkan…best friend rita spender tu. perangai mcm spender lama la jugak. bau kepam wap spender naik sampai ke dalam lubuk sanubari dah rohani.

      18

      0
      • geleng kepala says:

        omg…kesian baby..11 bulan..tpi yg si bapa rembat pookie second- hand ni.
        apa punya betina..buat malu org pakai tudung je. perangai lebih teruk dri minah zimbabwe duduk kt hutan.

        41

        2
        • Pontianak Meraung says:

          kok ye pon… gerbangkan lah rambut tu dulu tanpa was2 sebelum nak rompak suami org. sekurang2nya xlah mencalarkan imej tudung dan islam sis.

          11

          3
        • Mami Goyang Bumper says:

          Ada nampak mami happy? Ada nampak mami happy? Mami tknak Izreen senyum, apa yg Izreen buat malam ni? Mungkinla dari segi kebitchyian Izreen ok, tp mami tk bole tahan masuk je moral…jahanammmmmmm!!!

          90

          0
        • Mat Ronggeng says:

          Korang semua tak nak kutuk lelaki tu ke? Yang artis bila caras suami orang… How low can you go?? Jodoh ke… apa ke… Kalau dapat restu bini tua lain cerita. Tapi bila dah tahu suami orang tu…. Don’t go to that low level please…..

          25

          0
        • Kurita says:

          Mmg kejam ..mmg moral kurang. Sokong mami. Ingat sedap pukie dia je tau. Tergamak!!!

          9

          0
        • Millah says:

          @matronggeng.. sbg pompuan izreen la patut paham perasaan pompuan lain. laki apa kisah..otak kt celah kangkang. x semua tpi ramai mcm tu..

          17

          2
        • Liza says:

          jauh beza dgn faz dan fattah. ko kawin org pakat2 kecam. eee..malunya. nampak sgt ko desperate dan hauk. nauzubillah..temui aku dgn lelaki ya allah bujang dan handsome.

          9

          7
        • Anonymous says:

          Dah memang malu tolak ketepi janji faraj berair..

          9

          0
        • CNN says:

          she’s deperate widow

          7

          1
      • Mak Becok says:

        tudung bukan jaminan utk tidak menjadi perampas. marilah kita2 pakat bertudung ye. mana lah tahu kan..kot2 tersangkut dgn somi org. nanti boleh recycle skrip artis2 terdahulu…”dah jodoh”. mmmmmmm…

        25

        1
      • T says:

        Kau memang minta dikecam izreen

        12

        0
      • Anonymous says:

        Tengok la gaya posing. Mcm nk kasi penumbok je muka.

        8

        2
    • Anonymous says:

      rita rudaini hari sebab kena sound sama che ta. kalau tak….menjadi juga tu. jangan gila tayang punkor dlm gym. eeee..please lah.

      8

      1
    • Kak Salasiah says:

      dia dan rita rudaini…juga species2 vavi yg suka sondol kebun org….diaorang buat takpe. cuba laki diaorg kena caras awal2 lgi mesti masuk melodi.

      21

      0
    • Anonymous says:

      bukan salah akak intan..akak intan kena paham ni. kalau ada khinzir jenis yg suka sondol tu…taik pun dia sanggup sondol. yg salah khinzir.
      akak sabar ye sbb itu mmg fitrah nya.. khinzir.

      10

      3
    • JOYAH NAK HISAP says:

      PADANLA DENGAN MULOT KO YG SENGET TU IZREEN. KJP KATA LAKI SINGLE, LA NI SMPAI BINI PERTAMA PON DH BERSUARA, SINGLE LG KEEE?? BEDAK TEBAL, TANGAN HITAM, SELFIE MULOT TERGEDIK2…MESTI KUAT MENGHISAP KOTEK KAN MULOT SENGET CM KO NI, PADANLA LAKI ORG PON TERTARIK…. HAHHAHAHA!

      1

      0
    • minah jambu say NO to drugs says:

      gatal nye kau izreennn laki orang pon kau rembat ! bertudung tapi prangai ya Allah…! ye laaaa korang mesti nak faham jugakkk jantan bujang mana ada nak dengan si izreen ni..hanye laki orang aje la yg nak dengan dia..izreen pon tk cerewet rembat aje laaa janji dapat kawin tk gitu ?

      10

      0
    • minah jambu say NO to drugs says:

      sape pemuzik GV tu leh tau hensem tak ? bang nara tunjok pemuzik GV tu nak tengok leh ?? lov u bang naraaaaaa muah muah muah hahahaha..

      0

      0
    • Pink velvet says:

      Kan.. kalau yg ni org nk kecam wajar kot..kawen senyap2 mcm xhormat isteri pertama,.. tolak tepi s0al jodoh.. kita ada pilihan.. knpa suami 0rg?? Dah tu dgr2 nk buat pc next week.. bangga ke cmna?? Fattah xpelah jugak.. sama2 bujang.. yg ni suami 0rg k0t.. hati n perasaan letak mana?

      6

      3
      • Opah says:

        Sbb tu org ckp yng rembat laki org ni sebenarnya.. penyakit. Penyakit jiwa. Org kalu hati bersih..nk pijk semut pun pkir 2x dik!

        10

        2
    • Mata mata says:

      Dulu bukan ke dia rampas bf org sblm kawin yg pertama dulu? Skang rampas laki org pula. Bila org ambik hak dia tau lak sakit hati. Ambik hak org x kisah pula. Doa2 la dijauhkan mahkluk manusia spesis ni

      1

      0
  2. sundalmlm says:

    sundalan

    6

    3
  3. Anonymous says:

    ok…i unfollow u now…izreen…
    benciiiiiiiiiiiiii

    11

    0
  4. Jem says:

    GV ni mmg bermasaalah betul la. Dari sponsor ke pengacara..dari pemuzik dan format pertandingan, semuanya problematic!

    13

    1
  5. Anonymous says:

    kawan baik sapee la nie…. bongok

    3

    0
  6. Anonymous says:

    what a slut…

    13

    1
  7. Anonymous says:

    artis mcm ni layak kena boycott. cam sial perangai…

    0

    0
  8. Yssyys says:

    Nanges Tengok interview bini uda, ya Allah Baik Gila, Tak buruk kan suami siap salah kan diri sendiri sbb suami wt cmtu! Bodohnye izreen

    15

    1
  9. Anonymous says:

    vavi yg suka sondol kebun org…lol

    5

    4
  10. Anonymous says:

    tudung atas kepala tu hanya topi …x lebih drp itu.

    5

    0
  11. Mamacita says:

    Eh dia pakai tudung kenss so netizen ok je kan perangai gelenya camni. Netizen lagi suka kecam orang sakit kanser tak bertudung, atau artis pakai turban nampak leher sikit yang tak gedik and rampas laki orang. Ha ah. You alls ok je kan asalkan dia berrrtudung.

    14

    1
  12. hurm.. says:

    Haritu Izreen kata bukan suami orang ? beberapa hari lepas kan ? .. eh musykil xkan xtau…

    12

    0
    • Anonymous says:

      Berbelit cam ular. Dasar munafik. Macam ni nak bermadu. Tak boleh bayangkan apa nak jadi ngan si intan. Kesian dia

      6

      2
    • Anonymous says:

      tu la..izreen ckp bujang..kalau perasan dlm video interview intan, ade part lasst2 tu mcm intan tegaskan yang dia masih isteri uda.. jgn ko buat onar izreen suruh uda ceraikan intan tu..nyampah aku pompuan camni..

      10

      0
  13. Anonymous says:

    artis x bertudung sdg sakit korang kecam secara berkelompok bagai nak rak. ni xkan tengok saja kot.

    eh..lupa tudung..selangkah menuju ke syurga. :(

    10

    0
  14. ritu rini says:

    rita presiden xkn x nsihat ank buah .rita kn laju jer komen klu ad pmpuan len mgadu laki kna kebassssssssssssssssssssssssss nau kwn baik sndri plk yg wt hal .. dlu kemain kepoh klu laki kna cantas nau kna btg idong sndri br ad akai … kes aqasha rita mdiamkn diri ..pndai sgt

    4

    0
  15. Anonymous says:

    mcam xde jantan lainnnnn!!!!!!!

    3

    0
  16. Xsukeartisperasan says:

    Ni namanya karma.. dlu cerai ngan suami kata curang now ko rembat suami org.apa beza?

    10

    0
    • Malaikat catit says:

      Sebab itu setiap kata2 yg kita keluarkan kena hati2. Esok2 kena pd batang hidung sendiri. Nak kate ape pon dah xboleh dah. Nasi dah jadi bubur

      3

      0
  17. Anonymous says:

    Amboi..amboi..amboi. Sedapnya mengata org. Korang ni tkde keja lain ke mengutuk org. Korang tak takut ke mana tau suatu hari nanti terkena batang hidung sendiri baru tau.. Biar la.. Itu kehidupan org. Buat apa nak pening2 kepala nak masuk campur. Doa yg baik2 je. Dapat jge pahala

    2

    11
    • Zzz says:

      Sebab ko pun perangai cm dia gak kan???

      6

      2
    • Hamba Allah says:

      Yer..betul tu.kite tak tau ape takdir, rezeki, ajal termasukla jodoh kite..
      Terang2 kan u olls nampak karma jadi pada izreen tu..so nak ke karma yg sama jadi pada u olls????..so lebih baik kite doa yg baik2 je dan harap takdir yg pn intan & izreen hadap ni tak terkena pada diri kite @ anak cucu menantu kite sendiri..
      Fikir2 kanla..dan selamat beramal..
      #kebahagiaanduniahanyasementara

      5

      1
      • Scha says:

        Dlm Islam takda karma kak oiii. Kurma ada lerr. Tu kifarah…hihi

        11

        2
        • Anonymous says:

          Memang jodoh dan rezeki daripada Allah. Tapi kena usaha jugak kan? Usaha dan bertawakkal kepada Allah untuk Allah izinkan.
          Bab jodoh…kalau ko duduk dalam gua..shut down diri ko…macamana nak jumpa jodoh? Jodoh kena cari. Macam tu jugak jodoh..kalau ada 2 pilihan..satu laki orang..satu lagi bujang..ko kena fikirlah masak2
          Takde sapa takbur…bengong punya mahanin

          1

          0
      • Anonymous says:

        Semua benda boleh elak kecuali mati…pucuk pangkal diri sendiri. Rezeki..jodoh kita yang usaha.

        2

        3
        • Mahanin says:

          Jodoh, rezeki dan mati adalah urusan Tuhan.
          Awak ckp awak yg usaha tpi tnpa Allah mengizinkanNya adakah
          usaha awak akan berjaya…. lain kali nak ckp fikir dulu.. jgn takabur ya….

          3

          2
        • Anonymous says:

          Jodoh tu boleh ditolak. Macam kau mati je kalau orang tu ajak kahwin & kau cakap tak nak. Hina sangat ke maruah kau sampai nak kongsi suami orang takde adab semua.

          2

          0
  18. Anonymous says:

    Amboi..amboi..amboi. Sedapnya mengata org. Korang ni tkde keja lain ke mengutuk org. Korang tak takut ke mana tau suatu hari nanti terkena batang hidung sendiri baru tau.. Biar la.. Itu kehidupan org. Buat apa nak pening2 kepala nak masuk campur. Doa yg baik2 je. Dapat jge pahala

    1

    9
  19. OPtion says:

    Perlu ke amik lki org..izreen??sma2 prempuan kn tntu tau siksa dan sdih ksih syg d kongsi.bru 4thun kot ,pe alasan jntan tu ye

    3

    0
  20. anonymous says:

    adoi tak der jntn bujang ka

    1

    0
  21. Kejadah says:

    Rita sebagai kounselor?!!

    6

    0
  22. Anonymous says:

    laki dulu pun laki org gak.. xngaku gak mcmni..

    3

    0
  23. Anonymous says:

    Low self confidence. Kesian..

    6

    0
  24. Anonymous says:

    Mengekal legasi Siti Nurhaliza!!

    15

    2
    • Anonymous says:

      Datuk K juga akan timang anak baru yg muda dari cucu. Sadiss… Teezec pun pening nanti nak bezakan mana anak tiri, mana cucu.

      2

      0
      • damai says:

        yg yg tersasul pasal dato K apa hal, aku dgn mak busu aku sama umur x ada hal pun, lagi best dpt mak saudara sama umur

        2

        1
  25. Anonymous says:

    Sondol jgn tak sondol..

    2

    0
  26. Kokobuttah says:

    Species jenis suka kebun org mmg lorat. Penyakit gak ni punnnn..

    4

    0
    • Makjang says:

      Salah tu.perempuan ni ibarat ladang dan Kebun yg dicucuk tanam.peladang berjaya tambah ladang…harap ladang lama x terbiar. Kalau pandai jaga…boleh bawa banyak hasil.tapi itulah…dengan tenaga sedikit ramai peladang gagal urus 2,3 ladang. Mak jang cuma doa yg baik2. Semoga ikut contoh abang Saleh yakob dan adik ashraf Muslim.

      2

      1
  27. syu says:

    Isteri terkejut. Mksudnya dia tak tahu & tak pnh izinkan atau diminta izin. Tup tup tahu, dah kawen lain. Hati sediiih hati pedihhhh.. Tp awk kuat, sb mampu terima. Syabas! Kpd izreen, nak kawen dgn laki org, make sure isteri prtma tahu & izinkan. Kalau tak, awak hanya layak dipanggil PERAMPAS. FULL STOP.

    16

    0
    • Sambal belacan says:

      Sedih bc statement si isteri tu yg kata ini salah dia yg tak pandai jaga suami padahal suami yg gatal cari lain. Semenjak isreen ni bercerai dulu lg dah aku tak suka dia sbb macam ada sesuatu je dia ni.

      8

      0
  28. Anonymous says:

    Uda…saya doakan agar hati awak berbalik kepada isteri dan anak2.

    5

    0
  29. Avocadohijau says:

    DSCT pun caras laki orang, bahagia je.. nak beranak lagi.. jodoh rezeki tu kan kerja Allah.. hmmm..

    1

    6
    • Suasuwei says:

      Biasalah…pompuan ni rasa suami hak dia..dah kahwin punya kontrol jaga sampai mak mentua pun rasa mcm hilang anak. Sekali Tuhan bagi rasa berkongsi kasih….baru tau rasa dirampas. Padan muka asyik mengata org lain.harap yg mengutuk mengata ni akan dapat nasib yg sama…..

      2

      2
  30. TipahTakTepu says:

    Tak payah kecuh2.. Jom makan cekodok pishangggg

    0

    0
  31. Mat Sahdo says:

    Pompuan skrg kejammmm!

    1

    0
  32. Lola says:

    Kesian..sorang pun x wish tahniah. Nmpk sgt org jijik dgn perangai ko!

    4

    1
  33. Kamdar says:

    Kan hari tu dia buat promosi jual puky yea..tak kisah suami org katanya.

    1

    0
  34. Anonymous says:

    oh dia ada tuduh ex dia curang ke?yang aku ingat kes ex dia serang kat lokasi masa dia berlakon drama dengan si ammar tu.dia bukan tuduh ex dia kuat cemburu ke?aku ingat lagi dia cakap dia doa perkahwinan ammar tak bahagia…gila punya perempuan,last2 kau yang rampas laki orang

    3

    0
  35. Sabar nafsu says:

    Bila kahwin laki orang anak pulak baby lagi….bila kahwin laki orang yang kita tahu dia struggle sampai berjaya dengan bini dia, bila kita dilanda ujian sakit ke jatuh miskin, ada rezeki yang lambat ke….banyak orang akan cakap kesian tapi ada dalam hati akan kata rasakan kau apa itu sedih. Sekarang baru kau tahu rasanya.Jangan kita fikir bila ada orang sedih atas bahagia kita, kita tak akan kurang apa apa kadang kadang kita tak sedar, takut sangat menjanda lama, ada orang single 35 tahun baru kahwin, jadi bini kedua time anak baby perlukan kasih sayang mak bapak sepenuhnya, ni kau pun tak tahu bahagia dan masa depan. Cuba perhatikan setiap artis yang bahagia ada orang derita, kau akan jumpa jawapannya. Sume pakat compare pengalaman dengan Nabi Muhammad. Tolong baca sirah berapa lama Muhammad bermonogami dengan Khadijah, berapa lama berpoligami dengan balu, janda, perempuan tak melahirkan, bela wanita. Akhlak macam mana, agama macam mana.

    0

    0
  36. Anonymous says:

    Nak sondol laki org boleh tapi berani jumpa dulu bini dia.. yg laki pun satu pengecut x berani berterus terang ngan bini.. nampak sgt tak guna.. mcmana nak bela 2 bini?? Intan jgn salahkan diri sendiri.. sepatutnya,dua ekor tu minta maaf kat u.. bkn u yg rasa down mcm tu

    4

    1
  37. Anti poligami says:

    Uda pun gatal kote …anak br 11 bln…kawen br 4 tahun….klu nk kawen lg pun bincang la dgn intan…batang jau dan biji izreen dh nerentam…izreen gatal puki…uda ksu padti kn harta sepencarian kau dgn intan kau dh tukar nana intan…jg nk bagi sume kat betina garit tu…kau jgn lp anak2 dgn intan…anak izreen kau xpayah nk tanggung …bapak dua ada.. apa2 pun aku doa kn intan kku xbahagia lf dgn kau uda..dia dpt jodoh yg lbh baik dr kau…kau dsn izreen buar mereput dan xbahagia.. sial pubya usa danizreen…pergi manpus

    0

    1
  38. pak cik pisang says:

    Marah sungguh mak2 bawang sini yeh?!!!

    4

    0
    • Sisturnina says:

      Biasalah cik cik bawang kan prihatin….biar anak Dan laki terabai asal komen padu dan mapan selamanya. Keji 1st, taubat kemudian….love you all cik wang.

      2

      0
  39. pak cik pisang says:

    Babi hutan juga minah ni. Ciss..berambus lah.

    0

    1
  40. Anonymous says:

    Mulai hari nie betina nie wajib dikecam.kalau betullah dia kawin laki orang yg ada anak 11 bulan.Otak betul2 kat kelentit.

    7

    1
  41. Anonymous says:

    menyondol punya geng..eurghh!

    2

    1
  42. Team Kak Intan says:

    Layak diberak kan ke muka je. Nyampah dia ni dri dulu.

    3

    1
  43. nantilah says:

    jaga kata2 anda…sebab malaikat tengah catit..jgn mnyesal suatu hari nanti…masa x bole d undur lagi…sebutlah yg baik2…sebab yg baik akan menolong kita…bila tiba masanya nanti…

    9

    0
    • Demi waktu says:

      Entah. Aku perhatikan jer dari tadi setiap kata2 yg d keluarkan oleh setiap manusia ni. Betul tu. Ada malaikat sdg catit. Esok2 korg terkena pd batang hidung sendiri. So nak kate ape? Tidak mustahil ia akan terjadi akibat terlalu mengata org. Biarla kita doakan yg baik2 utk mereka semua. Selebihnya Allah saja yg tahu. Xgitu??

      6

      2
  44. U says:

    Aiyooo baru nak berfeeling2 ngan musician tu..rupa2nya dah kawin bukan satu tapi duaaaaa…btw muka hensem hati kita pun cair..tinggal kenangan jer la

    1

    0
  45. serious says:

    Dalam bahagia ada sedih
    memey hanez suraya sume dah sendu berlakon
    pipah nasir jadi duta produk ditarik
    ada kahwin laki dah tua entah umur panjang mana banyak lagi muda handsome ada dugaan anak anak ada dugaan rezeki
    manusia jangan sombong sangat cakap jodoh bila ada hati terluka lebih baik katakan ini pilihan hati saya atau saya manusia bernafsu, agama tak pernah ajar benda tak elok sakitkan hati orang begitu juga Nabi. tolong baca sirah berapa lama Nabi Muhammad bermonogami dengan Khadijah sebelum Khadijah meninggal. Kemudian baru berpoligami majoriti janda balu, ada juga tak beranak pun. muda lagi izreen bujang duda insyaAllah ada yang hendak usaha nak gigih sikit.

    4

    1
  46. Anonymous says:

    Doakan Kak Intan tabah. Ingat kak Intan..doa org terinaya mustajab. Akak sabar ye. Berat mata memandang berat lgi bahu yg memikul.

    5

    1
  47. Anonymous says:

    Nama baru ko Izreen Sondol!
    Kbye!

    5

    1
  48. Anonymous says:

    Boikot pompuan jahat ni. Majoriti rakyat Malaysia mesti berbulu nak tengok muka dia kat TV

    5

    1
  49. Anonymous says:

    Penyondol..semak!!!

    3

    1
  50. Anonymous says:

    Intan..bukan awak yang salah. Jangan pandang rendah pada diri awak. Be strong, bangkit dari kegagalan. Buktikan yang awak lagi bagus dari betina ni.

    7

    1
  51. Anonymous says:

    Yuck..adooiii kenapa dlm banyak laki… laki org jgak nak.. mmg jodh ditgn allah tp allah bg kta akal pkrn untk pkr baik atau bruk… ermmm yg mane minat die ters xjdi minat… ermm.. nak wat mcm mne.. kta doa yg baik2 jew buat Intan.

    2

    1
  52. Anonymous says:

    Dulu waktu laki dia skandal..x mo pulak terima madu. Skrg ko jilat muntah sendiri. Lagi hina. Dah..Hanez Suraya lah ko lepas ni!

    1

    0
  53. lil says:

    Dah mengambik laki org satu hal , esok ni dia bwat laki org tu mcm laki dia sorang , muka dia pon kenal ketamakkn nye !! yg kesian madu dia dan anak2 !!!

    1

    0
  54. nia says:

    Ni lah masalah mentality orang melayu.Selalu suka salahkan pompuan lain dulu.Seblom nak salahkan Izreen sondol kebun dia,kenapa kita taknak salahkan laki dia sebab bukak pagar bagi babi hutan masuk kebun dia.Kalau sundal ni menggatal,laki dia sedar diri bahawasanya dia tu da ada anak bini,benda ni takkan jadi.Takde dalam sejarah betina bole simpan laki orang lipat masuk poket kalau jantan tak melayan.ni kes laki tak sedor diri melayan tak ingat anak bini kat rumah.kerja musician je.ntah anak bini cukup makan ke tak.baby baru berapa bulan kote ko da meroyan nak cari puki lain.si sundal ni takyah cakap la.kalau dia memang da miang,takde guna cakap apa pon kalau dia da nak.tak payah cakap jodoh la.ni kes nak dgn taknak je dengan laki orang.asal nak caras je,cakap jodoh.pui

    2

    1
  55. Anonymous says:

    Persatuan Penyondol Kebun Orang lepas tu meroyan satu kampung. Pakat2 tunjuk alim pakai tudung bagai.
    Presiden 1: Rita Rudaini.
    Presiden 2: Hanez Suraya
    Naib Presiden: Rebbeca NurIslam Teletubbies
    Naib Presiden: Memey Suhaiza
    Ahli-ahli: Zizie Izzette, Siti Nurhaliza, Izreen Azminda… sila tambah sendiri.
    Take note: Bertudung bukan isyarat perangai mereka tu baik baik. Ramai yg gunakan tudung sebagai alasan nak tunjuk baik. Hakikatnya…. perangai mcm taik..

    13

    1
  56. sedih dalam bahagia says:

    Orang fikir beribu kali sebelum bahagia atas sedih orang sebab masa depan dugaan rasa sedih dalam bahagia kita taktau nak dapat apa contoh boleh dilihat sendiri dalam kehidupan artis artis kesayangan angpa dah terjadi untuk ambil iktibar

    1

    0
  57. Anonymous says:

    Thanks Izreen…harap2 berita ni boleh tenggelamkan terus kisah fattah dan fazura..meluat dgr pasal diorang non stop…kalo boleh mntak laki ceraikan bini pertama…aminnn

    0

    23
  58. please lah says:

    Suruh cerai ke tak suruh cerai menganggu tau anak tengah melalak baby lagi sekolah pun belum datang mak tiri nak kasih sayang bapaknya pulak kalau sopan santun low profile takpe juga ig pun bahasa ada perli ada sinis mulut hinggaq becok macam murai tak sanggup nak menengok doploh tahun akan datang drama rumah tangga dia banyak yang asal kena terima madu last last cerai sebab tak tahan perempuan zaman sekarang bukan macam isteri Nabi, financial isu lagi lainlah izreen super popular artis super top negara anak orang ada ada duit berketurunan tak habis dapat jugak sipi sipi tempias kesenangan bermadu tak menyusahkan boleh gajikan pembantu lagi kasi isteri pertama, dulu bila dia kena tengok macam mana dia bising belum lagi nanti isu pertahan hak isteri bagai mesti bingit dia yang pilih jalan ni dia juga yang bising nanti

    0

    0
  59. DHajijah says:

    Alhamdulillah…tahniah2 Izreen & suami semuga tabah, sabar, bertoleransi kekal bahagia diberkati Allah swt hingga ke Janah!!! Insha Allah…aamiin2 ya Rabbal’alamin….

    3

    5
  60. putihkaseh says:

    Rata2 semua salahkan si perempuan ni, yg si jantan laknat ni ko orang x salahkan pulak, x kan si perempuan ni yg syok sendiri klau x si jantan ni pun sama gatal, dah tahu ada isteri jgn lah layan, kuasa ada kat tangan di jantan ni, klau dia x janjikan nak kawin, x kan si perempuan ni nak jugak, soal pakai tudung ke x, tak da kena mengenakan perkahwinan ambil laki org, now sama jer, pakai x pakai nafsu sama jer ….janji ALLAH itu pasti.

    4

    0
    • Selamat pagi says:

      Perempuan semua bodoh…laki muka pecah tembok, kaki kikis, bewak hidup, kaki ketum, kaki perempuan ….segala pakej jahat pun boleh terima asal jgn kena rampas. That’s why perempuan2 dah kahwin ni penuh kat neraka jahanam.

      1

      1
  61. common sense says:

    common sense orang ada anak bini anak baby anak tak habis sekolah sebagai perempuan hati digoda pujuk rayu pun kita tolak cinta banyak infatuation bila perasaan tak dilayan ia hilang begitu saja semak je anak nak berdokong mak tiri sibuk nak manja manja

    1

    0
  62. Anonymous says:

    udah udah la tu…. mari lah kita berselawat ke atas nabi sempena birthday Nabi Muhammad di pagi jumaat yg barakah ni…. tentang izreen tu biarlah Allah maha mengetahui….

    5

    0
  63. elle says:

    hahaha dah agak dah, geng2 rita spender same je suke laki org tp bile org caras laki die dulu satu msia meroyan. sudahlaa delete post ni, aku lebih rela tgk posting fattzura drpd si gedik ni.

    3

    0
  64. Damien thomas says:

    Jodoh pertemuan di tangan Tuhan..dengan sapa jodoh kita..kita tak tau..kalau jodoh…tolak macana pun tetap itu jodoh kita.kalau bukan jodoh kita…dah milik kita pun terlepas.jangan mwenolak ketentuan tuhan…

    1

    3
  65. kiah says:

    nmpk sgt desperate mamat nan hado saja yg ko leh dpt nexxxxxt

    1

    0
  66. Anonymous says:

    Izreen ni mulut hangsuang ya amat! Mulut jahat! Dia nak tu, itu jugak lah dia akan dptkan! Dasar pompuan garit! Dulu dia laki dia ceraikan dia kat set pasal dia dok terbuai perasaan kat amar! Padahal amar layan dia sekadar teman sekerja je!! Perasan lawa! Ko igt ko izara aishah???

    6

    0
  67. Jojoba says:

    Dah lah kerja pemuzik aja… MAMPU ke nak bertanggungjawab dlm pelbagai perkara. Please lahhh berpijak di dunia nyata. Ada baby 11 months lagi …singkat fikiran otak elok kat tempurung kepala pi letak kat tempurung lutut.

    3

    0
  68. benci si perampas says:

    wajah intan ade iras si faye kusyairi lol, tinggalkan si ude jantan hodoh tu aku ingat kawin dato rupanya si bengap ni yg ko kawin bahlul punya izreen! fuck both of you! poor intan

    0

    0
  69. Anonymous says:

    Dulu aku minat gak die ni , sekarang jadi x minat lansung..bodoh la . dh la kahwin dgn laki org , pastu senyap2 pulak.. kawin bulan 8,bulan 11 baru intan tahu, ko rase ko hidup aman ke rembat suami org mcm tu..???? takde perasaan punye pompuan . padtu buat statement acah2 ko jadik mangse ape hal..????

    2

    0
  70. Anonymous says:

    Tak kan org bertudung xboleh bermadu kot..syarifah khasif, qariah tu pon kawin ngan laki org , nape korg x kutuk pon…so, bertudung ker, x ker, klu dah jodoh ngan laki org, siapa kita utk menidakkannya…

    0

    0
  71. rara says:

    1. Melayan nafsu punya,pasal sanggup x tunggu yg solo dah, rembat je laki org. 2. Jd bini no.2 utk pemuzik je pun?? X berbaloi. 3. Anak yg kecik, br baby yg prlu perhatian ayah. Sampainya hati.

    0

    0
  72. Anonymous says:

    KUAT HISAP BATANG !!! ni la jadinya

    0

    0
  73. Anonymous says:

    Sanggap konek si izreen ni !!!

    0

    0
  74. Anonymous says:

    Izreen Pantat dah sanggap ! tu yang tak tentu arah …

    0

    0
  75. yatt says:

    pdpt sy,si isteri pertama bkn xpandai jg suami, tp tdk diberi ruang utk mnjaga. Suami beliau kahwin kali ke2 ms anak kecik lima bulan. sebelum itu isteri pertama berdepan dgn tempoh pantang slps bersalin dan pemulihan emosi serta fizikal. 9 bulan sebelum nya berdepan dgn kepenatan semasa tempoh mengandung dan melayan kerenah anak sulung yg baharu umur setahun lebih or nak masuk umur 2 tahun. Bayangkan betapa penatnya isteri pertama ni. Suami patut faham. Apapun moga Allah beri yg terbaik utk isteri pertama ini.

    0

    0

Leave a Comment

Optional