Written by AbangNara | September 27th, 2013

Sekali-sekala menulis mengenai selebriti sukan tanah air apa salahnya kan? Rasanya satu Malaysia sudah pun melihat rakaman video isteri Mat Yo yang dilihat memaki hamun seorang pegawai keselamatan dengan panggilan “bodoh”, “jantan dayus” dan lain-lain yang telah tersebar di Internet baru-baru ini. Video tersebut ternyata meimbulkan kemarahan orang ramai yang kecewa dengan sikap kurang ajar isteri Mat Yo tersebut.

isteri mat yo

Hari ini menerusi Berita Harian, Siti Aisya (nama isteri Mat Yo), memohon maaf kepada seluruh rakyat Malaysia. Kata Siti Aisya:-

Dengan rasa rendah diri, saya minta maaf kepada seluruh rakyat Malaysia atas tindakan saya sehingga menimbulkan kemarahan semua pihak. Dengan rasa rendah diri, saya minta maaf kepada seluruh rakyat Malaysia atas tindakan saya sehingga menimbulkan kemarahan semua pihak.

isteri mat yo

Tidak diketahui pula apakah “kebenaran” yang dimaksudkan oleh Siti Aisya. Mungkin ada cerita di sebalik video tersebut. Yang peliknya, video tersebut telah diupload oleh orang lain dan bukannya Siti Aisya. Katanya lagi:-

Saya tidak mengetahui mengenai penyebaran video ini sehingga dimaklumkan keluarga yang turut terkejut melihat insiden berkenaan. Apa motif individu itu menyiarkan video berkenaan. Adakah disebabkan suami saya pemain bola sepak negara?

Ramai menyangka saya yang menyebarkan video berkenaan, namun di sini saya tegaskan, penyebaran video itu tiada kaitan langsung dengan saya. Apa yang saya boleh cakap, hanya dua orang yang memiliki video berkenaan, namun saya enggan dedahkan sebaliknya menyerahkan kepada pihak polis

isteri mat yo

Siti Aisya juga turut memberitahu yang dia sebenarnya adalah seorang yang menghormati orang tua. Agak berbeza dengan apa yang anda telah lihat menerusi video tersebut. Katanya lagi:-

Malah, masyarakat menuduh tindakan saya memalukan suami. Saya bukan seorang biadap, kejadian ini berlaku apabila individu lain mencabar saya sehingga menimbulkan kemarahan. Jujur saya katakan, saya hormat orang tua kerana kehilangan bapa sejak berusia 12 tahun. Tatkala masyarakat mencemuh saya selepas melihat video berkenaan, saya tidak mampu mempertahankan diri sebaliknya hanya mampu berdoa supaya kebenaran sebenar akan timbul

Siapakah yang mencabar Siti Aisya sehingga kelakuan sebegitu timbul daripada dirinya? Hanya Siti Aisya sahaja yang tahu. Rakaman video tersebut terlalu pendek untuk kita membuat kesimpulan sendiri. Sama-samalah kita nantikan siasatan polis. Apa kata anda?

P.S: Perodua bakal perkenalkan enjin aluminium

490 responses to Isteri Mat Yo Mohon Maaf Kepada Seluruh Rakyat Malaysia

  1. POKLIE says:

    KO MINTAK MAAF PONG ORG DAH COP KAT DAHI LAKI KO..

  2. POKLIE says:

    KRABAT LA KONON..KLAU AKU KRABAT DAH SAH2 AKU DPAT MALU NGAN PRANGAI KO..KNAPA X BAGI JE RUNNER KE..KHADAM KO KE YG BUAT KEJE KO..LAGAK TINGGI TPI X DE OTAK.LAKI KO PON 1..MALU LA WEII NGAN PERANGAI BINI CAM X DE AKAL..BACHOOLLLL..

  3. manusia says:

    manusia2..bila ada kat atas sikit mula la lupa diri..

  4. ahmad says:

    hahaha…

    aku pecah perut baca komen dlm nii…kalau bini mat yo baca semua komen ni aku rasa meme mereng terus.

  5. Cheecanoss says:

    Mmg buta gosip aku ni. Salu dgr tp x pnh tgk. Ni plak bini mat yo? Hahaha.. Xde taste langsung r mat yo.. Men bola terer la jugak tp bini??? Hahahah.. Lengan bapak besar bleh buat tiang rumah. Pempuan ori ke?? Nape muka cm llaki eh? Hishhh.. Dahsyat besar gile muka cm bola basketball.. Tp itu boleh dimaafkan sbnrnya. Tp dah perangai teruk dah sah le muka buruk perangai buruk. Loser…

  6. Anonymous says:

    banyak2 beristigfar wahai bini mat yo….hanya tuhan yang membalas apa yang kau buat tu…..insyaAllah You will be paid Cash$$$$$ di dunia ni…….