Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Bekas Isteri Harap Selesai Cara Baik, Sam Bunkface Mohon Pindaan Pemberian Nafkah Anak

Sam Bunkface

Penyanyi kumpulan Bunkface, Sam atau nama sebenarnya Shamsul Annuar Mohd Baharom,34, dilaporkan telah memfailkan permohonan pindaan tuntutan nafkah terhadap anak lelakinya, Maleeq yang merupakan hasil perkongsian hidup bersama bekas isteri, Aida Azira Hussin, hari ini.

Sam difahamkan membuat tuntutan tersebut setelah proses Sulh antara dia dan bekas isteri gagal mencapai kata putus pada bulan lalu.

Advertisement
View this post on Instagram

A post shared by SamBunkface (@sambunkface)

Walaubagaimanapu, Sam tidak kelihatan hadir pada sebutan kes pertamanya yang sepatutnya berlangsung hari ini bertempat di Mahkamah Rendah Syariah Petaling, Shah Alam.

Hanya peguamnya Liyana Sihar hadir pada prodising hari ini.

Manakala peguam Aida Azira menjelaskan bahawa pihaknya masih belum mendapat sebarang maklumat mengenai pindaan apa yang diinginkan Sam dan sebutan kedua bakal diadakan pada Jun ini.

“Dia tuntut untuk ubah perintah nafkah anak. Sebelum ini, perintah menetapkan dua terma untuknya iaitu pertama, bayar nafkah bulanan sebanyak RM1,000 sehingga Disember tahun lalu dan RM1,300 bermula Januari tahun ini. Sekarang Sam ingin ubah kepada satu angka yang kami masih belum pasti. Jadi timbul isu daripada segi pembayaran angka nafkah bulanan yang patut dibayarnya itu.” ujar peguam Aida, Yusfa Hanis Yusoff.

Sementara itu, Aida yang turut ditemui berkata dia berharap kes tersebut tidak berlanjutan lama dan dapat diselesaikan dengan baik.

Aida berkata dia hanya ingin anaknya Maleeq menerima nafkah yang secukupnya dan meneruskan hidup serta fokus kepada kerjayanya kini.

Sam Bunkface AidaSumber : Google  

“Saya tak nak ada apa-apa lagi. Saya cuma nak besarkan anak saya dalam keadaan yang sempurna dan mencukupi. Itu saja.” ujar Aida.

Terdahulu, Sam dan Aida telah mendirikan rumah tangga pada 25 April 2015 dan hasil perkongsian hidup mereka telah dikurniakan seorang anak lelaki. Namun pada tahun 2019, pasangan ini telah mengumumkan bahawa telah bercerai.

View this post on Instagram

A post shared by SamBunkface (@sambunkface)

Sam kemudiannya telah bernikah kali kedua dengan seorang wanita bernama Puteri Eifa Ezrin Mohd Kushairi pada Disember tahun lalu.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

1 Comment

  1. Nafkah itu wajib

    April 30, 2021 at 10:50 am

    kalau 1300 pun tau nak nego bgai, masa suami isteri dulu berapa contribution kau pada anak?

    kalau anak dah tadika = RM300
    pampers / susu = RM200
    makan pakai = 300
    Tempat tinggal dan jagaan anak = 300

    tu blom aku kira lain2 lagi tu. tolong la fikir. dah la dok kat klang valley. kalau pun anak tu cucu org kaya pun, sama je. tetap kene bagi nafkah. susah sgt ke?

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...
To Top