Written by AbangNara | May 21st, 2019

Aduh. Ingatkan tiada lagi kontroversi yang menjatuhkan maruah lelaki selepas apa yang berlaku kepada Alif Aziz dan PU Abu. Tup-tup kita dikejutkan pula oleh pendedahan isteri Ammar Alfian, Nelissa Nezam. Menurutnya, pelakon filem Paskal itu telah berlaku curang ketika dia sedang hamil 6 bulan. Fuh!!! Memang sedih sangat nie.

ammar alfian curang

Pendedahan panjang lebar ini telah ditulis oleh Nelissa Nezam menerusi akaun Instagramnya. Antara kata-katanya ialah:-

Ramadan tahun ini menguji saya dengan cara yang tidak terjangka. Saya mendapat tahu suami yang dikahwini selama tiga tahun telah berlaku curang ketika saya sedang sarat mengandungkan anaknya.

Saya tidak pernah tahu saya telah berkahwin dengan seorang lelaki yang tidak berperikemanusiaan. Akan tetapi saya percaya bahawa semuanya berlaku dengan alasan dan Allah mempunyai rencana yang lebih baik untuk saya dan bayi dalam kandungan ini.

Ketika mendapat tahu tentang hal ini, saya rasakan seluruh dunia ini telah musnah dan fikir tidak akan mampu untuk mengharunginya. Mujurlah ada keluarga dan rakan-rakan yang membuatkan saya kembali kuat selepas dicurangi suami sendiri.

ammar alfian curang

Sesungguhnya hati isteri mana yang tidak sedih apabila mengetahui suaminya bermain kayu tiga, lebih-lebih ketika sedang sarat mengandung. Semoga Ammar Alfian akan menginsafi perbuatannya dan memohon maaf dengan penuh kejujuran. Sayang sungguh jika si anak dilahirkan tanpa seorang ayah di sisi. Sama-sama kita doakan yang terbaik buat pasangan ini.

PS

Ha jadi tunggu apa lagi? Inilah tempat terbaik untuk menjual kereta anda, sekaligus memastikan anda dapat berhari raya dengan lebih tenang tanpa sebarang masalah. Siap boleh dapat duit raya RM500 lagi tue. Lepaslah untuk buat duit minyak balik kampung nanti dengan kereta baru. Layari www.carsome.my atau isi borang dibawah agar anda tidak terlepas peluang keemasan ini.

33 responses to Isteri Dakwa Ammar Alfian Berlaku Curang Ketika Dirinya Hamil 6 Bulan

  1. Anonymous says:

    betul la pepatah mengatakan …sampah akan tetap menjadi sampah….huhuhuhu

    • Anonymous says:

      sampahpun ada org suka..kutip then jual ke metal besi burok

    • minah jambu say NO to drugs says:

      asal bini ngandung aje main gila ada scandal ..bini ngandung aje main gila ngan pompan lain nape? cuba kasi terang sikit nape laki macmgitu? kalau gitu mana pompan yg baru kawin tu jngan ngandung n jangan ada anak..!!

  2. Anonymous says:

    kawen sonyap..curang kecohkn se global..

  3. mirabirah says:

    now aku takut nak kawin..

  4. mama bawang says:

    alif
    abu
    amar

    sapa plak lah next A nati?

  5. Chohkri Yulis. says:

    La ko nk femes ke….tula tgk kawen dgn org camne…patutnya elakkan.

  6. Chohkri Yulis. says:

    Ko keruhkn lg keadaan..buka aib sendiri.

    • Anonymous says:

      Itu aje laa alasan haprak laki mcm ko bila curang bini dedahkan ckp bukak aib somi. Ouhh tau pulak panggil itu keaiban… habis ko curang men pantat pompuan len tu apa sial? Kepantatan?

  7. Anonymous says:

    dia curang dgn sape? artis jgk ke?

  8. Anonymous says:

    Ramadan tahun ini menguji saya dengan cara yang tidak terjangka. Saya mendapat tahu suami yang dikahwini selama tiga tahun telah berlaku curang ketika saya sedang sarat mengandungkan anaknya.

    Saya tidak pernah tahu saya telah berkahwin dengan seorang lelaki yang tidak berperikemanusiaan. Akan tetapi saya percaya bahawa semuanya berlaku dengan alasan dan Allah mempunyai rencana yang lebih baik untuk saya dan bayi dalam kandungan ini.

    Ketika mendapat tahu tentang hal ini, saya rasakan seluruh dunia ini telah musnah dan fikir tidak akan mampu untuk mengharunginya. Mujurlah ada keluarga dan rakan-rakan yang membuatkan saya kembali kuat selepas dicurangi suami sendiri.

    …simpan ayat di atas utk buka file cerai, jika nak cerai..(JIKA YE)
    …cari bukti dgn sepuas2nya
    ..selagi tiada bukti, mahkamah tak terima.
    …selagi suami x lafazkan talak..selagi tu x boleh..
    ..so, cari bukti…, kalau masih syg, diam dulu..sbb ko hamil.

  9. meh says:

    bini hot pon ko nak curang

  10. Nona says:

    Boring baca cerita para isteri artis dedahkan kecurangan suami.. Nanti d kecam marah pulak..sendiri buka pekung.. Ammar ni x da wartawan kisah dah..dia scandal sini sana pun org x kisah dow… Ni bini tolong buka pekung makin x laku la si ammar ni..

  11. Anonymous says:

    ini lah masalah social media…laki nak tambah masjid pun susah..viral, viral, viral, buka aib, buka aib, buka aib……

    • bendalainkotaknakikutkan says:

      tambah masjid konon. tipikal laki melayu. padahal masjid asal yang satu pun keadaan daif, serba tak cukup, tak lengkap, tak mampu nak tanggung, ada hati nak cakap pasal tambah pembinaan masjid. Hurm kalau ye pun, mungkin guna bahan dari China je la, setahun dua robek. LOL. Jijik.

    • not says:

      Tambah masjid dengan cara yang baik. Bukan dengan cara – dating berdua-duaan, whatsapp cinta sayang, usha IG pompuan seksi, flirting dekat ofis. Semua ni bukan sunnah nabi ye. Cara lelaki melayu nak justify menggatal je, cakap pasal hak poligami.
      Contoh terbaik, aku ada hak nak beli 10 kasut kalau aku mampu. Keyword is kalau aku mampu. Bukan redah masuk kedai, main ambik je kasut mana aku suka. Faham tak??

      • anti penunggang agama says:

        skrg ni kalau curang majority = BERZINA. bkn taaruf nk tambah masjid. poligami dlu tujuan utk lindungi balu kematian suami di medan perang dan anak yatim. skrg ni apehal lah. berlumba nak bini muda bergetah. ustaz pn same je

        • Joyahsport says:

          Jgn tgk muke mcm Ustad tu baik Sgt. Yg muke mcm Ustad tu Miang nye ble tahan. Kaya sikit je terus nk berbini byk. Tipu Lah kl kawin lebih dr 1 ni Bahagia setau aku Byk yg merana kot..

    • Anonymous says:

      inilah social media apa? inilah laki zaman sekarang! persoalannya bukan aib, viral, bagai. Ini tentang tanggungjawab. Tanggungjawab hakiki suami pun tak lepas (i.e. tak bayar nafkah anak, bini, ibu bapa) ni nak tambah lagi tanggungjawab bukak cawagan baru? ni tak masuk lagi bab tanggungjawab suami untuk memastikan keadilan dan kesaksamaan terjaga untuk setiap seorang para isteri dan zuriat dalam menyediakan segala keperluan mereka. Nak bagi daging korban pun tak boleh terlebih terkurang kat sapa2, apatah lagi tanggungjawab hakiki seorang suami dan bapa yang berlangsung 24 jam, setiap hari, setiap tahun. Benda ni lah yang I tengok kurang diberi penekanan dalam kursus kahwin dari dulu sampai la ni. Tanggungjawab laki tu berat. & kena serius dalam melaksanakannya. Kalau tak ni lah jadinya, nafkah entah ke mana, tanggungjawab amanah melayang, tambah cawangan tapi semua tak terjaga.

    • Mis mia says:

      Tambah masjid otak hang !.. tu tambah pisat pelacuran..!

  12. Alanice says:

    Ni kes nk yg cerah

  13. Anonymous says:

    mendirikan masjid.p masjid betul2 pun cuma alternating jer takut lebih dri 3 ari dosa klu tak sholat jumaat, toh pun klu yg ingat masjid..wakakaka..mana pokcik2 bawang??kan ramai pokcik2 bawang kat sini.

  14. anon says:

    Sejenis yang akan menjaja cerita rumah tangga di social net
    Perkara pun dah lepas kenapa nak share
    Apasal tak mengadu di pejabat syariah ?
    Sebab ..nak popular ..nak masuk dalm indusri seni..
    Esok2 menyanyi
    Tak pun belakon
    Tak pun model iklan
    Gituuu lah ..
    Semak !

  15. Anonymous says:

    Tak tau nak habaq lagu mana. Nak nasihatkan “cari laki yg boleh bimbing” tgk abu pun boleh curang jgk. Nak kata “kita pempuan kena jaga diri, pemakaian jgn tededah sgt” tp yg niqab pun boleh kena cerai juga. Entahlah doa banyak2 na. Semoga Allah pelihara perkahwinan anda semua. Jauhkan dari ujian mcm tu

  16. bong cit says:

    sikit2 up masalah umah tangga…selesai sendiri dh la…bini dia ni islam ke…tgk ig mengucap tgk…bajet2 omputih muka mamak…

  17. Anonymous says:

    satu je nk ckp “jodoh itu cerminan kita”….sblm nk judge suami camtu ape kate tgk dl diri kt….siapa kita sebelum ini pun memainkan peranan penting jgk…so jgn terkejut kalau suami curang sebab kita yang memilih jodoh itu…dah tau perangai laki sebelum kahwin camne dan kita ada pilihan kenapa nk pilih jugak??sebab tau suami akn berubah??ni laa masalah org perempuan..konon suami akan berubah selepas kahwin..yee btl..ramai y berubah..berubah ke arah yang kurang baik..dlm 10 maybe 1 je yang btl2 berubah lepas kahwin..yang lain tetap sama perangai eh..cth si aliff, amar ni..

  18. seks itu bagus says:

    ala nak seks memanjang tak payah la beranak….ikat terus….hari2 boleh main….amar ngan alif ni ade bini super tp nak cari lubang lain jugak….