February 21st, 2020

Tindakan adik Allahyarham Abam Bocey yang memuat naik status berbaur hinaan terhadap balu abangnya iaitu Noor Hidayah berkaitan dengan soal harta menimbulkan kemarahan netizen. Apa yang dilakukannya itu dianggap biadab dan tidak menghormati kakak iparnya yang baru sahaja kehilangan suami tercinta.

ali puteh balu abam

Kemarahan Ali berpunca dari Facebook Live yang dibuat oleh Datuk Seri Aliff Syukri ketika menemuramah Hidayah dan bertanyakan beberapa soalan sensitif serta provokasi berkaitan harta peninggalan arwah suaminya.

Tidak mahu timbul sebarang spekulasi dan fitnah, akhirnya Ali telah tampil menjelaskan perkara sebenar.

Isu kereta, dompet & tindakan balu Abam keluar dari rumah

Ali Puteh menjelaskan apa yang dilakukannya semata-mata mahu menguruskan harta peninggalan arwah Abam termasuk hutang dan urusan faraid. Ada sebab mengapa dia mengambil dompet Allahyarham kerana memerlukan informasi berkaitan kerja dan segala hutangnya.

Tindakannya itu sudah dimaklumkan kepada Hidayah dan kakak iparnya itu sudah bersetuju.

ali puteh kakak ipar

Pada masa yang sama, Ali turut menafikan dakwaan Hidayah dihalau keluar sehelai sepinggang dari rumah sedangkan ia adalah kehendaknya sendiri. Meninggalkan rumah tersebut pada hari keenam arwah meninggal dunia.

Harapnya dengan penjelasan Ali ini, tiada lagi pihak yang salah faham dan mencetuskan lagi spekulasi liar. Kami harap perkara ini tidak berpanjangan dan dapat diselesaikan dengan cara baik.

Sumber Berita : Official Ria X


49 responses to “Isteri Allahyarham Sendiri Yang Mahu Keluar Dari Rumah – Ali Puteh Dedah Cerita Sebenar”

  1. Anonymous says:

    boringnya tak dpt baca old comments.bg nara bila ko nak fix ni?knapa blog ko jd caca marba ni.

  2. Anonymous says:

    cerita sebnarnya….macam atu

  3. Anonymous says:

    Maaf…kami perempuan lbh terkesan apa yg ali ni dah lakukan

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...