Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Ismail Izzani Nafi Kontroversi Berpelukan Dengan Zarina Anjoulie Hanya Gimik Untuk Promosi Lagu

Dikecam teruk kerana berparti di kelab malam sambil merangkul pinggang pelakon Zarina Anjoulie, penyanyi remaja Ismail Izzani mengakui kontroversi itu memberikan kesan yang cukup besar dalam hidupnya kini sehingga merasa tidak tenang dan sukar untuk tidur malam.

Advertisement

Namun, disebalik apa yang berlaku, ada pula netizen yang mengatakan ia mungkin juga sekadar gimik untuk mempromosikan lagu baru beliau.

Iyalah, sudah beberapa kali netizen tertipu dengan artis-artis yang sengaja cipta kontroversi, menjual air mata dan menagih simpati tetapi akhirnya untuk lariskan karya terbaru mereka sahaja.

Namun, Ismail menafikan dakwaan tersebut dan menjelaskan isu hangat itu mencalarkan maruah dan imejnya sebagai penyanyi.

Advertisement

Saya tak perlu gimik-gimik macam ini untuk promosi lagu kerana isu itu membabitkan maruah dan hanya memalukan sahaja. Sebaliknya, boleh menutup punca rezeki saya sebagai penyanyi, ia bukan gimik yang direka-reka dan saya tak perlu kontroversi itu.

Ismail bagaimanapun akui beliau ada merancang untuk melancarkan single terbarunya sebelum ini, tetapi terpaksa ditunda sehingga kontroversi yang melanda dirinya kini sudah selesai.

Sumber Berita : mStar Online

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

11 Comments

  1. Anonymous

    September 13, 2018 at 11:15 am

    Ambil isu ini sebagai pengalaman n pengajaran, hindari makhluk perosak, berhati2 dlm pergaulan, isikn ilmu akhirat walaupun tak ada SPM tak semestinya tak berjaya dlm hidup..sebagai remaja Islam seimbangkn ilmu dunia n akhirat..bertaubat atas perbuatan yg lps..insyaallah…

  2. Elite Socialite

    September 13, 2018 at 11:03 am

    Gimick pun gimick la. Suara best!!!!

    Tengah umur macam ni… Biologically, as teenagers their Testotrone level ttengah Ngamuk meronta. So yang dipeluk kena wise up. Jangan buat Benda2 that would lead pemeluk to Man Up!!! Mak bapak kena advice teenager son to jaga zip sluar or send him to Dr Pol for treatment!!!

  3. Passive Liberal

    September 13, 2018 at 10:52 am

    damnnn boy.. muka mcm budak tak kering jahit sunat lagi pun dah ada kontroversi kelab malam..

    jangan culture shock, learn from your mistakes and be better.

    And avoid manusia toksik yang bawa u dlm lembah dosa.

  4. bibik_cun

    September 13, 2018 at 10:17 am

    asik2 psl bdk xnk amek SPM… adusshhh

  5. g

    September 13, 2018 at 9:46 am

    dah ko gatal nak pilih msk industri ni walaupun tak habis sekolah kan? maka silalah hadap segala tok nenek kontroversi

Loading...
To Top