Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Ismail Izzani Dedah Peminat Pernah Ajak Ke Hotel?

Penangan BBNU ini bukan sembarangan, sehingga peminat tegar sanggup melakukan apa sahaja untuk mendambakan masa bersama artis pujaan mereka.

Advertisement

Penyanyi Ismail Izzani mendedahkan ada peminat yang ingin menawarkan beliau sejumlah wang yang lumayan dan menempah hotel semata-mata untuk bertemunya secara peribadi.

Dia beritahu tidak kisah bayar berapa banyak kepada pihak pengurusan asalkan dapat bertemu dengan saya. Malah, ada sanggup menempah hotel untuk saya menginap supaya dapat meluangkan masa sambil menikmati jamuan pada keesokan hari.

Walaubagaimanapun, Ismail tidak mudah ‘tergoda’ dengan tawaran tersebut dan menolaknya secara baik.

Bahaya juga kalau terus setuju dengan pelawaan orang yang tidak dikenali, takut nanti jadi fitnah dan sekali lagi terlibat dengan kontroversi.  Oh ye, isu hotel dengan Zarina Anjoulie dah selesai ke?

Sumber Berita : Harian Metro

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

21 Comments

  1. pelik aku

    November 26, 2018 at 12:40 pm

    adoiiii.. si muka lemau ni x habis2 jaja cerita. pompuan nak kt dia, pompuan ajak dia cek in bagai…motif????? nampak sangat org minat kau bukan kerana bakat

  2. Anonymous

    November 26, 2018 at 11:46 am

    kesiannnnn…… mail ofer 2 singgit…. 2 singgit…..

  3. Bkak cite educated sket bole? Bodo

    November 26, 2018 at 11:40 am

    Sila berdekah kuat kuat

    KAH… KAH… KAH…

  4. faraj

    November 26, 2018 at 11:29 am

    Yg ajak ko ke Hotel tu , mesti Pompuan Kenderaan Berat kan…Pompuan lawo2 & anak org kaya tg hingin .. , tgk Dressing ko dh tahu, sebiji Gang Kete Tayar terkankang punya Dressing…Org Ketinggalan Zaman jer Dressing mcm Mamat Ni…wakakakaa

  5. Anonymous

    November 26, 2018 at 11:23 am

    siapa peminat tu? budak budak wechat ke? aku pun takde nafsu tgk si mail ni..

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama