Irma Hasmie Dan Redza Mahukan Anak Kembar

Hiburan

Irma Hasmie Dan Redza Mahukan Anak Kembar

Pasangan pengantin baru ini khabarnya sedang berbulan madu di Australia. Abang Nara doakan mereka selamat pergi dan selamat pulang nanti. Abang Nara tertarik dengan muka depan majalah Media Hiburan di mana Irma dan Redza rupa-rupanya mahukan anak kembar. Pasti comel macam mak dan ayahkan?

media hiburan

Advertisement

Semoga impian serta harapan Irma dan Redza untuk mendapat anak kembar akan tercapai. Abang Nara doakan agar rumah tangga mereka akan cepat-cepat diserikan dengan kehadiran cahaya mata. Umur mereka berdua pun memang dah sesuai sangat untuk menjadi ayah dan ibu. Tak gitu? Apa pun jangan lupa dapatkan Media Hiburan edisi terbaru untuk membaca kisah pengantin baru kita ini.

herbalife

P.S: Tahukah anda yang herbalife digunakan oleh ramai atlet seperti pelumba basikal negara, pasangan kembar permain bola sepak negara dan juga Lionel Messi!!! Ingin berpuasa secara sihat di Bulan Puasa dan kelihatan sihat, cantik + langsing di Hari Raya? Sila layari www.betterlife.my & Jangan lupa LIKE FB page juga ok! [:)]

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

52 Comments

  1. mamat

    July 13, 2012 at 9:16 pm

    NYAH KAT ATAS NI GILA.

  2. mak ayam

    July 13, 2012 at 9:13 pm

    2 makhluk nyah kat atas ni sebenor nye makan hati sebab tak dapat redza dgn fahrin..

    mak nasihatkan nyah pramugari dgn maybelline dekatkan diri dgn tuhan jgn asyik nak menyundal je..tu yg korang senang meroyan…

  3. nyah maybelline

    July 13, 2012 at 5:31 pm

    dulu aku ex-gf redza..dia ni nampak je skema baik..agak poyo..tapi kaki pukul..teruk aku kena belasah dulu sampai masuk hospital sebab melawan ckp dia sampai ustazah bahyah binti boyah nasihatkan aku berpisah..tu yg aku blah je…dia ni mcm fahrin ahmad..nampak gentleman tapi baran suka naik kaki tangan…kan dulu fahrin clash dgn linda n scha sebab kes pukul…dgn irma ni tak tau la aku…yelah irma nampak mcm ganas gak..artis pompuan kat msia ni byk yg kategori 18sg…org mcm redza ni elok kahwin dgn pompuan kampung ala2 bodoh gitu…yg ikut je arahan..kan..tapi susah skang nak cari pompuan mcm tu..kalo ada pun kat daerah terpencil mcm pedalaman sabah…apa pun sume org ada kelemahan semoga dgn perkahwinan baru ni dpt merubah redza jadi lebih matang dan penyabar…muahhhhh..

  4. nyah pramugari

    July 13, 2012 at 5:20 pm

    dulu aku cerai dgn redza sebab dia belasah aku sampai lebam..patah tangan..jadi kes polis…redza ni nampak mcm budak baik..agak poyo..tapi dia baran..cepat naik angin..suka sepak terajang bini pantang kalo tak ikut ckp dia..tu yg aku dah tak larat..baik cerai..yelah aku ni bukan hamba dia…perangai dia sama mcm fahrin ahmad..dulu dia clash dgn linda onn dgn scha sebab naik tangan..linda dgn scha tu tomboy so mcm paku pulang buah keras kan…

    tapi sume manusia ada kelemahan kan..semoga dgn perkahwinan kali ni dpt merubah redza jadi lebih bersabar dan matang…tapi aku takut gak sebab irma nampak mcm boleh tahan lasak…yelah artis pompuan kat msia ni byk yg ganas 18sg gitu..kalo org mcm redza sesuai cari pompuan kampung yg ala2 bodoh gitu…

  5. luqman hakim

    July 13, 2012 at 4:59 pm

    newly wed dah balik dah dari honeymoon tadi jumpa kat LCCT.nampak blushing je pipi irma.he,he,he berseri2 kedua pengantin.

Loading...