Irma Hasmie Dan Redza Mahukan Anak Kembar

Hiburan

Irma Hasmie Dan Redza Mahukan Anak Kembar

Pasangan pengantin baru ini khabarnya sedang berbulan madu di Australia. Abang Nara doakan mereka selamat pergi dan selamat pulang nanti. Abang Nara tertarik dengan muka depan majalah Media Hiburan di mana Irma dan Redza rupa-rupanya mahukan anak kembar. Pasti comel macam mak dan ayahkan?

media hiburan

Advertisement

Semoga impian serta harapan Irma dan Redza untuk mendapat anak kembar akan tercapai. Abang Nara doakan agar rumah tangga mereka akan cepat-cepat diserikan dengan kehadiran cahaya mata. Umur mereka berdua pun memang dah sesuai sangat untuk menjadi ayah dan ibu. Tak gitu? Apa pun jangan lupa dapatkan Media Hiburan edisi terbaru untuk membaca kisah pengantin baru kita ini.

herbalife

P.S: Tahukah anda yang herbalife digunakan oleh ramai atlet seperti pelumba basikal negara, pasangan kembar permain bola sepak negara dan juga Lionel Messi!!! Ingin berpuasa secara sihat di Bulan Puasa dan kelihatan sihat, cantik + langsing di Hari Raya? Sila layari www.betterlife.my & Jangan lupa LIKE FB page juga ok! [:)]

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

52 Comments

  1. tututu

    July 13, 2012 at 3:27 pm

    i love ustaz DON,,hehe

  2. Anonymous

    July 13, 2012 at 1:43 pm

    reza tu pukul ex wife die . sampai patah tangan n kes polis. tanyalah ex wife die sndiri. kan lg bagus.

    • Anonymous

      July 14, 2012 at 12:26 am

      yg dah lama xpyhla nk ngungkit.stiep manusia ada klemahan dan kbaikannya yg tsndiri n juga boleh berubah bla2 masapn.jd, jgnla asyik nk nmpk kburukan org, sdangkn kburukan dri sndri smpan diam.ingatla, dunia ni bkn hak kta n apa yg kta buat smuanya dilihat oleh Allah.insaf2lah wahai saudara2ku..byk2la btaubat bkn tau buat!!!

    • mrs acai

      July 19, 2012 at 5:32 pm

      2 la aku dh kate jantan ni bukan jantan yg baik…tunggu la tgk nnt cmne…korg 2 yg bodoh, asal hensem je pakai tudung je baik?? cet!! pui!!

    • mrs acai

      July 19, 2012 at 5:34 pm

      2 la aku dh kate jantan ni bukan jantan yg baik…tunggu la tgk nnt cmne…korg 2 yg bodoh, asal hensem je pakai tudung je baik?? cet!! pui!!

  3. mrs acai

    July 13, 2012 at 3:40 am

    tgk la tahan lama mana..baru kawin awal tahun ni pastu x lama cerai, bln 3 terus bertunang lak..apa kejadah? lps 2 kawin pulak? laki jenis apa ni? nampak sgt nk kawin sbb nk populariti..yg lg sorg sbb nk megah sbb blh kawin anak dato n nk tunjuk kt ex dia dpt lg hebat! pui!!

    • ana

      July 13, 2012 at 8:19 am

      mrs acai ni lah sebab baca khabar angin yang x betul dapat dosa free je sbab maki orgkan.dia bercerai tahun 2010.murai.com yg bodoh tu yang salah infoeloklah tu sama2lah korang.

    • mizi

      July 13, 2012 at 10:13 am

      mrs acai bodoh.lain kali selidik dulu sebelum mengata orang.

    • sha penang

      July 14, 2012 at 12:21 am

      sudah2la nak ngata orang yang bukan kita tau pun apa yang jadi sebenarnya.spatutnya kta sama2 doakan kbahagiaan mereka bukan mengutuk xtntu hala.ingatlah, dapat dosa free je..ktapun bukannya elok n smpurna nk ngata orng mcm2.suluh dri sndri dulula..

    • cik polaris

      July 13, 2012 at 3:10 pm

      mrs acai.. bertaubatla.. bekas suami irma dh lama bercerai kot…

  4. lyza

    July 13, 2012 at 2:18 am

    mudah2han dapat baby yg comel2 amin.

  5. nyah lesbian

    July 13, 2012 at 12:35 am

    pastu bila akma dgn irma dpt tau suami diorang ada skandal..diorang pun pakat jadi lesbian..lepas 2 thn sume dah bosan..diorang pakat buat gangbang!

Loading...