January 3rd, 2018

Risau dengan keadaan sahabat baiknya, Iqram Dinzly, pelakon Johan As’ari memberitahu beliau ada melawat Iqram dan membawa beliau bertemu dengan ahli agama terkenal, Datuk Ustaz Kazim Elias.

Menerusi akaun Facebook Ustaz Kazim, beliau meluahkan rasa gembira dapat bertemu dengan Iqram dan Johan. Beliau berpendapat Iqram seorang insan  yang mempunyai pemikiran yang halus.

Menerima kunjungan Iqram, sudah lama tak jumpa dia, syukur dia sihat, okey sangat. Lama jugak borak dengan dia tadi. Halus pemikiran dia. Saya sampaikan juga nasihat kepada dia. Ceria dan sejuk memandang mereka. Insya-Allah, Johan akan belajar di Al-barakah begitu juga dengan Iqram cuma, dia perlu menemani ibunya yang masih dalam edah. Tahniah Iqram dan Johan. Saya doakan anda kuat dan menjadi insan yang hebat.

Bertuah sungguh Iqram dan Johan dapat bertemu dengan Ustaz Kazim dan akan mendalami ilmu agama  dengan seorang yang disegani. Alhamdullillah. Semoga Iqram akan lebih tenang selepas ini.

Sumber Berita : Malaysian Digest


14 responses to “Iqram Dinzly Punya Pemikiran Yang Halus – Datuk Ustaz Kazim Elias”

  1. ikan says:

    pemikiran halus tu maknanya tak kasar la.

    • Sz says:

      Teringat pak mertua. Selalu ayat cam ikan.
      Kenapa pak ngah mati. Sebab dia dah tak bernyawa.
      Kenapa paklang kecik. Sebab dia tak besar.

  2. Anonymous says:

    kenapa nak berbangga dengan UKE??? kalau dengan mufti, ye perlu la dibanggakan. UKE ni ustaz selebriti je, dgr ceramah dia banyak yang diselitkan unsur lucah n jenaka xkena gaya. ilmu yang nak disampaikan sikit je..
    jgn lupa kes skolah tahfiz dia tu yang masih belum setel lagi,
    nasihat aku, kalu nak menuntut ilmu, carilah yang betul2 ahli ilmu

    • Cermin dulu muka tu says:

      ustaz kazim ni mn ada lucah pun ko buat cerita je..dia humble je….si rozaimi tu cakap peha bukan aurat…gersang betol ostad tu….tapi type rozaimi ustaz2 gersang dgn si dr maza yg setuju anak luar nikah dibin tu type2 ostad terlampau org macam ko ni akan bekap….sbb pendakyah ajaran sesat…dan suka burukkan pendakwah yang baik….

      lg kes tahfiz dia yg bangkit melebih2 si wardina dgn syed Azmi penganjur anjing yg dulu bekap gereja nak naik salib besar kat kawasan melayu kat taman medan tu…last2 media luar expose gereja tu bekap richard huckle warga British yang cabul 200 kanak2 Malaysia tu….berita sini tak cover….so org yg buruk orang ni sebenarnya dia buat jauh lagi buruk…

      benda cabul ni mana2 ada.. harap mak bapak bangang tak hantar anak semenggah kat tahfiz sbb tahfiz bukan pusat serenti…kita nak lahirkan pemimpin berjaya dunia akhirat….

Loading...