Written by Bella | February 23rd, 2018

Kali ini kami bukan hendak siarkan gosip ataupun kontroversi mengenai Iqram Dinzly tetapi simpati dengan nasib malang yang menimpa beliau sehingga mengalami kerugian RM10,000 apabila rumahnya dipecah masuk pencuri. Beberapa barangan berharga sepeti jam tangan, telefon bimbit serta komputer milik arwah bapanya telah dicuri.

Hanya beberapa jam selepas memuat naik status rumahnya dipecah masuk, Iqram memuat naik pula foto kereta jenis Honda CRV miliknya yang rosak teruk di bahagian “bumper” kerana terlanggar tembok. Insiden itu berlaku kerana Iqram memandu dalam keadaan penat dan mengantuk.  Bagaimanapun, Iqram tidak mengalami sebarang kecederaan.

Ditimpa ujian yang agak berat, Iqram tetap tenang dan sabar. Buat beliau, apa yang berlaku adalah suratan takdir dan mempercayai ada hikmahnya tersendiri.

30 responses to Iqram Dinzly Kemalangan, Rumah Pula Dipecah Masuk Alami Kerugian RM10,000

  1. I'm not about sksis says:

    Moga tabah … . . ..

    2

    2
    • Senah Gemenceh says:

      Akak masuk sini hanya nk baca komen…nanti tegur ckp netizen berlagak jdi tuhan.

      9

      0
      • I'm not about sksis says:

        Apa masalah kau .. Aku komen simple ko nak bash aku apehal ??
        Tak biasa la nak taip ayat kurang sopan walaupun perangai dia macam shit …

        Sibuk nak menyempit kat komen orang , sibuk nak menekan butang reply … Pie la komen terbaru . #TakAdeOtakKe??
        #DahBiasaJadiPenyibuk??
        #MohonTobat!!

        2

        31
        • Anonymous says:

          Senah tujukan buat Ikram lah. Yg ko sentap pehal Kiah? Kan Ikram ada ckp netizen suka berlagak tuhan. Adoi..ko dah knp?

          21

          0
        • Senah Gemenceh says:

          Mesti nak cendol xdpt ni, xpun br1m xlulus.. lol

          8

          0
        • roro says:

          Tu la..jgn nak cepat sentap. Lawak betul tetiba letak byk hashtag makian ..urgh… Next time hadamkan dulu komen org lain ye.. Tak elok marah2.. Istigfar byk2

          4

          0
        • Olyn says:

          Sememeh lah hang ni..siap ber hashtag bagai….

          6

          0
        • bob says:

          period ke kak?…ke nk menopause?…kalo ko ni jantan ko termkn pill estrogen ke?…..LOLOLOLOLOL. klakar gila dowh

          #otakkokatmana?
          #kopownkenebertobat
          #KENAPAKOSENTAPCAMORGHILANGAKAL

          5

          0
        • Anonymous says:

          hahahahahahahaahahaahhaahhhaahhahaahahhaah bodohnya kau kakkkk. tu mesti dah selalu kena bash. sbb tu ayat hashtag kemain

          1

          0
    • Mir says:

      Itulah masalahnya sekarang.
      Ni semua salah BRIM! :(

      6

      0
    • minah jambu say NO to drugs says:

      semoga iqram sabar dn kerja kuat lagi untok berjaya dlm semua bidang ok..nak buat macmana rumah di pecah masokkk kereta pulak rosak..semoga Allah bersama mu ..

      0

      0
  2. Anonymous says:

    mesti pencuri tahu ko xde kt umah. eee..takut nk update status kekadang!

    8

    0
  3. Anonymous says:

    Ok bertabahlah. Nk komen byk2 pon x guna…
    Kangkung goreng belacan…mkn ngan nasi panas2…ikan goreng/telur dadar/ikan kering….perghhhhhh. Layanz!

    8

    0
  4. fishball says:

    Semua nak kene upload kat IG eh?? oh okayyyy…

    8

    0
  5. Anonymous says:

    I feel bad for him…. laptop arwah bapak tentu bnyk knangan…

    10

    0
  6. Kak Mah Kebabom says:

    Emmm..iqrommm..paham2 je lahh ye..

    1

    0
  7. Anonymous says:

    Brim mana…brim?

    3

    0
  8. Anonymous says:

    Bosaaannnnn!!

    2

    0
  9. Tk says:

    Bila kita ditimpa ujian kita kena muhasabah diri. Renungkan dan perbaikki diri. Nak berseloroh biar bertempat. Jangan simply memperolokan. Nak cakap pikir2, biar berlapik dan tapis. Moga kita jadi insan yang lebih baik.

    8

    0
  10. MAK JEMAH says:

    BETUL KE KEJADIAN ATAU……….

    0

    3
  11. Anonymous says:

    Stop ler updating ig or ur socmed tu. Mengundang bhy

    1

    0
  12. Ellyelye says:

    Kesian banyak dugaan

    1

    0
  13. dedak says:

    kangkung pun dah naik harga!

    1

    0
  14. julia says:

    Yg namanya bala,tidak pernah mendahului sedekah…

    1

    0
  15. Anonymous says:

    lenkali jgn buat aksi dlm rumah selalu… kan membuka peluang bala dtg..

    1

    0
  16. bayi says:

    Semoga dipermudahkan segala urusan

    bayi

    0

    0

Leave a Comment

Optional