Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Iqram Dinzly Kecewa Dikatakan Kawan Cover Line Fouziah Gous

Semalam ada sebuah suratkhabar yang telah mengeluarkan satu gosip tanpa menyebut nama tentang kewujudan seorang pelakon lelaki yang menjadi “coverline” kepada seorang pelakon wanita. Walaupun namanya tidak ditulis, Iqram Dinzly percaya yang tulisan tersebut ditujukan kepadanya dan Fouziah Gous. Ternyata Iqram Dinzly sangat kecewa dengan tuduhan tidak berasas itu.

fouziah gous iqram

Advertisement

Menerusi Twitternya, Iqram menyatakan yang dia dan Fouziah Gous adalah memang kawan baik dan tidak berkawan hanya untuk coverline. Untuk makluman, istilah coverline ini wujud kerana kononnya Fouziah Gous sedang bercinta dengan seorang VIP dan menggunakan Iqram Dinzly untuk mengaburi pandangan orang ramai. Bunyi agak complicated namun pedulikan semua itu kerana ianya adalah tidak benar.
fouziah gous iqram
Diharap agar para peminat tidak memandang serong atas keakraban Fouziah Gous dan Iqram Dinzly. Abang Nara perhatikan mereka berdua memang rapat sangat-sangat. Yang pasti mereka berdua tidak bercinta. Ala standardlah ada kawan baik berlainan jantina. Takkan itu pun nak dijadikan isu. Tak gitu?

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

52 Comments

  1. mama juwie.. auwwww!!!

    April 27, 2012 at 9:17 am

    kecewa la sgt.. kata nyerrrrr!!!!!

  2. leha

    April 26, 2012 at 11:52 am

    fouziah gous bercinta DATUK F so si iqram ni mmg dah lama jadi coverline.
    sapa yg tau,tau lah…hehehe ooppsss….terbocor rahsia pulak! hihihihhihihihihih ;P

  3. lia

    April 24, 2012 at 10:09 pm

    betul ke dia gay?

    • lily

      April 25, 2012 at 9:59 pm

      ya dia gay…sesuai stmt tuh….
      kata2x dia akan memakan diri…fitnah konon….

  4. mak hayam star hill

    April 24, 2012 at 7:19 pm

    iqram dinzly gay.. NOKTAH!!!!

  5. mak loike

    April 24, 2012 at 1:57 am

    aha..rase pnah nampak poziah jalan ngan som1 kat d curve.. mcm mesra je.. btol la vip 2 rase nyer.. pape pn poziah gaus mmg x sombong..siap senyum kat mak g2..mak loike

Loading...
To Top