Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Intan Saleh Akui Masih Belum Bersedia Maafkan Izreen Azminda

Intan Saleh

Walaupun sudah dipertemukan ketika rakaman Melodi Raya baru-baru ini, bekas madu Izreen Azminda iaitu Intan Saleh mengakui masih belum bersedia untuk memaafkan pelakon tersebut.

BACA: Izreen Azminda Bersyukur Dapat Mohon Maaf Kepada Intan Saleh, Bekas Isteri Suaminya

Advertisement

Sebelum ini hanya membisu kan diri, Intan sudah menjelaskan kepada pihak Melodi yang menjemputnya untuk tampil sekali bersama Izreen untuk segmen Buang Yang Keruh Ambil Yang Jernih.

Intan SalehSumber : Instagram Intan Saleh  

Katanya ketika ditemubual oleh Harian Metro,

Ingin dijelaskan sebelum bersetuju saya juga ada bertanya kepada pihak Melodi adakah akan berlaku sesi bermaafan, kerana seandainya ada saya belum bersedia untuk itu. Dan, saya diberitahu tidak akan ada sesi terbabit (bermaafan) dan sekadar datang sebagai jemputan.

Sebagai orang biasa yang bukan berada dalam dunia hiburan, pemahaman saya adalah sekadar jemputan sahaja dan bukan untuk ditemubual. Tapi, apabila ia berlaku, saya jadi canggung di atas pentas serta di hadapan kamera kerana tidak bersedia.

Menurut Intan baru sekarang dia bersuara mengenai hal ini selepas menjadi bahan warganet mengenai reaksinya yang canggung ketika segmen itu berlangsung.

Tambahnya lagi, buat masa sekarang ini biarlah keadaan berjalan seperti biasa dimana masing-masing membuat haluan hidup sendiri dan merasakan itu adalah jalan yang paling baik untuk kedua-dua pihak.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

12 Comments

  1. gemok kurus

    May 29, 2021 at 5:08 pm

    first thing first ni my opinion la ye.. I just wonder,knp xnk mntk maaf f2f..g jumpe die..da klu mmg rase brslah sgt….knp perlukan platform rncgn tv ye..mstilah bonda intan rase bnde tu x ikhlas dowhh..lgpon before this mati2 x ngaku brslh n ex die pon kutuk die kaw2..kate die mcm2..mkn tahun kot..nk bagi hilang rsa skit tu even org becinta pon sush nk hilangkan rase skit hati..ni kan suami..ank pon ade dua da.memaafkan boleh tp nk lupe take time..maybe bila nmpk muke pon bole trigger balik ape yg jadi beberapa taun lepas.Ican feel u bonda.better seikhlasnye korg suami isteri mntk maaf dgn die f2f.

  2. tak dak job

    May 27, 2021 at 7:28 pm

    Dok diam2 dhla..dok mai komen kat sini…tak dak job kot ni, nk tunjuk ramai sgt dok back up dia, padahal org yg sama..dah amik laki org, dok diam2 la..tak payah nk persoal org lain punya cara hidup move on ke tak? Jg laki elok2 dahla, takut kena extend lg masjid

  3. Anonymous

    May 27, 2021 at 6:13 pm

    Ni masalah hati hitam dah luq mahfuz kot somi kau kawin izrin move on je la ke masih sayang somi dah tu apasal bercerai kan kan kan

  4. Anti mulut celupar hang tu

    May 27, 2021 at 4:52 pm

    Maznah? Ke izreen ni….? Ang ang ang…. mmg la program tu nama buang keruh amik jernih. Tapi dh penerbit pon bagitau xde sesi bermaafan kan… adoi baca la betol2 cerita tu.

  5. Anonymous

    May 27, 2021 at 4:52 pm

    Dh amik laki org, diamlah..dok mai komen dekat sini..

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top