July 3rd, 2019

Terdahulu, kemelut rumah tangga Intan Liana Salleh, Ude Wahid dan Izreen Azminda mendapat perhatian ramai. Walaupun isu itu sudah lama berlalu, masih ada segelintir netizen yang belum melupakannya.

Mempunyai kehidupan masing-masing selepas lebih setahun berpisah, Intan akui merasa kesal dan bengang dengan individu yang masih mengaitkan dirinya dengan bekas suami.

Malah, ada yang mendakwa Intan sengaja ingin meraih simpati. Jelas Intan, dia sekali pun tidak pernah terkenangkan lagi memori lama bersama bekas suaminya itu dan setiap muat naik di akaun Instagramnya tidak ditujukan kepada mana-mana pihak.

Terdahulu  menerusi satu muat naik di Instagram, Intan berjanji akan melakukan yang terbaik buat anak-anaknya yang masih kecil. Rata-rata netizen mula membanjiri ruangan komen dengan memberikan kata-kata semangat buat Intan dan mahukan pengadilan sewajarnya bagi pihaknya.

Walaubagaimanapun, ada pula yang salah faham dengan kapsyen yang ditulis oleh Intan dan mula mengaitkan nama bekas suaminya, Ude Wahid dan Izreen Azminda yang umum mengetahui baru sahaja menimang cahaya mata pertama mereka baru-baru ini.

Intan dan Ude mendirikan rumah tangga pada Mac 2013 sebelum perkahwinan mereka bergolak saat Intan mendapat tahu  lelaki itu berkahwin secara senyap dengan Izreen pada 8 Ogos 2017. Intan dan Ude akhirnya bercerai pada 22 Mac 2018.

Sumber Berita : Astro Gempak


11 responses to “Intan Liana Bengang Masih Dikaitkan Dengan Bekas Suami”

  1. ara says:

    alhamdulilah..semoga rezeki mencurah utk intan n anak2..dr bkn sesiapa menjadi sorang yg berdikari..

  2. Anonymous says:

    bangga dgn intan skrg sbb sgt positif n terus majukan diri jadi ibu tunggal, takde caption nak perli2 or asyik emosi manjang, pihak sane pulak yg manjang insecure n asyik cakap laki die lah yg paling terhebat itu tak takot ini tak takot walhal x sedar dah amek laki org.

    • Matahati says:

      Jering bangga nau cerita kude teman dlm bilik brsalin. Padahal dlu si kude tu teman jugak intan brsalin. Smpai tertipu dia dek lokanan baik suami dia tu sampai tak syak ape2. Tp dlm diam dia brskandal dengan kau. Memanglah kude tu teman kau dlm bilik brsalin, tapi dlm ko pantang dia brskandal.dgn org lain mana kau nak tahu? Sbb dia pernah buat. Ko yakin ke dia takkan buat lg?

  3. bukan peminat pun says:

    takyah amik pusing sgt dgn benda tu..biarkan si jering ngan laki nye si kekude hidup mereput dgn cacian

  4. Anonymous says:

    si faraj mulut longkang

  5. faraj says:

    Wow Menarik dan Menawan Intan sekarang..!!! yg penting jgn dekati Ulama2 PAS , nanti dia buat Bini pastu Ulama2 PAS ni akan Ketok duit ko..!!!! Org2 PAS ni suka kuda kan Agama & Isteri2….!!!bahaya org2 PAS ni…waspada..

    • Anonymous says:

      sbb tuh kelantan masih tak maju… sbb Pas kt sana…. isu banjir dulu ingat tak… balak lalu depan rumah.. org2 kelantan senyap jer perbuatan geng Pas yg dengar cuma melalak minta bantuan makan bantuan bina kan rumah free kt najib masa tuh… sah2 geng Pas yg makan duit hasil jual hutan kt cina.. luluskan pembalakan babi buta… org Pas lah tuh nmpk duit mata membabi buta tuh kekadang perangai mcm babi pun ader… nmpk sgt kelantan tuh mundurrr jer bole mati hidup kt negeri tuh kalo diorg tak berhijrah… perangai pengotor bawak merata… penuh sampah sentiasa tepi highway…

    • wallaeiiii says:

      sbb tuh kelantan masih tak maju… sbb Pas kt sana…. isu banjir dulu ingat tak… balak lalu depan rumah.. org2 kelantan senyap jer perbuatan geng Pas yg dengar cuma melalak minta bantuan makan bantuan bina kan rumah free kt najib masa tuh… sah2 geng Pas yg makan duit hasil jual hutan kt cina.. luluskan pembalakan babi buta… org Pas lah tuh nmpk duit mata membabi buta tuh kekadang perangai mcm babi pun ader… nmpk sgt kelantan tuh mundurrr jer bole mati hidup kt negeri tuh kalo diorg tak berhijrah… perangai pengotor bawak merata… penuh sampah sentiasa tepi highway…

Loading...