Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Intan Ladyana Terima Jambangan Bunga Daripada Harris Alif Sempena Sambutan Hari Lahir Ke-38

intan ladyana harris alif bercinta

Menerima jambangan bunga sempena sambutan hari lahir ke-38 daripada kekasihnya, pelakon Intan Ladyana kongsi detik manis itu di laman Instagram.

intan ladyana harris alif bercinta

Advertisement

Menerusi perkongsian itu, Intan dilihat sangat bertuah apabila kekasihnya, Harris Alif bagai menghargai teman wanitanya itu.

Hal ini kerana, Intan turut berkongsi kiriman surat ringkas yang memaparkan keperibadiannya amat istimewa di mata Harris.

View this post on Instagram

A post shared by ? (@intanladyana)

Advertisement

“Hey my lucky charm, happy birthday to you! You are incredibly special to me & I cherish our days together.”

Lebih romantik, Harris yang juga bekas juara Idola Kecil musim ketiga itu juga sempat memuat naik foto mesra bersama pelakon filem Adnan Sempit tersebut.

Kemunculan berita percintaan mereka ini mula tular di media sosial selepas kedua-dua mereka dikhabarkan sering menayang kemesraan di laman Instagram semenjak beberapa minggu lalu.

Menjengah ke ruangan komen, posting yang mendapat ribuan tanda suka itu dihujani pelbagai reaksi, malah rata-rata pengikut mereka tidak putus mendoakan yang terbaik buat pasangan ini agar jalinan cinta yang diikat kini mekar hingga ke jinjang pelamin kelak.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

5 Comments

  1. sam

    June 5, 2020 at 3:52 pm

    ewwww pedo alert, this time pedonya girl

  2. Anonymous

    June 3, 2020 at 1:09 pm

    bercinta cintun dengan budak tak matang belum jelas lagi masa depannya, kawin nya tak juga, buang masa,

  3. barwa

    June 3, 2020 at 12:52 pm

    umur dah lanjut, barang dah londeh, lohong, kecut dan kerepot. kalau kawen pun setahun dua je lepas tu dah tak gersang lagi. lebih baik cari yang muda dan masih bergetah

    • minah jambu say STAY AT HOME !!

      June 3, 2020 at 2:56 pm

      kenape mesti cakap barang dh londeh??? ella rock kawin umur dia 46 takda orang kesah pon..anak dara yg umur 23taun pon ada yg dh bolong jugak itu hal diaorang lah ape nak kesah !! kalau kawin yg muda pon ape nanti tk tua ke ?? jangan2 kau ni yg tak suka ladyana tak ? percakapan kau jugak one kind…kalau benci tu agak2 la jangan sampai cakap barang dh londeh ape kau dh tengok ke barang dia ? ada yg kawin janda beranak lapan tu cmana pulak? ladyana dia dh tentu anak dara jodoh cepat atau lambat itu ketentuan Allah yg maha esa n bukan datang dari nenek kau bodoh !!

  4. Waniey Damea

    June 3, 2020 at 12:24 pm

    jodoh tak mengenal usia, semoga cepat naik pelamin :)

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top