June 3rd, 2020

Menerima jambangan bunga sempena sambutan hari lahir ke-38 daripada kekasihnya, pelakon Intan Ladyana kongsi detik manis itu di laman Instagram.

intan ladyana harris alif bercinta

Menerusi perkongsian itu, Intan dilihat sangat bertuah apabila kekasihnya, Harris Alif bagai menghargai teman wanitanya itu.

Hal ini kerana, Intan turut berkongsi kiriman surat ringkas yang memaparkan keperibadiannya amat istimewa di mata Harris.

View this post on Instagram

thank you 🤍🥰🥰🥰

A post shared by 🎬 (@intanladyana) on

“Hey my lucky charm, happy birthday to you! You are incredibly special to me & I cherish our days together.”

Lebih romantik, Harris yang juga bekas juara Idola Kecil musim ketiga itu juga sempat memuat naik foto mesra bersama pelakon filem Adnan Sempit tersebut.

View this post on Instagram

happy birthday my lucky charm :)

A post shared by Harris Alif (@harrisalif) on

Kemunculan berita percintaan mereka ini mula tular di media sosial selepas kedua-dua mereka dikhabarkan sering menayang kemesraan di laman Instagram semenjak beberapa minggu lalu.

Menjengah ke ruangan komen, posting yang mendapat ribuan tanda suka itu dihujani pelbagai reaksi, malah rata-rata pengikut mereka tidak putus mendoakan yang terbaik buat pasangan ini agar jalinan cinta yang diikat kini mekar hingga ke jinjang pelamin kelak.


5 responses to “Intan Ladyana Terima Jambangan Bunga Daripada Harris Alif Sempena Sambutan Hari Lahir Ke-38”

  1. sam says:

    ewwww pedo alert, this time pedonya girl

  2. Anonymous says:

    bercinta cintun dengan budak tak matang belum jelas lagi masa depannya, kawin nya tak juga, buang masa,

  3. barwa says:

    umur dah lanjut, barang dah londeh, lohong, kecut dan kerepot. kalau kawen pun setahun dua je lepas tu dah tak gersang lagi. lebih baik cari yang muda dan masih bergetah

    • minah jambu say STAY AT HOME !! says:

      kenape mesti cakap barang dh londeh??? ella rock kawin umur dia 46 takda orang kesah pon..anak dara yg umur 23taun pon ada yg dh bolong jugak itu hal diaorang lah ape nak kesah !! kalau kawin yg muda pon ape nanti tk tua ke ?? jangan2 kau ni yg tak suka ladyana tak ? percakapan kau jugak one kind…kalau benci tu agak2 la jangan sampai cakap barang dh londeh ape kau dh tengok ke barang dia ? ada yg kawin janda beranak lapan tu cmana pulak? ladyana dia dh tentu anak dara jodoh cepat atau lambat itu ketentuan Allah yg maha esa n bukan datang dari nenek kau bodoh !!

  4. Waniey Damea says:

    jodoh tak mengenal usia, semoga cepat naik pelamin :)

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...