Inspirasi Musim PKP, Ubah Suai Bilik Kecil Jadi Pawagam Mini Di Rumah

Trending

Inspirasi Musim PKP, Ubah Suai Bilik Kecil Jadi Pawagam Mini Di Rumah

Umum mengetahui bahawa Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) di negara kita telah dilanjutkan sehingga 28 April ini. Sepanjang 4 minggu sejak PKP dilaksanakan kita semua sudah merasa bosan dan buntu seperti tidak tahu apa lagi yang boleh dilakukan di rumah.

Oleh sebab itu, pasti ramai daripada kita yang merindukan suasana bagaimana berada didalam panggung wayang bukan?

Advertisement

Melalui satu posting yang telah dikongsikan di Facebook, terdapat beberapa keping gambar yang menunjukkan transformasi sebuah bilik lama menjadi sebuah panggung wayang mini yang cantik, dan kini kami berminat untuk berkongsikan gambar tersebut kepada anda. Mungkin dapat dijadikan inspirasi!

Boleh tonton Netflix 24 Jam dengan keluarga!

Gambar Hiasan

Difahamkan, bilik tersebut telah diubah suai oleh seseorang yang bergelar Dicas Trueques.

Menerusi gambar-gambar dari posting yang dibuat kita dapat melihat bagaimana bilik kecil itu diubah menjadi panggung wyang dengan jayanya. Jom lihat!

Gambar posting

Gambar postingGambar postingGambar posting

Gambar postingGambar postingGambar Hiasan

Kreatif bukan? kini sudah tiba masanya untuk anda pula mengubah suai bilik kosong di rumah anda menjadi panggung wayang mini ini, selain dapat melepaskan rindu untuk menonton wayang di panggung, kita juga dapat meluangkan masa dengan anak-anak sambil berhibur menonton filem-filem menarik.

PKP dilanjutkan ni, jadi kita ada banyak masa lagi. Jom ubah suai bilik kita sekarang! 

Sumber

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...