Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Inilah Gambar Cahaya Malaika, Anak Mawi Dan Ekin

Akhirnya gambar anak Mawi dan Ekin yang diberi nama Cahaya Malaika sudah pun dapat dilihat oleh orang ramai. Serius sangat comel. Muka Mawi pun nampak sangat teruja mendukung puteri sulungnya.

gambar anak mawi ekin cahaya malaika

Advertisement

Cute kan? Kalau anda geram dengan kecutean anak Mawi dan Ekin ini, sila cubit pipi anda sendiri. Hehehe.

Update: 1 lagi gambar anak Mawi dan Ekin untuk tatapan anda di bawah.

mawi ekin

Khas untuk sang suami sahaja, Dato’ Harimau untuk anda.

mawi ekinInfo di sini..

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

156 Comments

  1. ummi najwa

    March 7, 2012 at 6:32 pm

    comel sangat lah

  2. Bodoh lagi bangang

    March 4, 2012 at 11:37 pm

    KORANG SIBUK PUJI2 MAWAS NIE PESAL? YANG MAWAS NIE ADER SIBUK2 PUJI ANAK KORANG? LEBIH BAIK KORANG BERI PUJIAN PADA ALLAH & RASULNYA DAPAT JUGA PAHALA.. ORANG ALIM KORANG ADA PUJI2? DIA NIE ARTIS LA..

    • (^_^)

      March 5, 2012 at 11:34 am

      comment mcm nie agak2 dapat pahal ke dosa ye.. huhuhu…

    • merahmakngah

      March 6, 2012 at 10:32 am

      yg ko ni emosi ni kenape…kalo x suke x yah bace, x yah tgk entry ni..ni ko dh bace entry siap bace komen sumeorg pastu emosi….ko agak2 ko komen mcm ni dpt pahale ke?

  3. batang berjuntai

    March 4, 2012 at 11:28 pm

    SEMAK LA MAMAT MAWAS NIE, ORANG LAIN BERANAK JUGA, XDER LA KECOH2…

  4. linda

    March 4, 2012 at 7:19 pm

    aku tengok statement kulai tu jauhhhh ke laut…. Ko ni mcm nmpk dengki kan dengan kebahgan ,awi n ekin. Udah2lahh…. P amik wuduk…. Gi semayang lg bagus…. Aku pun jap lg nk g semayang gak ni…. Nak doakan kesejahteraan kalian…. Amin…

  5. Ada Nur di matamu..

    March 4, 2012 at 4:42 pm

    suka tgk sorang lg khalifah allah dilahirkan ke bumi…alhamdulillah..sgt2 comey baby malaika ni..rezeki yg amat2 bernilai buat mawi & ekin.aku kagum dgn mawi & ekin..suka duka hadapi bersama..skrg dah ada pengarang jantung hati,lagi lah kuat ikatan antara mereka..mawi ni baik budaknya.tak pernah busuk hati dgn org..dia masih lg mawi yg pernah kita kenal satu masa dulu.ekin pun sgt2 muhasabah diri..

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama