September 30th, 2020

Pelakon filem Ratu Kala Jengking, Nadia Brian meminta semua pihak untuk bertenang dan mendoakan kesejahteraan rumah tangganya.

Dia yang ditemui media gara-gara satu entri yang dimuat naik suaminya, Muizz Nasruddin seolah-olah memberi bayangan bahawa rumah tangga yang dibina tidak sampai setahun itu kini bergolak.

“Saya harap semua pihak dapat bertenang dan doakan yang terbaik untuk rumah tangga kami. Mungkin dengan berkongsi di media sosial, dia dapat luahkan isi hatinya,”

 

Dalam pada itu, Nadia berkata bahawa dia menganggap apa yang terjadi ketika ini adalah sebuah ujian untuk dirinya sebagai seorang isteri.

Dia juga tidak menafikan bahawa sesebuah perkahwinan yang dibina mesti akan mengalami pasang surut serta naik turun dalam sesebuah perhubungan.

View this post on Instagram

Selamat Hari Raya Semua?

A post shared by Nadia B ? (@nadia.brian) on

Nadia yang baru sahaja selesai menjalani penggambaran beberapa program TV antaranya The Sherry Show dan Senduk Kuali Kak Lina Pom Pom turut meminta orang ramai di luar sana supaya berhenti membuat sebarang spekulasi mengenai rumah tangga mereka berdua.

“Tiada apa-apa yang memudaratkan dan saya harap, warganet di luar sana dapat berhenti membuat sebarang spekulasi. Kadang-kadang sebagai suami isteri mestilah akan ada perselisihan faham. Tapi, semua masalah ada penyelesaiannya,” – Nadia Brian


One response to ““Ini Ujian Buat Saya..” Nadia Brian Jawab Teka – Teki Konflik Rumah Tangga Bersama Muizz Nasruddin”

  1. Najib Razak says:

    Moral of the story..tak guna melamar di Paris…kalau suami sendiri pun tak pandai hormat…habih ke borehhhh

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...