Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Ini Punca Intan Sarafina Berubah Dengan Berhijab

Mesti korang pernah dengar lagu ‘Duhai Malam’ nyanyian Intan Sarafina yang kini sudah mengubah penampilan berhijab. Perubahan berhijab Intan bagaimanapun menjadi persoalan peminat dan ini apa yang terjadi sebenarnya.

Intan atau nama sebenar Ungku Intan Sarafina Ungku Yahya sebelum ini dilaporkan telah terjatuh ke dalam lubang ketika sedang jogging. Dalam kemalangan itu, tulang jari kelingking bahagian tengah retak dan terpaksa menjalani pembedahan.

Advertisement

Selepas keluar hospital, rasa macam lain sangat. Memang tak boleh nak gambarkan perasaan itu. Saya berasa bersyukur sangat ibarat diberi peluang kedua. Jadi, sejak itu saya nekad untuk pakai tudung.

Saya bulatkan hati nak berubah menjadi lebih baik dengan berhijab. Alhamdulillah, sekarang saya berasa lebih tenang. Saya berasa bersyukur dengan apa yang menimpa. Ada hikmah di sebalik kejadian berlaku. – Katanya.

Intan turut mengakui niat untuk bertudung sudah lama tapi ambil keputusan untuk tangguhkan dahulu. Apapun, keputusan yang dilakukan Intan sekarang adalah tepat.

Diakui, sebelum ni memang macam ada sesuatu yang kosong. Tapi, alhamdulillah, sekarang saya lebih gembira dan tenang. Sebenarnya Allah nak lindung dari apa yang mungkin lebih buruk. Jadi, saya berasa syukur sangat. Alhamdulillah. – Katanya lagi.

Bersyukurlah jika masih ada waktu untuk kita berubah. Sebagai pengajaran, jangan tangguhkan niat untuk berubah menjadi lebih baik sebab kita tak tahu Allah berikan masa pada kita atau sebaliknya.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...
To Top