Written by Bella | May 16th, 2019

Beberapa hari lalu, sekali lagi kita digemparkan dengan berita kecurangan penyanyi dan pelakon Aliff Aziz dengan seorang remaja TikTok bawah umur dikenali sebagai Nismell. Beberapa siri foto panas mereka juga viral di media sosial.

Bukan kali pertama dihimpit kontroversi berlaku curang, rata-rata netizen geram dengan sikap Aliff yang seakan tidak pernah menyesal dengan kesilapannya sebelum ini dan terus menyakiti dan mempermaikan hati isterinya, Bella Astillah.

Terbaru, Aliff akhirnya tampil memberi respon berkenaan isu tersebut. Aliff mengakui sekarang adalah fasa paling getir dalam hidupnya.

Aliff minta jasa baik ye. Aliff tak nak bercakap dengan sesiapa buat masa sekarang. Ini fasa paling getir dalam hidup saya tapi Insya-Allah.

Bagaimanapun, Aliff enggan lagi memberikan komen lanjut dan meminta ruang untuk tidak lagi membicarakan soal kontroversinya itu kerana dia baru sahaja menjalani pembedahan.

Maaf, sekarang Aliff baru habis pembedahan dan tidak ada apa nak borak buat masa sekarang.

Baru-baru ini, Bella menerusi satu kenyataan di akaun Instagramnya mengakui kemelut rumah tangga beliau dan Aliff memberikan kesan yang begitu mendalam terhadap dirinya. Bella berkata beliau sudah membuat keputusan untuk meneruskan kehidupannya tanpa Aliff.

Sumber Berita : Utusan Online

30 responses to Ini Fasa Paling Getir Dalam Hidup Saya – Aliff Aziz

  1. cantik says:

    bedah muka tukar jd lain kot

  2. miszvochelle says:

    bedah hati kot..sebab tu dia dah macam xde perasaan sampai sanggup lukakan hati wife sendiri,xfikir anak n langsung xfikir psl maruah keluarga

  3. Jae says:

    Pembedahan potong bebird

  4. sengal says:

    bedah otak gamaknya…..

  5. ape2 jela says:

    pembedahan ape nye ko ni.. adoii la… knon2 lps bedah xnk diganggu. bukan mulut ke lidah ke kne bedah

    • Anonymous says:

      pembedahan buang otak… tu yg bengap x memasal tu.. oppss, terkutuk di bulan mulia pula!

    • ANONYMOUS says:

      pembedahan ape tu alip? pembedahan buang sikap kebodohan ke? alhmdllh smga allah permudahkan ya. *rolling eyes**

      • Anonymous says:

        Kalau betul ada penyakit..tahziah. Ini Allah uji kamu dgn penyakit. Penyakit apa ye..paru2 kotor ke, kencing kotor.
        paru2 kotor..MUNGKIN MINUM AIR KENCING SETAN.
        kencing kotor..MUNGKIN SBB ehm..ehm..ehm…superactive …ehm..ehm..
        …celop sana-sini tu bahaya kan.

    • burit says:

      pembedahan buang palir. pasal palir dia jadi gatal, kalau takde palir nanti dia takkan curang dah. itu jer solusi terbaik.

      • wekkkkkkk says:

        di rotikaya gossip..up to date citer baru..dgn janda anak satu pulak.
        byknya betina.
        “ada org2 tua2 ckp, masa menyusukan anak sewaktu yg dalam pantang tu, air susu bdn ibu jgn menitik ke punai anak tu..nanti bsr jdi kaki betina”..mungkin mak nyer tak tahu kot, maka air susu bdn tu bukan menitik je, tapi memancut’..tu sbb nya …”kaki betina”..maaf makcik ckp mcm tu, ini org2 tua kata..aku sampaikan je
        ini org2 lama ckp..yg otai2 umur 80an ke atas.

        ..jdi maafkan makcik tu..makcik tak tahu…

    • Anonymous says:

      Getir la sangat.Getir sebab dah terkantoi kan.Kalau tak sampai kiamat tak ngaku