Written by AbangNara | November 8th, 2018

Siapa yang tak nak rumah impian anda dipenuhi perabot dan barangan elektrik yang lengkap kan? Cuba bayangkan rumah yang dilengkapi dengan peyaman udara, Televisyen terkini, peralatan dapur yang canggih dan mesin basuh baru. Wow mesti seronok!

Tetapi nak dapatkan segala kelengkapan rumah terutamanya barangan elektrik ni perlukan kos yang banyak. Boleh ke nak beli semua barangan kelengkapan rumah ni dengan harga yang berbaloi dan anda boleh berjimat?

Jawapannya semestinya boleh! Anda hanya perlu tunggu 11.11 ni sahaja!

1

Kenapa anda perlu tunggu tarikh keramat tu? Ini semua sebab Senheng dan senQ akan buat promosi hebat untuk barangan elektrik di laman web mereka. 11.11 BigOne akan menemui anda sempena festival beli-belah atas talian terbesar di seluruh dunia.

Apa yang menariknya, anda boleh mendapatkan diskaun sehingga 50% untuk setiap barangan yang anda beli di Senheng dan senQ. 11.11 BigOne menawarkan promosi besar-besaran untuk semua jenis produk bukan sahaja barangan kelengkapan rumah tetapi, barangan digital, TV, sistem audio dan produk penjagaan kecantikan. Anda boleh dapatkan kesemua barangan ini dengan harga yang jauh lebih murah daripada biasa.

2

Bukan itu sahaja, untuk setiap pembelian sempena promosi BigOne ni, anda akan dapat penghantaran percuma juga ditawarkan ke seluruh Malaysia termasuk di Sabah dan Sarawak. Sangat menjimatkan!

“Mana cukup satu hari je nak shopping!”

Satu hari memang tak cukup untuk anda nikmati promosi hebat macam ni kan? Tapi anda tak perlu risau, Senheng dan senQ sangatlah baik hati untuk mengadakan Flash Deals selama tiga hari untuk anda semua.

3

Apa tu Flash Deals?

Flash Deals ni akan berlangsung bermula dari 9 November sehingga 11 November sempena hari Mega Sales yang akan berlangsung. Mereka akan pilih empat produk yang berbeza setiap hari sepanjang tempoh tersebut dan setiap produk akan mendapat diskaun tambahan sebanyak 45%. Siapa yang tak suka diskaun yang banyak macam ni kan? Pasti berbaloi!

Dah lah murah, barangan pun berkualiti tau. Mana tidaknya, barangan elektronik yang ditawarkan di promosi BigOne semuanya daripada Jenama Elektronik Pilihan Utama Pengguna yang terkenal dan dipercayai yang akan dan semestinya akan menjanjikan pengalaman membeli-belah yang menyeronokkan untuk anda.

4

Yang seronoknya berbelanja di Senheng dan senQ ni, anda bukan sahaja boleh mendapatkan diskaun sehingga 50% tetapi anda juga berpeluang untuk mendapatkan hadiah misteri. Mudah sahaja, jika anda beli secara atas talian dan memilih untuk mengambil sendiri barangan yang telah dibeli di cawangan Senheng dan senQ berdekatan, anda akan mendapat hadiah misteri secara percuma.
Bagaimana pula dengan bayaran?

Di Senheng dan senQ, anda boleh membeli dan membuat bayaran secara pelan ansuran sehingga 36 bulan dengan 0% faedah daripada semua bank-bank besar di Malaysia seperti Maybank, CIMB dan AmBank.

Tetapi, jika anda ialah pengguna kad kredit HSBC, anda boleh mendapatkan diskaun sebanyak RM200 daripada jumlah harga barangan yang anda beli hanya pada 11.11 sahaja.

Tak cukup itu sahaja, kepada sesiapa yang ingin menjadi ahli PlusOne, jangan risau, caranya senang sahaja tau. Anda hanya perlu layari laman rasmi senQ dan daftar akaun ahli anda di sana. Dengan serendah RM12 sahaja, anda boleh dapatkan tambahan 1 tahun waranti untuk setiap produk yang anda beli.

Jadi tunggu apa lagi, cepat rebut peluang berbaloi ni sempena 11.11 BigOne untuk anda dapatkan barangan elektrik yang baru dengan harga yang murah dan berkualiti.
Kunjungi www.senq.com.my dan www.senheng.com.my untuk maklumat lanjut mengenai 11.11 BigOne. Jangan lepaskan peluang!



PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

4 responses to Ingin cari sebab beli barang elektrik baru? Tunggu 11.11!

  1. Anonymous says:

    Semak la blog ni iklan x habis2. :((

    2

    1
  2. Anonymous says:

    Nara, ko bukak kedai je lah kan senang. Serabut la hanat!

    2

    2
  3. Mawi33 says:

    -Senarai-dengan Bogel Wanita di Bandar_Anda telah bocor di-sini : Huit.Re/CityGirls

    0

    0
  4. Anonymous says:

    annoying

    0

    1

Leave a Comment

Optional