March 2nd, 2020

Tanggal 28 Februari lalu, pastinya menjadi detik indah buat pelakon Tasha Shilla yang sah bergelar isteri kepada pakar kewangan, Muhammad Atiq Idris. Lambat atau cepat jodoh itu di tangan Tuhan dan akhirnya Tasha menemui cinta sejati yang dicari-dicari selama ini.

tasha shilla suami

Berkenalan di Masjid Wilayah Persekutuan, Kuala Lumpur dan diijabkabulkan di masjid yang sama, suami Tasha berkata dia tidak mahu memaksa dan akan memberikan ruang kepada isterinya untuk menjadi seorang wanita muslimah yang baik.

Advertisement

Enggan memaksa isterinya untuk terus berhijab, biarlah Tasha memakai tudung atas kesedarannya sendiri dengan keikhlasan hati.

tasha shilla kahwin

Lagi pula benda berkaitan agama tak boleh paksaan. Saya tahu dia seorang artis, jadi saya dah bersedia sejak awal.

Selepas ini kita akan buat lebih banyak benda bersama, memperbaiki diri dan ikuti kelas agama dalam membina hubungan keluarga ini.

tasha shilla

Advertisement

Perkenalan mereka yang singkat ini disifatkan sebagai cinta pandang pertama serta apabila Atiq mengambil keputusan untuk melamar Tasha menjadi suri hatinya selepas hanya dua bulan berkenalan. Mereka mengikat tali pertunangan pada 23 Februari lalu dan bernikah selepas lima hari bertunang.

Sumber Berita : mStar Online

Kredit Foto : Mahligai Cinta TV3

Advertisement

6 responses to “Ingin Baiki Diri, Tasha Shilla Dan Suami Masuk Kelas Agama Selepas Kahwin”

  1. Pening Lalat says:

    jodoh dan hidayah adalah milik Allah, alhamduillah nampak keikhlasan dia untuk menjadi yg lebih baik. semoga dlm rahmat Allah selalu

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...