[Info] Ranking Kebesaran Payudara

Trending

[Info] Ranking Kebesaran Payudara

Payudara

Kepada kaum lelaki di luar sana, masing2 mempunyai citarasa tersendiri terhadap wanita. Ada yang suka mereka yang cantik, senyuman manis, tinggi dan sebagainya. Citarasa rasa lelaki ni bergantung kepada negara masing2, contohnya di Brazil kaum lelaki di sana lebih menggemari teman wanita mereka mempunyai punggung yang besar.

Advertisement

Di bawah ni saya nak sharekan mengenai ranking “KEBESARAN PAYUDARA” yang dikeluarkan oleh Journal of Female Health Sciences.

Di dalam ranking yang dikeluarkan ini, Amerika Syarikat mendapat tempat pertama dengan purata kebesaran melebihi 1600ml. Bancian yang dibuat menunjukkan purata bagi saiz bra wanita2 Amerika Syarikat adalah “E cup”.

Ranking Payudara

Kebanyakan negara2 Amerika Utara (Amerika, Kanada), Eropah dan Amerika Tengah/Selatan (Colombia, Venezuela) menguasai ranking 50 teratas. Bagi negara2 Asia pula, India menduduki ranking pertama di dalam negara2 Asia ditempat ke 48 diikuti dengan Jepun ditempat ke 71.

Seperti yang dapat kita lihat di dalam ranking di atas Malaysia menduduki ranking ke 107, kedua terbawah mengatasai Filipina yang menduduki kedudukan tercorot. Kepada kaum lelaki di Malaysia yang menggemari saiz payudara yang besar, mungkin ranking ini akan membuatkan ada semua merasa kecewa.

P/S: Kalau dulu2, orang lebih suka benda2 yang kecil2. Handphone pon kecik2 je dulu. Comel la katakan. Tapi sekarang ni sume benda nak besar2 macam smartphone, tv dan sebagainya…..No komen….

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Loading...

Comments are closed.