“Industri Muzik Asal Boleh”- Netizen Kritik Nyanyian ‘Live’ Nuha Bahrin Di MeleTOP

Hiburan

“Industri Muzik Asal Boleh”- Netizen Kritik Nyanyian ‘Live’ Nuha Bahrin Di MeleTOP

Meskipun pernah terpalit dengan kecaman netizen tentang nyanyiannya yang dianggap ‘merosakkan lagu’ sekitar 2 tahun lalu, penyanyi Nuha Bahrin tidak patah semangat dan kali ini keluar dengan single terbarunya bertajuk ‘Casablanca’ nyanyian bersama Naufal Azrin yang kini trending di platform media sosial.

Oleh kerana lagu tersebut menjadi fenomena, Nuha dan Naufal dipanggil sebagai tetamu rancangan temubual hiburan ‘MeleTOP‘ untuk ditemu ramah serta mempersembahkan lagu berkenaan.

Advertisement

Mengakui tidak begitu fasih berbahasa Arab, kedua-dua penyanyi tersebut mempunyai minat besar terhadap muzik dari Timur Tengah.

Akan tetapi, nyanyian secara langsung yang dilakukan oleh Nuha lagi sekali diperlekehkan oleh netizen kerana nyanyiannya yang dirasakan kurang menarik.

Namun begitu, ada juga yang beranggapan bahawa nyanyian penyanyi wanita berusia 22 tahun itu lebih baik dari sebelumnya walaupun tidak sempurna mungkin kerana disebabkan perasaan gementar ketika melakukan persembahan live.

5 bulan lalu

"Tak Sesuai Untuk Budak-Budak"- Warganet Rasa Mas Idayu 'Over' Kritik Penyanyi Cilik Sampai Menangis

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : YouTube

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

1 Comment

  1. anonymous

    July 13, 2022 at 2:07 pm

    at leastttt much better than that 2nd chance singer

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...