Individu Ini Dedahkan Kenapa Makin Ramai Nak Jadi Pengasas Produk Kecantikan, Patutlah!

Trending

Individu Ini Dedahkan Kenapa Makin Ramai Nak Jadi Pengasas Produk Kecantikan, Patutlah!

Ketika ini makin ramai yang muncul dan jadi pengasas produk kecantikan bagai “cendawan tumbuh selepas hujan”. Tidak dinafikan apabila bergelar usahawan terutamanya dalam bidang ini, maka ramailah juga jutawan-jutawan baru telah ‘dilahirkan’.

Advertisement

Mungkin sebab itu juga, tidak hairanlah pelbagai jenis produk yang menawarkan kelebihan itu dan ini untuk pengguna-pengguna diluar sana.

Memetik perkongsian dari individu bernama Aidil Affiq Azmir, beliau tampil mendedahkan realiti sebenar yang berlaku disebalik kemunculan pengasas-pengasas kosmetik di Malaysia.

Beliau berkata, kebanyakan produk dihasilkan dikilang yang sama.

Menurutnya lagi, masyarakat seharusnya perlu tahu perkara ini lebih-lebih lagi apa yang berlaku disebalik penghasilan sesuatu produk yang telah dihasilkan.

Jom baca..

Hanya Tukar Label & Pembungkusan Pada Produk

Pilih Formula Dan Bahan Yang Dah Dihasilkan Oleh Kilang Atau Kena Cipta Bahan Lain Dengan Kos Yang Tinggi

Peniaga Baru Yang Nak Berjinak-jinak, Pasti Akan Memilih Bahan Yang Dah “Ready Made” Kerana Kos Lebih Jimat Dan Boleh Jual Produk Itu Dengan Harga Yang Lebih Mahal

Tidak Timbul Isu Jatuhkan Bangsa Kalau Diri Sendiri Yang Menganiaya Orang Lain

Pada pendapat kami, ada benarnya apa yang individu ini katakan.

Pengguna seharusnya lebih bijak dan peka sebelum memilih dan membeli sesuatu produk untuk sesuaikan dengan kulit masing-masing. Pastikan sesuatu produk itu bebas dari sebarang bahan dan kandungan yang merbahaya. Beringat sebelum kena.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...