Iklan Terbaru Dari Samsung Yang Menyindir iPhone X

Trending

Iklan Terbaru Dari Samsung Yang Menyindir iPhone X

Untitled

Selepas iPhone X dikeluarkan beberapa hari lalu. Samsung keluarkan iklan yang menyerang product terbaru dari Apple itu. Iklan seperti ini memang tidak akan dikeluarkan di Malaysia sebab bagi sesetengah negara, polisi iklan adalah berbeza.

Advertisement

Iklan yang bertajuk Growing Up itu memaparkan keburukkan product dari Apple berbanding product keluaran samsung. Iklan ini mendapat banyak response di laman sosial kerana strategy frontal attack yang dilalukan oleh Samsung.

Ini bukan kali pertama Samsung melakukan frontal attack ke atas Apple. Sebulan lalu, Samsung telah melancarkan kempen marketing besar besaran dimana iklan yang mengfokuskan OLED display Galaxy S8 dilancarkan sehari sebelum pre order iPhone X dilakukan.

Dulunya kita boleh tengok perang iklan antara Coca Cola dan Pepsi. Hari ini Samsung VS Apple pulak. Kita tunggu apa yang Apple nak balas.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...