Ikan Pari Ditemui Terdampar Di Pantai Sungai Kajang

Kehidupan

Ikan Pari Ditemui Terdampar Di Pantai Sungai Kajang

Tular di Facebook (FB) sejak semalam mengenai satu rakaman video yang menunjukkan ratusan ikan pari terdampar di sekitar Pantai Sungai Kajang, menjadi tanda tanya orang ramai. Namun, masih belum ada kepastian berkenaan bagaimana ikan pari tersebut boleh terdampar.

ikan pari

Advertisement

Menjengah ke ruangan komen, terdapat video yang menunjukkan beberapa orang nelayan di dalam bot membawa naik ikan pari ke jeti.

Salah seorang pemilik akaun FB berkata, ratusan ikan pari itu tidak terdampar seperti yang tular di media sosial, tetapi ianya adalah hasil daripada pemasangan belat (peralatan menangkap ikan)

“Ini cerita semalam. Orang (nelayan) membelat (ikan pari) dapat hasil satu tan dan bukan ikan terdampar seperti yang sedia maklum”.

sumber

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...