Written by Bella | December 6th, 2017

Muat naik video “boomerang” seakan sedang cium mulut bersama suami di akaun Instagramnya, pelakon Ika Nabella sejak beberapa hari lepas dihimpit dengan kecaman daripada netizen apabila video tersebut mula viral di media sosial. Mereka kurang senang melihat aksi Ika dan suaminya meskipun hubungan mereka sudah halal.

Tampil memohon maaf kepada pihak yang tidak selesa dengan videonya itu, Ika bagaimanapun menjelaskan ciuman itu berlaku secara tidak sengaja.

Saya minta maaf kepada mana-mana pihak yang tidak selesa atau rasa geli dengan video tersebut. Kalau anda lihat betul-betul saya bukan cium mulut dengan suami. Malah, kami tidak merancang untuk melakukannya. Ia berlaku secara tidak sengaja. Suami nak cium pipi tapi saya toleh terkena bibir. Malah, saya tergelak sebab rasa kelakar.

Walaupun tidak pernah menyangka isu tersebut akan menjadi viral, Ika buat masa ini belum mahu memadam video berkenaan. Ika juga merasa lega kerana ada sesetengah pihak yang memahami situasinya dan berpendapat perkara ini tidak perlu diperbesarkan.

Sumber Berita : mStar Online

30 responses to Ika Nabella Mohon Maaf Muat Naik Video Cium Mulut Bersama Suami

  1. Anonymous says:

    attention seeker….malas nk layan. next?

    22

    0
  2. YNA says:

    kan betul..kalau dah sorang buat nanti semua pakat nak tiru nak buat jugak.

    1

    0
  3. miamore says:

    WHO???? lainlah fattzura yg comolot.

    2

    1
  4. Anonymous says:

    “Ohh pocot kami tak sengaja. Minta maaf” biasa la tu. Buat dan minta maaf.

    0

    0
  5. benci si bahlul says:

    ika nabila jd nabella konon bahlul punye mlyu! lantak ko la nak cium bontot pun netizen yg bodh sibuk kecam sampai jadi gosip bodh la haha

    0

    2
  6. Anonymous says:

    buat dulu baru pikir…itulah retis malaysia. ngok!

    3

    0
  7. Ex-Amnet Forumer says:

    If your husband is hot & good looking, maybe there is a small number of netizens who don’t mind BUT your husband is…….SO most of them find it eewww….

    6

    0
  8. Rania says:

    ALA korang ni si eina azman upload DLm igstory comolot dgn laki DIA masing2 kata sweet la Bagai. .nape si ika je kena . .si eina azman Lagi la geli dgn laki mcm ke£i&9

    2

    1
    • Anonymous says:

      laki dia ni sama level ngan laki eina ke???? org mengeji pun tengok taraf engkau jugak. rasa2 kalau tak mampu pakai handfon 30k tak payah batak sangat semua nak tunjuk.

      7

      0
    • Anonymous says:

      ehh aku rasa mcm biasa je eina azman dgn laki dia.. xde cium2 camni.. dia byk post psal anak dia, psal durian, masakan dia adalah. ok je tgk dia.. xberlagak pon…

      1

      1
  9. haihh says:

    nak cium molot ke..cium montot ke..ada nampak mammy hepiii..ade nampak mammy hepiii..

    0

    0
  10. Anonymous says:

    Apa kata kau bogel laki bini, pastu minta maaf

    0

    0
  11. piah says:

    hari tu mia..ni ika pulak..dua2 pun artis suam2 kuku…carik publisiti murahan..

    0

    0
    • Anonymous says:

      At least si mia tu cium pipi. Dan boleh nampak memang dia cium tu sebab excited dengan kejayaan pasukan suami. Yang ni? Sengaja cari kecaman.

      2

      0
  12. Mis Sarjit says:

    Apa fungsi janggut kat dagu tu? Hmmm…tu tak de kena mengena dgn kealim an………………

    1

    0
  13. Anonymous says:

    ada nampak mamy happy?

    0

    0
  14. mak cute says:

    mmg la halal tp kebahagiaan tak perlu tayang dik non…berlambak org lama2 kawin bertahun smpi mati xda la cm korg yg baru brpa thn je…jgn sok dah bercerai kuar citer angkut barang rumah…hantaran pun hutang…

    0

    0

Leave a Comment

Optional