Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Ifa Raziah Habis Ribuan Ringgit Beli Beg LV Untuk Bawa Kucing

Biasanya kita dengar artis akan membeli beg tangan mewah untuk kegunaan mereka, tetapi lain pula buat selebriti Ifa Raziah yang sanggup berhabis ribuan ringgit membeli beg ‘dog carrier 50’ jenama Louis Vuitton buat tiga ekor kucing kesayangannya. Video beliau berbelanja di butik jenawa mewah itu mendapat pelbagai reaksi daripada netizen.

Advertisement

Jelas Ifa, beliau sedikit pun tiada niat untuk menunjuk, beliau membeli beg tersebut untuk memudahkannya membawa kucingnya  berjalan ke mana-mana.

Kucing ini kepunyaan arwah bapa saudara yang meninggal dunia sebulan lalu. Disebabkan tak ada siapa nak jaga, saya ambil dan bawa balik ke Kuala Lumpur. Kalau biar, kesian pula dan memang tak sampai hati. Walaupun saya tak pernah pelihara kucing sebelum ini, tapi saya cuba juga.

Kebetulan sempena hari jadi mak mentua baru-baru ini, saya ke butik berjenama itu untuk membelikannya hadiah. Saya ternampak pula ‘dog carrier’ yang besar dan ia boleh memuatkan tiga kucing. Nak dijadikan cerita, ia hadiah dan rezeki untuk kucing ini. Apabila ada beg ini, mudah untuk saya membawa ketiga-tiga kucing ini. Tak ada niat pun nak menunjuk atau riak.

Advertisement

Kata Ifa lagi, sejak beliau membela kucing, rezekinya semakin murah dan tidak pernah putus. Jadi, apa salahnya untuk berbelanja sedikit demi kucing -kucing yang beliau  anggap seperti anaknya sendiri.

Sumber Berita  : Harian Metro

Kredit Video : Media Hiburan

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

35 Comments

  1. Akak Kantin 2.O

    December 13, 2018 at 12:43 pm

    Kalo mampu xjadi masalah..tengah laku buat duit ni beringat2 lah..nt dah xlaku..bila dah tua sakit pening jangan sampai bill perubatan xmampu nak lunas kan..terpaksa mintak derma..keluar tv dalam melodi bagai…
    p/s : kucing tu xtau pun apetu LV..

  2. Anonymous

    December 13, 2018 at 12:17 pm

    Derma ke anak yatim lagi bagus ada juga pahala :)

  3. Anonymous

    December 13, 2018 at 11:55 am

    skrg hujung taon..semua brg byk sale gila ada yg smpai 90% less…so apa kisah.

    • Anonymous

      December 13, 2018 at 12:10 pm

      kalau harga 3000.00 – 70%=900.00 je.
      kalau harga 3000.00 – 90%=300.00 je.
      ..lpas tu kiralah sendiri.

    • raja kapur

      December 13, 2018 at 2:06 pm

      nenek ko pun mampu beli kan kan kan?

    • Anonymous

      December 14, 2018 at 11:40 am

      nampak sangat tak pernah beli LV. tak pernah umur aku nampak luar boutique LV ada tampal SALE SALE SALE!!!!!! maybe ko boleh dapat LV ciplak for RM900 or RM300 or dapat LV ori tapi bontot ko kena tonggek dulu la or kena kangkang la bingai. berbual tahap WECHAT!!!!!

    • Anonymous

      December 14, 2018 at 1:51 pm

      x perlulah beg mahal mahal jika rumah pun x mmpu beli skrg ni. Kalau dh ada rmh oklah, u nk beli mahal2 pun suka u lah.
      aku hb murah2 je dlm RM500.00 kebwh, tpi aku beli rmh dah 2 buah di bdr. Hasil usaha ku sendiri dgn duit halal. Aku bkn nk riak, tapi itulah kenyataan nya.

    • Anonymous

      December 13, 2018 at 12:52 pm

      Kau ingat LV ni macam jaya jusco ke?LV,Chanel etc tak pernah buat sale seumur hidup.Jenama2 ni dah ada sejak 100 tahun & nama dah gah tak perlu nak buat sale nak jual barang.

    • joyah

      December 13, 2018 at 2:13 pm

      nenek ko kerja kat LV ke???

    • Anonymous

      December 13, 2018 at 3:07 pm

      ITU iFA RAZIAH LAH..12.52PM

    • Anonymous

      December 14, 2018 at 11:34 am

      @ joyah nampak sangat tak tahu pasal LV dan seangkatan dgnnyer. Anonymous @ 12.52pm cakap tu benar. Ini bukan barang supermarket ada Sale.

  4. Anonymous

    December 13, 2018 at 11:46 am

    Seronok jd Artis byk duit

    • Anonymous

      December 14, 2018 at 3:36 am

      Pastu sakit minta derma ..??

  5. Alysha

    December 13, 2018 at 11:26 am

    Pasal ni pun nak jadi tajuk jugak ke? Oh, and beg kucing lv tu tak bawak sampai ke kubur la

    • faraj

      December 13, 2018 at 11:47 am

      OK lah janji ko tk mcm Bangsa Final….dh ler Miskin pastu nk masuk Free plak….yg paling Ketara siap tutup Mulut konon2 org Heran lah artis..!!! kalo David Beckham boleh lah tutup Muka..ni Diana Daniel & Farid Kamal yg suam tu..!!! & Friend tk kenal sapa ..Perasan mcm Artis Holloywood…setakat Retis Malaysia ni semua Miskin….” kalau kat Padang Bola kpg tersusun Perlis boleh lah kot tutup Muka @ Mulut…kalau kat Pavi & Stadium Bukit Jalil, org pandang mcm Sampah…MOTIF: Retis2 Malaysia jgn lah Perasan tutup mulut segala…!!! cuma Mokcik2 yg selalu gi TESCO jer heran Diana Daniel & Friend masuk Free( Miskin)..kikiki

    • faraj kau busuk

      December 13, 2018 at 11:57 am

      dorang pakai mask tak semestinya semata bajet pemes. tapi nak tutup bau mulut mulut busuk macam kau lah ni. adoiii kau pun sampah jugak. hekeleh

    • faraj

      December 13, 2018 at 12:05 pm

      salah ..Hollywood…bukan Holloywood..biasa lah nk cepat kutuk…hmmm

    • faraj

      December 13, 2018 at 12:08 pm

      faraj kau busuk says.. Dec 13.at 11:57 a.m. mesti mak ko pun sampah kan…….kikikiki

    • Anonymous

      December 13, 2018 at 12:12 pm

      nai taip hollywoon tu

    • Apekehal la kau ni woiii

      December 13, 2018 at 11:47 pm

      Busuknye hati ko ni.. Bawak2 muhasabah diri, baca quran.. Bagi tenang n positif sikit kepala otak ko tu..

    • faraj

      December 13, 2018 at 12:00 pm

      salah ..Hollywood…bukan Holloywood..biasa lah nk cepat kutuk…hmmm

    • positive vibes please

      December 13, 2018 at 12:32 pm

      ko ni, jgn la negatif sgt. cuba positif sikit. kan kwsn ramai org tu, mcm2 jenis org crowded dlm satu tempat. mungkin dorg nk elakkan dri dpt penyakit seng berjangkit. my housemate punya colleague, baru 2 mgu pegi – balik keje naik public transport dh kena TIBI (batuk kering). sebab sebelum ni ofis lama dia pegi keje drive je. ofis dia baru je relocate to bangsar south. Doc ckp kemungkinan besar berjangkit dgn org dlm tren tu. so skrg dh bpe bulan dh dia kena kuarantin kat rumah. so jgn la negatif sgt bila nampak org pakai mask mcm tu kat public, tak kisah la artis org bukan artis.

    • Anonymous

      December 13, 2018 at 3:27 pm

      biasa la org melayu malaysia. semuanya buruk kat mata dia. dia sorg je yang mulia kat muka bumi ni.

      btw, Bab mask muka, kat jepun bersepah orang pakai

    • Anonymous

      December 14, 2018 at 2:43 pm

      memang laa beg kucing lv tak masuk kubur.. amalan pahala jer bwk… ko ngutuk2 ni tak mampu beli nasib kau laa duk diam.. mampu g beli.. duk mengata org kang ko terkial2 cari ifa kt padang masyar nnti cuma sbb beg kucing…. apeke bodoh jadinya

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama