Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Ifa Raziah Berang Netizen Kecam Foto Beliau Berpeluk Dengan Boy Iman

Baru-baru ini, foto Boy Iman memeluk Ifa Raziah atas tujuan menzahirkan kasih sayang seorang ‘adik’ kepada ‘kakaknya’ mengundang kecaman netizen. Ramai yang mempertikaikan aksi mereka apatah lagi agama Islam mengharamkan bersentuhan dengan bukan mahram. Niat tidak menghalalkan cara.

Advertisement

Mengenali Ifa, beliau pasti akan memberikan respon balas mengenai kontroversi yang melibatkan dirinya. Menerusi Insta Stories, Ifa mempersoalkan betapa banyak drama ataupun filem yang mempamerkan babak berpelukan dan aksi ranjang yang terlampau tetapi masih diterima oleh masyarakat atas alasan ia hanya lakonan semata-mata.

Ifa juga menjawab tuduhan kononnya beliau berlaku curang dengan suaminya. Menurut Ifa, suaminya itu lebih mengenali dirinya yang sebenar dan tahu setiap tindak-tanduknya.

Selebriti yang dilabelkan sebagai ‘Diva’ ini juga sudah tidak kisah jika masyarakat ingin terus mengkritik dan tidak lagi menyukai dirinya. Semua itu tidak penting buat Ifa.

Sumber Berita : mStar Online

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

43 Comments

  1. Opah cun

    July 25, 2018 at 7:02 pm

    Marah pulak dia ni.siap tnjk jari tgh..yela..netizen tegur dia berpeluk2 dgn adik.ape salah nye adik..adik lah..adik je kan..adik dgn kakak mane ade nafsu..menetek sama mak kn..adik kn x selera dgn kakak..x pe..peluk jela dgn lelaki tu..x nmpk pon dosa gedebuk jatuh msk dlm acc.kak..ni malaysia lah..bkn kt pilipine..

    Kdg2 x phm ape yg selebriti2 ni buat..diorg ni kebanyakan sgt2 open minded yg mmg bertentangan dgn islam sndiri.dh mmg islam kn?negara islam?habis tu..klu kata malaysia ni pas memerintah,ikut mcm saudi,hepi ke x diorg ni?klu malaysia ni undang2 islam dikuburkn,mcm kamal ataturk pemerintah turki buat,masjid ditutup,kelab mlm bnyk dibuka,larangan menutup aurat,umat islam bebas minum arak di kalayak,agak2 selebriti2 jenis2 ni msti hepi kn?yelah..x de siapa pn berhak tegur klu undang2 dh cmni.syok lah dorg..kesimpulannye,selebriti2 yg jenis2 ni klu boleh nk buat ape je,x nk org tegur dan jgn pndai2 tegur dia..tp dia lupa..ni malaysia..malaysia kak!malaysia mengamalkn ajaran islam sunnah wal jamaah..malaysia masih aktif melahirkn ulama2, khalifah,hafiz,hafizah,azan berkumandang..org islam yg patuh dan solat setiap hari dimana org2 ni la yg menyebabkn malaysia ni diberkati & dirahmati Allah, tiada bala bencana,aman damai,rezeki melimpah ruah!dan yg jahil pn dpt menumpang sekaki atas rezeki Allah bg ni.klu xde golongan2 ni,ape nk jd kt malaysia ni?

    Jd..bersyukurlah kak sbb dilahirkan islam dan lahir kt malaysia..walaupn akak x amalkn islam yg sewajarnya,sekurang2nya berterima kasih lah pd yg nk ingatkn akak ni.jgn jd siti kasim..baik korg pindah duduk kt negara bkn islam..x de sape melalak nk tegur.tp kene hadap la bencana2 alam yg Allah selalu bg tu.gempa bumi yg dasyat,taufan yg x henti2,ribut besar2,kebakaran besar.semoga umur korg panjang dan sempat bertaubat

  2. Anonymous

    July 25, 2018 at 6:51 pm

    Bodoh piang punye betine..dasar artis dari utara semua mcm prangai celaka pukimak..bodo mcm rita spender, nek ta, si jering..asal usul dah mmg bohsia pastu jdi retis cmnila mbusukkn nama industri je!

  3. Anonymous

    July 25, 2018 at 5:58 pm

    OIT MAKCIK!!! MAKIN TUA MAKIN MENJADI.. Kau tahu kan perbuatan kau salah.. Drama tu pun sama bagi contoh tak baik.. dah makcik ni pula terikut-ikut pula.. nak kena SEBAT pengarah drama ni.. ke makcik ni tengok citer omputeh? Semua benda nak kena ikut ke? Kau tak boleh beza yang baik dengan yang buruk ke? Orang makan taik, kau pun nak makan taik.. Orang TEGUR untuk peringatan, jangan EGO sangat boleh? Your time is ticking..

  4. kak perihatin

    July 25, 2018 at 2:36 pm

    semoga ifa raziah dan boy iman dapat petunjuk dan hidayah dari Allah. Aminnnnnm

  5. Anonymous

    July 25, 2018 at 1:36 pm

    kekadang rase pelik…orang islam sendiri tak tau mengenai hukum halal & haram…hukum tetap hukum…berlakon peluk, beromen, pegang sana sini tetap tak lari daripada hukum halal & haram…rase malu bile org islam sendiri yang mempertikaikan bab2 hukum dalam agama…

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top