Written by Bella | November 16th, 2017

Gosip seorang aktor drama kegilaan ramai yang menghamilkan bekas kekasihnya dan lari sehingga lahirnya anak luar nikah mendapat perhatian netizen sejak semalam.

Pelbagai spekulasi yang tercetus dan antara aktor yang dituduh adalah Idris Khan. Idris yang bakal berkahwin dengan gadis Maghribi tidak lama lagi bagaimanapun menafikan gosip tersebut.

Siapa tu? Saya pun nak tahu juga, rasanya kalau betul itu saya memang sudah tak jadi kahwinlah.

Idris kini sedang rancak membuat persiapan perkahwinannya. Erm, kami tahu ramai yang sakit hati dan ingin mengetahui siapakah aktor yang sanggup lari meninggalkan teman wanitanya dan tidak mahu bertanggungjawab selepas memuaskan nafsunya. Namun, kita tidak boleh membuat sebarang tuduhan tanpa bukti yang kukuh.

Sumber Berita : Astro Gempak

30 responses to Idris Khan Nafi Tuduhan Beliau Aktor Yang Hamilkan Bekas Kekasih

  1. Anonymous says:

    ok

    2

    0
  2. Zaza says:

    Sbrnya bkn netizen yg tuduh.tp wrtawan yg tuduh tp ckp netizen yg tuduh.padahal nk cri berita panas je.xpasal2 org tu buruk nama.

    27

    0
  3. Watsapa says:

    Wartawan tu nak makan api neraka.

    12

    0
  4. Anonymous says:

    kenala tuduh someone. bila tersalah tuduh mesti mangsa akan cakap yang tu bukan. pesalah makin tak boleh duduk diam.. muahahahahaha

    5

    0
  5. Anonymous says:

    Lagipun kata aktor kegilaan ramai idris ni takda la popular mana en?

    7

    0
  6. Anonymous says:

    sedap je petik nama org.

    4

    0
  7. Rindu zul says:

    Kenapa zul ariffin tutup account instafram dia?

    0

    2
    • Anonymous says:

      Tanya la dia. Tanya sini nak buat apa.

      21

      0
    • Miss Unibes says:

      Oiiii Jolpereng akak Jolrepeng tutup pasal bapak ZM sound dia lah. Takde kene mengena dgn yg ni. Jolpereng kan pernah cabar ke-gentle-an bapak ZM sebelum ni. Tu yg bapak ZM sound dia. Terus tutup account. Sebelum isu hamil ni dah.

      0

      0
  8. Jerk says:

    Tp pompuan tu ckp plkon pplar yg bunting kn dia..msalah nya dia ni spe?plakon pplar ke,asal aku x knal?

    7

    0
  9. wekkkkkkk says:

    kenapa “pompuan” tu biarkan je netizen atau wartawan tertanya2, siapa yg buntingkan dia. Kan bagus hebohkan je, maka lain kali retis2 yg ada besepah skrg ni x berani nak buntingkan anak org. Main tak takut, ceritakan terhamil x takut, TAPI TAKUT NK TUNJUK BUKTI SIAPA PELAKU…berani kerana benar. Itu adalah seks rela..bukan di rogol. Maka dgn rela lah kuarkan nama si jantan tu.
    x pasal2 org yg x terbabit terpalit.
    Pelepok kepala si pompuan tu.

    1

    0
  10. wekkkkkkk says:

    kalau x buat, buat hape takut. Relaks je lah. Yg buat tu mesti x dapat tidor malam, tangan /lengan letak kt kepala memikirkan masalah.

    0

    0
  11. Anonymous says:

    Ramai pelakon ada anak luar nikah..
    Ada lati tu ke luar negara beranak ada sembunyilan gambar anak takut org teka umur anak ada anak pamdai didu ada anak beadik masa tidak sempat habis pantanh

    2

    5
  12. Snow says:

    Ntahhh…ape yg ko merepek meraban pon aku tak paham..hahahaha

    1

    0
  13. slut says:

    kalo muka mcm ni, i pon sanggup…

    0

    2
    • Anon says:

      slut; anda mungkin sekadar bergurau. Tspi perlu ke sehingga menurunkan label iman & maruah anda??? Mana perginya harga diri???

      3

      1
  14. nyah says:

    best oo sapa dapat batang peliaq deris besaq nala mmmmuuahhh

    0

    3
  15. yuni says:

    Remy ishak lelaki tuh

    0

    1

Leave a Comment

Optional