Idea Sambut Hari Ibu Secara Unik, Dapat Pujian Netizen Hingga Dikongsi 4,524 Kali.

Trending

Idea Sambut Hari Ibu Secara Unik, Dapat Pujian Netizen Hingga Dikongsi 4,524 Kali.

“Happy mother day to my mom, Rosmina Mohammed. Abah pun sporting habis. Baju pengantin ini pun Abah yang pilihkan untuk Umi. Kami sayang sangat umi dan abah,” tulisnya di Facebook.

Advertisement

Menurut Doktor Nur Fauzani, pada awalnya, dia hanya terfikir nak buat photoshoot wedding untuk ibu bapanya.

Kebetulan pula Hari Ibu tidak lama lagi, lalu terfikir nak buat sambutan Hari Ibu tahun ini dengan kelainan, sebelum idea itu diusulkan kepada adik beradiknya yang lain.

“Mula-mula saya hanya terfikir untuk shoot photo wedding untuk mereka. Kebetulan hari ibu dah dekat, jadi kira sambut hari ibu tahun ini dengan kelainan. Kemudian saya usulkan kepada adik beradik dan mereka semua sokong.

“Tema asal, nak suruh pakai busana kebaya songket. Tetapi ayah tidak setuju dan katanya zaman sekarang orang pakai dress. Ayah nak umi pakai dress. Siap dia pilih baju pengantin sendiri untuk umi.

“Katanya warna merah jambu sangat sesuai dengan umi. Jadi ayah tak kisah kena pakai baju warna merah jambu juga.

“Mereka memang teruja untuk buat photoshoot ini di tasik di Kuala Ibai Terengganu dan Padang Kuda di Terengganu Equestrian Resort,” katanya.

Beliau tidak menyangka perkongsian gambar-gambar ibu bapanya itu menjadi viral di media sosial yang kini telah dikongsi 4,542 pengguna Facebook.

“Kami sekeluarga memang tidak menyangka sampai begitu banyak sekali orang share. Mereka (ibu bapa) seronok bila kami adik beradik bercerita yang mereka dah jadi glamor di media sosial,” katanya.

Kredit : Doktor Nur Fauzani

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...