Ibu paling tua

Trending

Ibu paling tua

Umur 66 tahun dapat anak kembar 3! cayalah la nenek ni~

Controversy: Bhateri Devi gave birth to two boys and a girl after receiving IVF treatment at the National Fertility Centre in Haryana

 

Advertisement

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

15 Comments

  1. Anonymous

    April 26, 2011 at 8:28 pm

    lum monopus lg wauu..

  2. Anit

    April 16, 2011 at 5:47 pm

    Semuanya dengan izin Allah. Aku umur 40 thn bt IVF, doktor yg mrawat 2-3 kali cakap umur puan dah sekian2 jd, mgkin % nk dpt tu agak krg & ada risiko. Geramnya aku, aku pnya duit aku pnya sukalah ( ckp dlm ht je). Aku pn tau smua tu tp salahkah sya berusaha?

  3. nawwir

    April 10, 2011 at 6:38 pm

    kuasa Allah, cuba buka balik sirah nabi terdahulu.. kalau tak salah nabi zakaria dan iserinya menimang cahaya mata ketika dah berumur… namun kuasa ALLAH, lahir juga nabi yahya..

  4. bui idzra ryn

    April 8, 2011 at 11:14 am

    kuasa allah,kita takleh nak lawan..ape2pun,mmg hebat nenek ni..

  5. Ulfah Z Hanafi

    April 8, 2011 at 9:59 am

    Ketentuan Allah … Kita manusia hanya merancang Allah yang tentukan ….

Loading...