Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Ibu Haneesya Hanee Mahu Saman Netizen Komen Melampau

ibu haneesya hanee saman netizen

Sejak memenangi anugerah Artis Baharu Wanita Popular ABPBH 32, nama Haneesya Hanee semakin hangat diperkatakan, melonjak naik.

ibu haneesya hanee saman netizen

Advertisement

Bagaimanapun, Haneesya masih lagi dikecam teruk sehingga ada pihak yang menuduhnya mencari publisiti murahan dengan menggunakan isu warna kulit. Malah, ada juga komen melampau menggelarkan gadis berusia 19 tahun itu dengan pelbagai gelaran menyentuh hal sensitif mengenai warna kulitnya.

Tidak tahan teruk dikecam,  Haneesya dan ibunya telah membuat laporan polis terhadap dua orang individu yang memberikan komen melampau merendah-rendahkan Haneeysa dengan membandingkan warna kulitnya dengan Hajarul Aswad.

Menurut ibu Haneesya, dia memberikan tempoh dua minggu kepada individu-individu terbabit untuk membuat permohonan maaf secara terbuka. Tindakan undang-undang akan diambil sekiranya mereka gagal membuat permohonan maaf itu dalam tempoh yang ditetapkan.

Tidak salah untuk memberikan pendapat ataupun komen di media sosial tetapi janganlah sehingga menyakiti hati orang lain serta menjatuhkan imej mereka. Terlajak perahu boleh diundur, terlajak kata buruk padahnya.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

25 Comments

  1. Aida Musa

    September 30, 2019 at 9:13 pm

    Fast money weh hehe
    Anak kau yang play ‘hitam card’ tu makcik!
    Netizen kena play ‘unfollow card’ pulak .. baru kau rasa bila orang tak inginkan kau dalam industri

  2. deen

    September 30, 2019 at 8:35 pm

    apa la korang ni tkde otak ke????suka2 nk hina org mcmna la melayu nk maju…ko hina dia sama gak korang hina ciptaan allah…simple la….baik sangat maknye klu aku takde 2minggu nye klu aku aku kasi 3hari je tuk mohon maaf kdg2 kita kena ajar mulut yg puaka ni

  3. Anonymous

    September 30, 2019 at 5:03 pm

    cari glamor pun dgn isu2 hitam… dari dewi remaja asek isu hitam… bila org banding hitam dia dgn retis lain shaking plak…

    dari dulu modal up diri sbb hitam.. org pun tertanyer anak luar nikah ker hitam sungguh mcm negro… mak cerah cuma nk tau bapak haneesya nih negro kah…

  4. Anonymous

    September 30, 2019 at 4:58 pm

    pesal haneesya ni nk kecewa di banding dgn Hajarul Aswad tuh… bukan ker dia sendiri dr dulu yg duk canang diri hitam legam… bak bontot kuali kehitaman..

  5. nana

    September 30, 2019 at 4:27 pm

    aku rasa orang asli dan india pun lg bertamadun dr si hanee ni. kau SENDIRI MENGAKU KAU GELAP lps tu kau nk touching. tgk ABAM, orang ckp dia gemuk pun releks je walaupun DIA TAK UP STATUS INSTA HARI2 YG DIA NI GEMOK. malu la nk publisiti murahan mcm ni, berlakon ke laut hrp mUka cantik tp BODOH. tolong la, takkan hari2 kau nk dgr org puji kau cantik, baru kau rase cantik. baik aku puji kau bijak hari2 baru hilang bodoh agaknya.

Loading...
To Top