March 17th, 2018

Baru-baru ini pengurus Sufian Suhaimi, Mahadzir Mohamad telah menulis komen di Facebook mengenai kisah disebalik putusnya pertunangan antara Sufian dan Elfira.


Mahadhir mendakwa komen-komen ibu Elfira, Filzah Yusoff, mengenai hantaran dan bekas kekasih Sufian hanyalah satu cara untuk merendahkan akhlak Sufian dan menutup kesilapan sendiri, sedangkan dia mengibaratkan Elfira seperti ‘perigi cari timba’ kerana sering menelefon Sufian dan ingin pergi ke mana saja Sufian berada.

Elfira setakat ini tidak memberi reaksi terhadap kenyataan itu, sebaliknya membuat satu Ig Story yang memberi bayangan dia tidak akan memberikan sebarang komen mengenai kenyataan pengurus Sufian yang kini viral itu.

Keseluruhan artikel dengan membaca entri ini sepenuhnya.

Elfira juga menulis, sekiranya sesiapa merasakan dirinya seorang jahat, tidak perlu buat diri sendiri lebih jahat darinya.

Dua juga menulis “apa-apa sajalah” di Twitter.


Mungkin Elfira merasakan tidak mahu memanjangkan isu dengan membuat kenyataan. Pengikut Elfira menyokongnya untuk berdiam diri, malah meminta semua ahli keluarga Elfira untuk berhenti memberikan kenyataan supaya kesemuanya reda sendiri.

Pada pendapat penulis, mungkin itu juga lebih baik. – beautifulnara.com


35 responses to “I Used To Love Bawang, But Now I Am Scared Of It – Elfira Loy”

  1. mak cute says:

    ala El ko pun mulut bawang hati bawang…masa bercinta tak hengat…skrg Allah byr cash

  2. batu lesung says:

    ingat anak – anak je ke pandai pelakon…mak pak dia pn pandai berlakon tau…tapi manakan tumpahnya kuah kalau tak ke lantai kan…apa2 pun…yang baik datangnya dari Allah…yang buruk datang nya dari diri sendiri…semoga semua akan ada penghujung yang baik2 saja…amin

  3. ikan says:

    haha bangang. dah tak jadi kawin dah ler. duk diam2 or pi cari orang lain.

  4. cukur kening says:

    ko protes dengan cukur kening ko dik!!!!

Loading...