“I Feel You Sir..” – Cari Parkir Tapi kena ‘Scam’ Dengan Kereta Kancil, CEO Mat Saleh Ini Naik Geram

Kehidupan

“I Feel You Sir..” – Cari Parkir Tapi kena ‘Scam’ Dengan Kereta Kancil, CEO Mat Saleh Ini Naik Geram

Kalau ke ‘mall’ di hari minggu misalnya pasti kita akan menghadapi masalah parkir penuh kerana terlalu ramai yang keluar beriadah ketika waktu cuti bekerja dan persekolahan.

Dan pastinya kita pernah mendengar cerita pengguna yang ‘tertipu’ dengan kereta Perodua Kancil yang disangka tiada tapi ada menghuni tersorok di kawasan parkir.

Advertisement

Seperti perkongsian seorang CEO Andrew Martin di laman web LinkedIn ini, dia pun telah pun tertipu dengan helah kereta kompak kesayangan rakyat Malaysia ini.

linked in kancil tertipuSumber : LinkedIn  

Ujarnya, dia sedang mencari parkir di pusat membeli belah selama hampir 15 hingga 20 minit dan ternampak ruang kosong sekaligus memecut kenderaannya untuk meletakkan kereta.

Bila saya sudah sampai di ruang parkir kosong tersebut, ternampak kereta Kancil yang diletakkan elok di ruang tersebut. Saya rasa ia (kereta kancil) ini dibina untuk melakukan menyeksa psikologi!

Menjengah ke ruangan komen, ramai pengguna laman web carian kerja dan ‘networking’ itu bersetuju dan terhibur dengan pendapat Andrew.

Advertisement
LinkedInSumber : LinkedIn  

Malah, ramai sebenarnya yang pernah ‘terkena’ dengan kereta Kancil yang parkir tapi tidak kelihatan dari jauh kerana saiznya yang kecil.

“Dah banyak kali tertipu dengan Perodua Kancil” komen seorang netizen.

DID NONA KECAM
7 hari lalu

Netizen 'Kantoikan' Gadis Didakwa Palsukan Penyakit D.I.D, Kecam Penerbit TV Tak Buat 'Research'

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : LinkedIn

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...