Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Hubungan Dengan Farid Kamil, Hanya Allah Tahu – Sofi Jikan

Setelah direman tiga hari bagi membanu siasatan selepas diapati positif ganja, Sofi Jikan telah dibebaskan pagi ini dengan jaminan polis. Berita Harian melaporkan sebaik dibebaskan, Sofi atau nama sebenarnya Mohamad Shoffi Jikan, 48, yang ditemui di hadapan pejabat Bahagian Narkotik Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Petaling Jaya di sini, berkata:

Kasi sengat! Lu rembat wa, wa rembat lu!

Dia juga berterima kasih kepada semua yang mendoakan dan memberi kata semangat sepanjang dia ditahan. Katanya pada pemberita:

Alhamdulillah, saya dibebaskan hari ini. Saya nak balik rumah dan berehat.

Ketika ditanya mengenai hubungan nya dengan Datuk Farid Kamil ketika ini:

Hanya Tuhan yang tahu.

Ini ujian Allah dan kita semua insan yang lemah.

Peguam Sofi,  Datuk Hanif Hassan memberitahu anak guamnya memberi kerjasama baik kepada polis sepanjang dalam tahanan reman.

Advertisement

BH melaporkan, buat masa ini, dua lagi individu yang dinamakan Farid Kamil dalam laporan polisnya masih belum melapor diri bagi membantu siasatan seperti diminta. – beautifulnara.com

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

27 Comments

  1. melati

    February 10, 2018 at 9:21 am

    Berlakon cam Gampang, Perangai cam gampang , muka cam gampang..!!! ko punya ayat ” kasi Sengat ” eeeeeeeee amat geli dgr……..’ sebutan ” kasi Sengat” Melayu2 Kimak jer yg sebut (Mat Rempit & Kete tayar terkankang)…eeeeeeeeeeee Geli dgr..!!!

    • Anonymous

      February 11, 2018 at 8:05 am

      terbaik..!!!hahaha.aku ingt aku sorg je yg geli geleman bile dgr.

  2. Kedondong

    February 9, 2018 at 11:29 pm

    Rilek…ganja jer…Tak dapat kanser pun mcm rokok. Ganja ni kat Amsterdam dan certain part US legal jer. Masalah dengar ceritanya dadah jenis baru yg urine pun xleh sangkut. Tu polis kalut…..

    • Melor

      February 11, 2018 at 5:44 am

      Cite pasal legal, prostitution pun halal kat us and amsterdam. So boleh tiru ke?

  3. Hahaha

    February 9, 2018 at 6:29 pm

    Bertaubat lah..tinggalkan benda haram tu bang

  4. Bb

    February 9, 2018 at 5:25 pm

    Dah kantoi….eksyen plak nak cover2 blagak suci

    • emma

      February 9, 2018 at 7:13 pm

      dia mmg dadah kan…? ayat mcm dia x bsala
      h. hal farid kamil xmau tau. tp nk tau dia ni je… mmg dadah ye…?

  5. Anonymous

    February 9, 2018 at 5:23 pm

    Eksen nak cover line…..

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top