February 9th, 2018

Setelah direman tiga hari bagi membanu siasatan selepas diapati positif ganja, Sofi Jikan telah dibebaskan pagi ini dengan jaminan polis. Berita Harian melaporkan sebaik dibebaskan, Sofi atau nama sebenarnya Mohamad Shoffi Jikan, 48, yang ditemui di hadapan pejabat Bahagian Narkotik Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Petaling Jaya di sini, berkata:

Kasi sengat! Lu rembat wa, wa rembat lu!

Dia juga berterima kasih kepada semua yang mendoakan dan memberi kata semangat sepanjang dia ditahan. Katanya pada pemberita:

Alhamdulillah, saya dibebaskan hari ini. Saya nak balik rumah dan berehat.

Ketika ditanya mengenai hubungan nya dengan Datuk Farid Kamil ketika ini:

Hanya Tuhan yang tahu.

Ini ujian Allah dan kita semua insan yang lemah.

Peguam Sofi,  Datuk Hanif Hassan memberitahu anak guamnya memberi kerjasama baik kepada polis sepanjang dalam tahanan reman.

BH melaporkan, buat masa ini, dua lagi individu yang dinamakan Farid Kamil dalam laporan polisnya masih belum melapor diri bagi membantu siasatan seperti diminta. – beautifulnara.com


27 responses to “Hubungan Dengan Farid Kamil, Hanya Allah Tahu – Sofi Jikan”

  1. melati says:

    Berlakon cam Gampang, Perangai cam gampang , muka cam gampang..!!! ko punya ayat ” kasi Sengat ” eeeeeeeee amat geli dgr……..’ sebutan ” kasi Sengat” Melayu2 Kimak jer yg sebut (Mat Rempit & Kete tayar terkankang)…eeeeeeeeeeee Geli dgr..!!!

  2. Kedondong says:

    Rilek…ganja jer…Tak dapat kanser pun mcm rokok. Ganja ni kat Amsterdam dan certain part US legal jer. Masalah dengar ceritanya dadah jenis baru yg urine pun xleh sangkut. Tu polis kalut…..

  3. Hahaha says:

    Bertaubat lah..tinggalkan benda haram tu bang

  4. Bb says:

    Dah kantoi….eksyen plak nak cover2 blagak suci

    • emma says:

      dia mmg dadah kan…? ayat mcm dia x bsala
      h. hal farid kamil xmau tau. tp nk tau dia ni je… mmg dadah ye…?

  5. Anonymous says:

    Eksen nak cover line…..

Loading...