Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Hubungan Dengan Farid Kamil, Hanya Allah Tahu – Sofi Jikan

Setelah direman tiga hari bagi membanu siasatan selepas diapati positif ganja, Sofi Jikan telah dibebaskan pagi ini dengan jaminan polis. Berita Harian melaporkan sebaik dibebaskan, Sofi atau nama sebenarnya Mohamad Shoffi Jikan, 48, yang ditemui di hadapan pejabat Bahagian Narkotik Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Petaling Jaya di sini, berkata:

Kasi sengat! Lu rembat wa, wa rembat lu!

Advertisement

Dia juga berterima kasih kepada semua yang mendoakan dan memberi kata semangat sepanjang dia ditahan. Katanya pada pemberita:

Alhamdulillah, saya dibebaskan hari ini. Saya nak balik rumah dan berehat.

Ketika ditanya mengenai hubungan nya dengan Datuk Farid Kamil ketika ini:

Hanya Tuhan yang tahu.

Ini ujian Allah dan kita semua insan yang lemah.

Peguam Sofi,  Datuk Hanif Hassan memberitahu anak guamnya memberi kerjasama baik kepada polis sepanjang dalam tahanan reman.

BH melaporkan, buat masa ini, dua lagi individu yang dinamakan Farid Kamil dalam laporan polisnya masih belum melapor diri bagi membantu siasatan seperti diminta. – beautifulnara.com

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

27 Comments

  1. annone

    February 11, 2018 at 9:38 am

    Sebut insya allah n alhamdulillah bkn petanda dia islam yg baik, ye pembaca2 sekalian. Jgn tertipu. Itu antara topeng2 yg dipakai celebriti

  2. anon

    February 11, 2018 at 9:26 am

    alahhh …farid n sofi jikan ni sama je
    tak ada siapa2 yg aniaya sesiapa
    tu mmg diri sendiri
    memandang kan mereka ” brotherhoodddd ”
    jadi x jadi salah si parit petik nama …sesama masuk dlm ..muahkakaka
    tengok mata parittt pun tahu dia jenis amik barang

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama