Written by AbangNara | February 14th, 2013

Akhirnya, hubungan percintaan yang cuba dipertahankan oleh Shila dan Sharnaaz telah tamat. Memang sudah tertulis tiada jodoh di antara mereka. Namun begitu, Shila melahirkan rasa berterima kasihnya kerana Sharnaaz pernah hadir di dalam hidupnya.

shila tamat

Bagi Abang Nara, ini satu keputusan yang terbaik buat Shila dan Sharnaaz. Nampak sangat hubungan mereka tidak direstui oleh ibu dan ayah Shila. Jadi daripada merana di kemudian hari, lebih baik berpisah sekarang. Kahwin ini bukan satu perkara satu atau dua hari.

shila tamat

Kepada Shila, diharap anda tabah. Kepada Sharnaaz, jodoh anda pasti anda di luar sana. Anggaplah ini semua dugaan buat anda berdua. Apa pun Abang Nara harap Shila dan Sharnaaz akan lebih ceria untuk memulakan hidup baru mereka selepas ini.

shila tamat

Good luck and all the best. Lupakan kisah lama dan teruskan perjuangan anda. Semoga lepas ini kalau bercinta jangan dicanang sangat kisah percintaan anda.

P.S: Satu kejadian aneh berlaku di lebuh raya di Jerman. Menerusi rakaman video CCTV di atas, sebuah trak kargo telah terangkat selepas diterangi cahaya aneh. Adakah ini UFO? Makhluk asing? Cahaya aneh tersebut macam nak mengangkat kargo tersebut ke atas. Adakah ini benar-benar terjadi atau sekadar dongeng? Argh ~~ Rasa-rasanya apakah sebenarnya cahaya misteri yang dirakam menerusi di dalam video di atas tue?

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

180 responses to Hubungan Cinta Shila Amzah Dan Sharnaaz Ahmad Berakhir Jua

  1. elynna says:

    salah mak bapak dia jugak…

  2. Kecik-kecik tak nak mampos bila dah besar menyusahkan mak bapak says:

    the end……..

  3. Kecik-kecik tak nak mampos says:

    kihkihkih

  4. naim says:

    Banyakkan bersabar ya …Semoga Allah beri kepada shila suami yang baik,soleh,dan lebih baik daripada si kejam itu..

  5. Yuna Bola says:

    macam sengal la ini cerita.haha!..udah lerr shilaoii..drama je lebihhh..jgn la jatuhkn imej perempuan melayu yg sopan..awak tu perempuan..seeloknya kisah cinta tu x dicanang 1 malaysia!..yg nd lala pun same lg galakkn ank nyanyi pulak..dosa2 oii!

  6. die hard fan of adam levine says:

    Syukur Alhamdulillah that you are no longer with him for I believe you deserve someone much2 better than him….only Allah knows what is best for you and just tawakkal ok…yeah true it is not easy to forget someone who had been part of our life once but trust me this is all like ‘a blessing in disguise’…inshaa Allah..even in Quran says a good children is promised to heaven but it never says an obedient girlfriend will be placed in heaven…just hang on to that ok sis…all the best to you…you are a great artist and don’t waste that superb talent you got….luv u always!!

  7. Pelangi ku razzaq says:

    Tima kasih buat semua pengkomen dalam blog abg nara ni. Sebenarnya saya juga sdg menghadapi satu ujian yang hebat seperti shila. LEBIH BERAT. Tapi bila membaca kata2 semangat dari semua, saya lebih kuat, tabah dan sedar ada masalah dan ujian yg lebih besar lagi di atas muka bumi ini. Saya faham apa yang shila rasa. Namun, saya bangga shila berjaya harung semua ini.

  8. When someone writes an post he/she retains the plan of a user in
    his/her mind that how a user can understand it. So that’s why this post is amazing. Thanks!

  9. ADLINA says:

    sedihnya…. =(