Written by Bella | October 17th, 2018

Kemesraan yang ditampilkan oleh pelakon drama Cinta Tiada Ganti iaitu Ben Amir bersama Uqasha Senrose sebelum ini menimbulkan spekulasi. Nampak sepadan, kedua-duanya dikatakan dalam diam sedang menyulam cinta.

Namun, sejak kebelakangan ini, agak jarang kita lihat kedua-duanya memuat naik foto mesra mereka bersama. Timbul pula khabar angin mengatakan hubungan mereka sudah renggang. Apa sudah jadi? Mereka bergaduh ke?

Uqasha seorang rakan yang baik dan saya masih berkawan dengannya. Tiada istilah bergaduh atau bermasam muka kerana kami memang berkawan.

Ya, kami memang mengenali tapi hanya sekadar teman sahaja. Kami pernah melalui proses mengenali hati budi. Selepas itu, kami rasakan lebih sesuai jika kami hanya bersahabat sahaja. Ketika isu ini timbul dulu pun, saya dan Uqasha tak pernah cakap yang kami bercinta, hanya sekadar rapat dan mengenali hati budi masing-masing sahaja.

Biasalah, kedua-duanya sibuk menjalani penggambaran dan mungkin itu faktor mereka kurang luangkan masa bersama. Apa-apa pun, dalam perhubungan kita tidak boleh terburu-buru, berkawanlah sahaja dahulu sebelum melangkah ke fasa yang lebih serius. Harapnya hubungan baik Ben dan Uqasha kekal meskipun tidak bercinta.

Sumber Berita : Astro Gempak

19 responses to Hubungan Ben Amir Dan Uqasha Senrose Renggang?

  1. Anonymous says:

    Aik..baru je sambut birthday si pakwe..retiba renggang.

    0

    0
  2. Taring juri says:

    Cantik pun asik xkekal jer…haiyooo

    1

    0
  3. Mami Jarum Jr says:

    cinta tiada ganti tu bukan uqasha pun yg berlakon..tu nelydia la..

    1

    1
    • Sis-tur-sung-kur-jua says:

      Td pon sis pikir2 benda yg same.. Wpon x follow cite tu, tp iklan nampak cm Nely, bukan Uqasha.. Huhuhu

      1

      0
  4. Anonymous says:

    Ni zul ariffin versi perempuan…elok kalau jodoh bersama

    10

    0
  5. faraj says:

    wakaakakakak..ko kawin jer lah dgn Rani Kulop Mesti kekal, nanti Rani Kulop tatang ko Uqasha Senrose…

    3

    0
  6. Mee Hoonnn says:

    mcm lisa surihani la muka laki ni

    5

    0
  7. Farah athirah says:

    Aku suka jgk tgk Ben Amir ni, blakon wlpn tak top mana, tp dia blakon cun jgkla blh tahan, tak la kayu. Pastu jarang dgr kontroversi dia ngn mana2 artis atau buat hal. Smga dpt jodoh yg baik baik eh Bennn

    7

    0
  8. Alanice says:

    Lagu die pn sdap hikayat ben ladin

    1

    2
  9. tipahhhhh says:

    Nama : Uqasah Senrose
    Hobi : Tukaq Boyfriend

    8

    0
  10. Anonymous says:

    Ha…ha…Ben Ladin…

    1

    0
  11. mimilofa says:

    haha minah ni memang stok jantan buat geli-geli jers uols. kira lah dah berapa orang ex dia.

    1

    0
  12. Noname says:

    Both cantik n handsome..tang mata mmg mengancam..
    Klu jadi sampai kawin pn ok kut..
    Klu x jadi nk buat cm mana..
    Klu neldya ( dlm drama cinta..) tembam n lakonan kaku..baik pula atikah suhaimi..

    1

    0
  13. makcik puaka kemam says:

    test uqasha dah tentu2 la jantan berduit wey!! stakat lelaki sengkek nak ke die..mampu ke diorg nk beli handbag yang ribu puluh ribu tuh, makeup lagi, baju lagi segala bagai lagi!haha asik bercinto putus bercinto putus.. mental betul la uqasha nih..

    0

    0

Leave a Comment

Optional