Hubungan Aidil Dan Jue Aziz Semakin Serius?

Hiburan

Hubungan Aidil Dan Jue Aziz Semakin Serius?

Terkejut juga Abang Nara membaca artikel yang dikeluarkan di Utusan Malaysia ini. Mana taknya, daripada penulisan tersebut, dikatakan hubungan  Aidil Zafuan, suami Rita Rudaini dengan Jue Aziz sudah memasuki fasa yang serius. Tahap keseriusannya ialah apabila mereka berdua menggunakan perkataan “sayang” sebagai kata ganti diri.

aidil jue

Advertisement

Menurut artikel itu juga, Aidil dikatakan membeli sebuah beg tangan berjenama mewah di pusat membeli belah Pavilion. Beg itu dikatakan sebagai hadiah kepada Jue yang merajuk baru-baru ini. Agak pelik kalau perkara ini benar-benar terjadi kerana Jue sebelum ini mengakui hanya berkawan dengan Aidil.

aidil

Daripada tulisan di Utusan Malaysia ini juga, khabarnya Aidil telah menghantar surat permohonan cerai kepada peguam Rita Rudaini sehari dua yang lalu. Ini adalah permohonan cerai kali kedua yang dilakukan selepas Aidil menarik balik permohonan cerai yang pertama. Benar atau tidak, kena nantikan perkembangan kisah ini di mahkamah kelak.

aidil rita

Advertisement

Abang Nara cuma berharap agar kalau benar Aidil ada hubungan dengan Jue Aziz seperti yang ditulis dalam Utusan Malaysia ini, biarlah hubungan tersebut dilakukan selepas penceraian. Tak manis kalau bercinta dengan orang lain sedangkan status masih suami orang. Selesaikan apa yang patut dulu dan lepas tue nak buat apa suka hatilah. Tak gitu?

P.S: Selalu terlepas update terkini daripada Abang Nara? Jangan risau sebab anda boleh hilangkan masalah itu dengan follow BeautifulNara di Nuffnangx. Kalau anda pengguna android dan iPhone, silalah download apps Nuffnangx untuk memudahkan pembacaan BeautifulNara.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

253 Comments

  1. K

    October 28, 2012 at 9:22 am

    sesuai lah aidil dgn pompuan mcm jue nih..dulu minah ni puas dah kene angkut dgn jehan miskin dan ako..jue ni bkn aje pakaian x snonoh..perangai pun jelik kalo dgn lelaki! padan muke lah aidil dpt minah reject nih..sesuai sgt dgn prangai aidil yg lupe anak bini tu!

  2. melah

    October 28, 2012 at 4:15 am

    Apa la nasib Rita ni. Muka lawa. Tapi asik dipermainkan laki jek. Haihh, kesian pulak aku tgk hm :’/

  3. akulhteww

    October 27, 2012 at 11:11 am

    Aaamboii..beg tangan mewah yer? tak ade faedahnya mmbelikn beg mahal utk ppoan yg dh rabak cm si j tue..kalo ko beli kasi bini ko yang dh susah2 mlahirkan zuriat2 ko tu lg baik. huh!!

  4. pak jabit suka rita rudaini

    October 18, 2012 at 2:39 pm

    bio ler mereka tu.

  5. wani

    October 18, 2012 at 9:56 am

    knpe ad mnusia mcm ni,,xpkir kluarg ke???lau mmg dh xsyg istri igt lh ank2..dulu mse rita bt statemnt smua hntam rita,,p skrg tgok lh spe btul spe slh..demi tuhan mmg aidil xptut bt mcm tu..sya slaku pmint bola spk mlysia amat trkiln dgn ape y aidil bt,,mse nk kwin aritu xpkir,,ape2 pn bt RITA truskn tbah sbb Allah tu maha adil,bkn kte ssma mnusia y tntukn nsib sesma sndiri,tp Allah S.W.T,,smoga RITA n anak2 dilindungi Allah n d’jauhkn dri sgla kjahatn org2 skliling…AMIN>>>>>>>>>>

Loading...