August 7th, 2018

Penyanyi Haqiem Rusli sekali lagi dikatakan sebagai artis kurang ajar dan poyo apabila merampas mikrofon dari  peserta I Can See Your Voice Malaysia. Haqiem dalam penjelasannya berhubung isu tersebut memberitahu tindakannya itu sekadar untuk berseronok dan meminta netizen berhenti mencari kesalahannya.

Walaubagaimanapun, apa yang dilakukan oleh Haqiem itu sebenarnya mendatangkan kemarahan dan membuatkan peserta tersebut yang dikenali sebagai Mohd Syamul merasa sangat malu. Menurut Syamsul, perbuatan Haqiem itu tidak wajar.

Meskipun dia menyanyikan lagu Tergantung Sepi dalam nada sumbang, apa salahnya untuk penyanyi asal lagu berkenaan menghormati dan membiarkan dia menghabiskan nyanyiannya terlebih dahulu.

Pendapat saya, mungkin tindakan Haqiem itu tidak wajar dilakukan apatah lagi dia seorang artis. Kerana setiap tindak tanduk anda diperhatikan.

Biarpun suara saya sumbang, sepatutnya dia kena hormat dan membiarkan saya menyanyikan lagu sampai habis. Kalau tonton program itu versi Korea, juri-juri mereka tidak akan melakukan seperti itu. Tapi saya tak marah dia, cuma rasa terkejut dan tak sangka Haqiem tiba-tiba naik ke pentas dan rampas mikrofon itu.

Bukan hati Syamsul sahaja yang tersinggung tetapi keluarganya juga, bagaimanapun mereka tidak mahu memanjangkan perkara ini. Syamsul berharap sebagai seorang artis Haqiem akan lebih berhati-hati ketika melakukan sesuatu perkara selepas ini.

Sumber Berita : mStar Online


52 responses to “Hormatlah Walau Suara Saya Sumbang Biar Saya Nyanyi Sampai Habis, Jangan Rampas Mic – Peserta ICSYVMY”

  1. Anonymous says:

    budak ni mcm batak femes je, dik bende kecik, lain la HR rentap mic dr kau

    sampai sini je la kau keluar dunia seni
    bakat pun takde
    kau kalau tak boleh nk gurau2 tak payah masuk program macam ni

Loading...