October 18th, 2018

Siapa yang tidak kenal dengan perangai selamba dan ‘masuk air’ pelakon Sharifah Sakinah? Baru-baru ini beliau ada memuat naik sebuah foto yang menjadi perhatian netizen.

Sakinah sekali lagi dikecam apabila menayang pusatnya di akaun Instagramnya. Sebenarnya, beliau ingin menyampaikan satu mesej yang mendalam disebalik muat naik tersebut. Menerusi ruangan kapsyen, selebriti itu mahu mengajak orang ramai untuk tampil yakin dan menghargai ketidaksempurnaan diri masing-masing.

Walaubagaimanapun, rata-rata netizen masih merasakan tidak patut untuk Sakinah mendedahkan auratya selian menggelar pusatnya itu hodoh dan macam-macam lagi. Ada juga yang menasihati beliau untuk menjaga sensitiviti agama Islam.

Mungkin cara Sakinah itu mengundang rasa kurang senang orang ramai tapi ada kalanya kita harus buka sedikit minda dan memahami mesej yang cuba disampaikan.


27 responses to “Hodohnya, Tolong Tutup Sikit – Netizen Kritik Sharifah Sakinah Tayang Pusat Di Instagram”

  1. Entah la says:

    Tayang pusat dh kecoh bkn ke sakinah ni mmg seksi apa nk heran korang teguh pn dia buat xtau je jd lantak dia la dosa dia suami dia tangung klu dia kesiankn suami dia xdenya dia nk pakai mcm tu

Loading...