Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Hina Arwah Anak Dan ‘Body Shaming’ Cik B, DSV Saman Malu Terhadap Azwan Ali

dsv saman azwan ali

Usahawan kosmetik Datuk Seri Vida mengemukakan saman malu terhadap Azwan Ali selepas pengacara itu menghina kematian dua orang anaknya yang meninggal dunia dalam insiden kebakaran beberapa tahun lalu. Malah, dia turut didakwa melakukan ‘body shaming’  terhadap anak perempuannya, Cik B atau Edlynn Zamilleen Muhammad Amin.

dsv saman azwan ali

Advertisement

Susulan itu, DSV memberi tempoh selama 48 jam bermula semalam untuk Azwan membuat permohonan maaf secara terbuka terhadapnya. Sekiranya gagal berbuat demikian, DSV menerusi peguamnya tidak teragak-agak untuk mengambil tindakan undang-undang terhadap Azwan.

Sebagai seorang ibu, penghinaan Azwan terhadap Cik B dan dua anaknya yang sudah meninggal dunia disifatkan begitu perit untuk diterima. Rasa kecewa dan terluka di dalam hati.

datuk seri vida saman malu azwan ali

Tragedi tersebut merupakan kenangan paling pahit dan sedih bagi saya. Ia juga telah memberikan impak yang besar dalam kehidupan saya yang mana setelah tragedi tersebut saya menjadi murung tertekan beberapa bulan.

Memandangkan Azwan telah menyentuh isu sensitif berkaitan dengan fizikal Cik B dan tragedi hitam yang berlaku pada kedua-dua anak lelaki saya, saya tidak akan berdiam diri. Oleh itu saya mengambil tindakan untuk memfailkan saman malu kepada Azwan. Tiada siapa berhak menghina fizikal orang lain.

Advertisement

datuk seri vida saman azwan ali

Isu ini dipercayai tercetus apabila Azwan tidak berpuas hati mengenai soal bayaran selepas membuat kemunculan di sebuah acara dianjurkan oleh DSV baru-baru ini.

Menjelaskan perkara tersebut, DSV berkata Azwan sebenarnya tidak diundang sebagai artis jemputan dan hanya hadir atas kapasiti peribadi sahaja.

Sumber Berita : mStar Online

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

10 Comments

  1. ikan

    February 11, 2020 at 7:07 pm

    dua2 aku tak berkenan. tapi AA mmg agak melampau batas. Elok kawinkan dua2 ni.

  2. Anonymous

    February 11, 2020 at 2:11 pm

    Tak sabar nak tgk diva AA minta maaf sb takut kena saaammmaaannnn.

  3. feldegast

    February 11, 2020 at 1:32 pm

    Marketing. Silap2 AA ni pun dibayar untuk drama2 ni semua. Asal trending.

  4. Anonymous

    February 11, 2020 at 1:17 pm

    dsv pun gedik, siap galakkan lagi anak yg kecil tu jadi gedik mcm dia.

  5. unknown

    February 11, 2020 at 10:39 am

    Hahahaha sma jer 2 2 nih.. syok gak tgk drama apa seterusnya

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top